Härkämiesten vaimot.

mikä on miehenne?

Kiinalaisen astrologian mukaan,se kertoo paljon enemmän härkämiehen luonteesta ja voitte kertoa myös itsestänne jos haluatte,sillä se kertoo paljonkin sovitteko todella yhteen.esim:minun mies kiinalaisessa metallirotta,minä itse neitsyt,kiinalaisessa maakukko,aikamoinen taistelupari joskus,välillä taas ihanaa yhteistä ajanviettoa,ihmeellistä kyllä kun reissuamme maailmalla silloin ei ole minkäänlaisia ristiriitoja,ne tapahtuu melkeimpä aina kotona,ja johtuvat varmaan mun tulisesta tempperamentistäni,mies haluaa sovitella riidat sängyssä ja minä taas puhumalla,ja sit tietysti minä aloitan mykkäkoulun.Kuinkas te sovitte toisillenne,mietitäämpä sitä nyt yhdessä.

3

1328

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole kuullutkaan

Tarttuuko sellainen magneettiin herkästi?

• olen

ja taatusti täyttä tavaraa kelle naiselle tahansa. Mukava elämä ja jouten-olo sopii hyvin ja maistuis varmaan muillekkin etelän lämmössä?

• minä neitsytnainen.

Varsinainen yhdistelmä!Olemme samana vuonna syntyneitä ja kiinalaisen horoskoopin mukaan hevosia ja vielä tulihevosia.Eli tulta ja leimahdusta piisaa. Härän määräilevä ja kyyninen luonne yhdistettynä loukkaantuneen neitsyen pirullisuuteen...heh, heh. Huonekalukaupassa kaikki meni hyvässä yhteisymmärryksessä ja yhteiset reissutkin ihan ok.Arki on sitten toinen juttu:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      357
      1564
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1226
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      117
      1127
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      118
      896
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      883
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      832
    7. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      110
      492
    8. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      490
    9. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      40
      488
    10. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      433
    Aihe