Pitääkö jollakin muulla paikkansa tän merkin (Kalat) jutut. Mulla pitää ja haluisin tietää onko maiilmassa jotain muitakin haaveilijoita? Jatkakaa tätä juttua/vastatkaa, odotan innolla. Uskooko joku horoskooppeihin? Mä uskon. Mitä mieltä ootte tämmösist asioista kuin horoskoopit yms.?
Omia mielipiteitä, KIITOS!
4
249
Vastaukset
- Haaveileva kala
Moi .. kyllähän mä uskon horoskooppeihin, ehkä se vaan on jotain fuulausta mut silti kivaa ..
aina jos mulla on joku ihastus tai joku sen tapanen otan tietty selvää horoskooppimerkistä ja luen tästä kyseisestä merkistä ... :)
Haaveena tehdä henk. kohtanen horoskooppi vielä JOSKUS ..
* haaveilee *
oon muutenki todella kiinnostunu kaikesta astrologisesta, unista jne.- Todellinen kala
Oon vähän ajatellut että kun sanotaan kalojen olevan haaveilijoita ja muutenkin irti maasta niin musta tuntuu kaiken lukemani jälkeen et kalat ei oo koskaan täysin onnelisia ja ne ei tuu löytämään sitä ikuista rakkautta!(*Puhuu omasta kokemuksesta*)
- haaveileva kala
Todellinen kala kirjoitti:
Oon vähän ajatellut että kun sanotaan kalojen olevan haaveilijoita ja muutenkin irti maasta niin musta tuntuu kaiken lukemani jälkeen et kalat ei oo koskaan täysin onnelisia ja ne ei tuu löytämään sitä ikuista rakkautta!(*Puhuu omasta kokemuksesta*)
Voihan se olla :) Mä oon kyl ite kova tyttö haaveileen... Joskus oikeen masentaa kun tajuan että haave ei ollukkaan todellisuutta :(
Mä oon kyllä tyypillinen kala ja siihen vielä lisättynä osa oinaan temperamenttia..
- take care -
- * Ebony tyttö*
Joo no uskon osittain joihinkin horoskooppeihin ja olen myös itse kalat ja haaveilen aika usein vaikka en välistä huomaa tekeväni niin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887