Omia mielipiteitä, KIITOS!

Todellinen" kala"

Pitääkö jollakin muulla paikkansa tän merkin (Kalat) jutut. Mulla pitää ja haluisin tietää onko maiilmassa jotain muitakin haaveilijoita? Jatkakaa tätä juttua/vastatkaa, odotan innolla. Uskooko joku horoskooppeihin? Mä uskon. Mitä mieltä ootte tämmösist asioista kuin horoskoopit yms.?

4

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haaveileva kala

Moi .. kyllähän mä uskon horoskooppeihin, ehkä se vaan on jotain fuulausta mut silti kivaa ..
      aina jos mulla on joku ihastus tai joku sen tapanen otan tietty selvää horoskooppimerkistä ja luen tästä kyseisestä merkistä ... :)
      Haaveena tehdä henk. kohtanen horoskooppi vielä JOSKUS ..
      * haaveilee *
      oon muutenki todella kiinnostunu kaikesta astrologisesta, unista jne.

• Todellinen kala

Oon vähän ajatellut että kun sanotaan kalojen olevan haaveilijoita ja muutenkin irti maasta niin musta tuntuu kaiken lukemani jälkeen et kalat ei oo koskaan täysin onnelisia ja ne ei tuu löytämään sitä ikuista rakkautta!(*Puhuu omasta kokemuksesta*)

• haaveileva kala
        Todellinen kala kirjoitti:

Oon vähän ajatellut että kun sanotaan kalojen olevan haaveilijoita ja muutenkin irti maasta niin musta tuntuu kaiken lukemani jälkeen et kalat ei oo koskaan täysin onnelisia ja ne ei tuu löytämään sitä ikuista rakkautta!(*Puhuu omasta kokemuksesta*)

Voihan se olla :) Mä oon kyl ite kova tyttö haaveileen... Joskus oikeen masentaa kun tajuan että haave ei ollukkaan todellisuutta :(
        Mä oon kyllä tyypillinen kala ja siihen vielä lisättynä osa oinaan temperamenttia..
        - take care -

• * Ebony tyttö*

Joo no uskon osittain joihinkin horoskooppeihin ja olen myös itse kalat ja haaveilen aika usein vaikka en välistä huomaa tekeväni niin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      219
      9314
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      6138
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      104
      4996
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      62
      4886
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3980
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3520
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      58
      3467
    8. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2951
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2936
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2731
    Aihe