Tuhkimot

GäddaMamma

Tapahtuuko 20.3 - 21.3 yöllä jotain, joka muuttaa ihmisen täysin? Kun siis horoskooppimerkki vaihtuu kalasta oinaaseen.

Minusta kalat ja oinas ovat melkoisen erilaisia ihmisiä ja tässä vaiheessa tunnustan syntyneeni 20.3 ;) Olenko siis vaarallisella alueella täällä oinaiden foorumilla

5

704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 333333

      olen syntynyt 21.3 aamuyöstä, ja here goes

      vaikeita olemme VARMASTI, mutta hitaita ja pikkutarkkoja?en tunnusta.enemminkin jatkuvasti säntäämässä pää edellä uusiin juttuihin juurikaan ajattelematta (edes niitä suurempia linjauksia, saatika sitten pikkujuttuja...)

      muistan joskus jostain lukeneeni, että oinas on eläinradan ensimmäisenä merkkinä kuin vastasyntynyt lapsi, viattoman ymmärtämätön, että aiheuttaa muille vaivaa ja reheellisen itsekäs, muttei tietystikään, kuten ei vastasyntynnytkään, pahuuttaan.

      eli sinulle kalarouva: jos kalat on se viimonen merkki; henkinen ja kypsä, niin oinas on se eläinradan koliikkivauva ;)

      eli ehkäpä se on sitten se, mitä silloin yöllä tapahtuu...

      • EI OIKKU

        Olen syntynyt 21.3. klo.12.20.
        En todellakaan ole pikkutarkka, ehkä vaikea vain kun olen Todella rehellinen,kaikille ystävällinen,annan vähästäni muillekin,elämän iloinen aina positiivisesti ajatteleva, selviän kaikesta,touhuan aina jotain, en voi olle jouten,hyvin tunteellinen,yhden miehen kerrallaan, en kykene pettämään.!Ystävänä todella luotettava,reilu,ja jos joku ysävyyteni ansaitsee se saa sen kaiken mitä itsekin haluaisin ystävältä.Mutta jos joku minut pettää se ei ikinä enään kuulu ystäväpiiriini.!
        En mökötä kun suutun, en raivoa,puhun, ja kysyn suoraan jos on kysyttävää.Temperamenttiakin löytyy mutta en koskaan vahingoita muita.Enkä osaa sanoa pahasti. valtavaa itse kehua mutta näin on ja ystävänikin niin sanovat minusta. N.35.V.


      • tuntien yhden tämmöisen
        EI OIKKU kirjoitti:

        Olen syntynyt 21.3. klo.12.20.
        En todellakaan ole pikkutarkka, ehkä vaikea vain kun olen Todella rehellinen,kaikille ystävällinen,annan vähästäni muillekin,elämän iloinen aina positiivisesti ajatteleva, selviän kaikesta,touhuan aina jotain, en voi olle jouten,hyvin tunteellinen,yhden miehen kerrallaan, en kykene pettämään.!Ystävänä todella luotettava,reilu,ja jos joku ysävyyteni ansaitsee se saa sen kaiken mitä itsekin haluaisin ystävältä.Mutta jos joku minut pettää se ei ikinä enään kuulu ystäväpiiriini.!
        En mökötä kun suutun, en raivoa,puhun, ja kysyn suoraan jos on kysyttävää.Temperamenttiakin löytyy mutta en koskaan vahingoita muita.Enkä osaa sanoa pahasti. valtavaa itse kehua mutta näin on ja ystävänikin niin sanovat minusta. N.35.V.

        päätöksenteko vaikeuksia, viimeisen sanan sanomisen halua, kyvyttömyyttä sanoa ja tehdä asioita suoraan, reilun pelin ongelmia, näyttämisen halua ja mahtailua.


      • oinas 21.3
        tuntien yhden tämmöisen kirjoitti:

        päätöksenteko vaikeuksia, viimeisen sanan sanomisen halua, kyvyttömyyttä sanoa ja tehdä asioita suoraan, reilun pelin ongelmia, näyttämisen halua ja mahtailua.

        päätöksentekovaikeuksia kyllä(minkäs tontin sitä hankkis, kun se ruoho on kuitenkin aina vihreämpää siellä aidan toisell puolella...) epäreheellisyydestä tai suoruuden puutteesta tuskin voi minua syyttää. paremminkin toisinpäin.
        mainitsemiasi piirteitä en itsestäni löydä. tai, no, jos nyt reheellisiä ollaan, niin, näyttämisen halua ehkä... erityisesti jos aliarvioidaan, niin täältä pesee. ja sanopa minulle, etten pysty johonkin, niin näet kun lehmätkin lentävät ;)


    • *perfect

      ...ollaan, niin horoskooppi ei vaihdu klo 00:00 minkään merkin kohdalla. Auringon siirtyminen seuraavaan tähtimerkkiin vaihtelee vuosittain.

      Kummilapseni, joka on syntynyt 23.7. olisi näin ollen leijona, mutta kyseisenä vuonna aamuvarhaisella syntyneenä hän onkin vielä ravun puolella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe