Kiinalaisen astrologian mukaan,se kertoo paljon enemmän härkämiehen luonteesta ja voitte kertoa myös itsestänne jos haluatte,sillä se kertoo paljonkin sovitteko todella yhteen.esim:minun mies kiinalaisessa metallirotta,minä itse neitsyt,kiinalaisessa maakukko,aikamoinen taistelupari joskus,välillä taas ihanaa yhteistä ajanviettoa,ihmeellistä kyllä kun reissuamme maailmalla silloin ei ole minkäänlaisia ristiriitoja,ne tapahtuu melkeimpä aina kotona,ja johtuvat varmaan mun tulisesta tempperamentistäni,mies haluaa sovitella riidat sängyssä ja minä taas puhumalla,ja sit tietysti minä aloitan mykkäkoulun.Kuinkas te sovitte toisillenne,mietitäämpä sitä nyt yhdessä.
Härkämiesten vaimot.
mikä on miehenne?
3
1322
Vastaukset
- en ole kuullutkaan
Tarttuuko sellainen magneettiin herkästi?
- olen
ja taatusti täyttä tavaraa kelle naiselle tahansa. Mukava elämä ja jouten-olo sopii hyvin ja maistuis varmaan muillekkin etelän lämmössä?
- minä neitsytnainen.
Varsinainen yhdistelmä!Olemme samana vuonna syntyneitä ja kiinalaisen horoskoopin mukaan hevosia ja vielä tulihevosia.Eli tulta ja leimahdusta piisaa. Härän määräilevä ja kyyninen luonne yhdistettynä loukkaantuneen neitsyen pirullisuuteen...heh, heh. Huonekalukaupassa kaikki meni hyvässä yhteisymmärryksessä ja yhteiset reissutkin ihan ok.Arki on sitten toinen juttu:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807