Pitääkö jollakin muulla paikkansa tän merkin (Kalat) jutut. Mulla pitää ja haluisin tietää onko maiilmassa jotain muitakin haaveilijoita? Jatkakaa tätä juttua/vastatkaa, odotan innolla. Uskooko joku horoskooppeihin? Mä uskon. Mitä mieltä ootte tämmösist asioista kuin horoskoopit yms.?
Omia mielipiteitä, KIITOS!
4
251
Vastaukset
- Haaveileva kala
Moi .. kyllähän mä uskon horoskooppeihin, ehkä se vaan on jotain fuulausta mut silti kivaa ..
aina jos mulla on joku ihastus tai joku sen tapanen otan tietty selvää horoskooppimerkistä ja luen tästä kyseisestä merkistä ... :)
Haaveena tehdä henk. kohtanen horoskooppi vielä JOSKUS ..
* haaveilee *
oon muutenki todella kiinnostunu kaikesta astrologisesta, unista jne.- Todellinen kala
Oon vähän ajatellut että kun sanotaan kalojen olevan haaveilijoita ja muutenkin irti maasta niin musta tuntuu kaiken lukemani jälkeen et kalat ei oo koskaan täysin onnelisia ja ne ei tuu löytämään sitä ikuista rakkautta!(*Puhuu omasta kokemuksesta*)
- haaveileva kala
Todellinen kala kirjoitti:
Oon vähän ajatellut että kun sanotaan kalojen olevan haaveilijoita ja muutenkin irti maasta niin musta tuntuu kaiken lukemani jälkeen et kalat ei oo koskaan täysin onnelisia ja ne ei tuu löytämään sitä ikuista rakkautta!(*Puhuu omasta kokemuksesta*)
Voihan se olla :) Mä oon kyl ite kova tyttö haaveileen... Joskus oikeen masentaa kun tajuan että haave ei ollukkaan todellisuutta :(
Mä oon kyllä tyypillinen kala ja siihen vielä lisättynä osa oinaan temperamenttia..
- take care -
- * Ebony tyttö*
Joo no uskon osittain joihinkin horoskooppeihin ja olen myös itse kalat ja haaveilen aika usein vaikka en välistä huomaa tekeväni niin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425851Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714585Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464352SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564131SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913735Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613255SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502443Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352339Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422079En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131209