Omia mielipiteitä, KIITOS!

Todellinen" kala"

Pitääkö jollakin muulla paikkansa tän merkin (Kalat) jutut. Mulla pitää ja haluisin tietää onko maiilmassa jotain muitakin haaveilijoita? Jatkakaa tätä juttua/vastatkaa, odotan innolla. Uskooko joku horoskooppeihin? Mä uskon. Mitä mieltä ootte tämmösist asioista kuin horoskoopit yms.?

4

275

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haaveileva kala

Moi .. kyllähän mä uskon horoskooppeihin, ehkä se vaan on jotain fuulausta mut silti kivaa ..
      aina jos mulla on joku ihastus tai joku sen tapanen otan tietty selvää horoskooppimerkistä ja luen tästä kyseisestä merkistä ... :)
      Haaveena tehdä henk. kohtanen horoskooppi vielä JOSKUS ..
      * haaveilee *
      oon muutenki todella kiinnostunu kaikesta astrologisesta, unista jne.

• Todellinen kala

Oon vähän ajatellut että kun sanotaan kalojen olevan haaveilijoita ja muutenkin irti maasta niin musta tuntuu kaiken lukemani jälkeen et kalat ei oo koskaan täysin onnelisia ja ne ei tuu löytämään sitä ikuista rakkautta!(*Puhuu omasta kokemuksesta*)

• haaveileva kala
        Todellinen kala kirjoitti:

Oon vähän ajatellut että kun sanotaan kalojen olevan haaveilijoita ja muutenkin irti maasta niin musta tuntuu kaiken lukemani jälkeen et kalat ei oo koskaan täysin onnelisia ja ne ei tuu löytämään sitä ikuista rakkautta!(*Puhuu omasta kokemuksesta*)

Voihan se olla :) Mä oon kyl ite kova tyttö haaveileen... Joskus oikeen masentaa kun tajuan että haave ei ollukkaan todellisuutta :(
        Mä oon kyllä tyypillinen kala ja siihen vielä lisättynä osa oinaan temperamenttia..
        - take care -

• * Ebony tyttö*

Joo no uskon osittain joihinkin horoskooppeihin ja olen myös itse kalat ja haaveilen aika usein vaikka en välistä huomaa tekeväni niin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      36
      1246
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      58
      1025
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      943
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      56
      904
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      771
    6. 65
      758
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      706
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      38
      688
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      682
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      30
      625
    Aihe