Omia mielipiteitä, KIITOS!

Todellinen" kala"

Pitääkö jollakin muulla paikkansa tän merkin (Kalat) jutut. Mulla pitää ja haluisin tietää onko maiilmassa jotain muitakin haaveilijoita? Jatkakaa tätä juttua/vastatkaa, odotan innolla. Uskooko joku horoskooppeihin? Mä uskon. Mitä mieltä ootte tämmösist asioista kuin horoskoopit yms.?

4

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haaveileva kala

Moi .. kyllähän mä uskon horoskooppeihin, ehkä se vaan on jotain fuulausta mut silti kivaa ..
      aina jos mulla on joku ihastus tai joku sen tapanen otan tietty selvää horoskooppimerkistä ja luen tästä kyseisestä merkistä ... :)
      Haaveena tehdä henk. kohtanen horoskooppi vielä JOSKUS ..
      * haaveilee *
      oon muutenki todella kiinnostunu kaikesta astrologisesta, unista jne.

• Todellinen kala

Oon vähän ajatellut että kun sanotaan kalojen olevan haaveilijoita ja muutenkin irti maasta niin musta tuntuu kaiken lukemani jälkeen et kalat ei oo koskaan täysin onnelisia ja ne ei tuu löytämään sitä ikuista rakkautta!(*Puhuu omasta kokemuksesta*)

• haaveileva kala
        Todellinen kala kirjoitti:

Oon vähän ajatellut että kun sanotaan kalojen olevan haaveilijoita ja muutenkin irti maasta niin musta tuntuu kaiken lukemani jälkeen et kalat ei oo koskaan täysin onnelisia ja ne ei tuu löytämään sitä ikuista rakkautta!(*Puhuu omasta kokemuksesta*)

Voihan se olla :) Mä oon kyl ite kova tyttö haaveileen... Joskus oikeen masentaa kun tajuan että haave ei ollukkaan todellisuutta :(
        Mä oon kyllä tyypillinen kala ja siihen vielä lisättynä osa oinaan temperamenttia..
        - take care -

• * Ebony tyttö*

Joo no uskon osittain joihinkin horoskooppeihin ja olen myös itse kalat ja haaveilen aika usein vaikka en välistä huomaa tekeväni niin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      271
      3376
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      103
      1683
    3. 68
      1239
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      199
      1077
    5. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      57
      1033
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      50
      986
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      961
    8. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      199
      871
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      42
      817
    10. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      782
    Aihe