Vituttaa se kun on akne päällä ja ihmiset kysyy että "et sitten oo ajatellu ostaa clearasilia" tai että "eks sä pese ikinä naamaa"
Ja sitten kun sattumalta haisee hielle tai on tukka joskus kesällä vähän likainen niin ihmiset sanoo että ei toi käy koskaan pesulla ja sillä on niin paljon finnejäkin
Olen kokeillut brevoxyliä, sebamedia ja clearasil-voidetta eikä mikään ole juurikaan auttanut. Tarttis oikeesti pistää ne homot juomaan ne vitun clearasilit...
Helpotti oloa huomattavasti kun sai täällä purkaa kaikki :D
Ärsyttää ihmisten kommentit
23
2598
Vastaukset
- gfhgfj
niin vitun samaa mieltä! ei ne tiedä mistään mitään kun ei oo itse kokenu
- minapasmina
Noin kaksi kuukautta sitten poikkesin illalla töistä tullessa käymään Hesellä, koska ei yksinkertaisesti jaksanut alkaa ruokaa laittamaan vaikka tiukkaa ruokavaliota noudatankin. No jonot olivat pitkät ja taakseni tuli joku nuori pariskunta. Tuli vuoroni tilata ja tämän pariskunnan mies tokaisee naiselleen että "kato nyt tota, karsee naama" Tilaukseni keskeytyy ja alan sekoilla sanoissani, myös myyjä kuulee miehen kommentin. "Hyi h******i mä en ainakaan kehtaisi tollasella naamalla edes tänne tulla" on miehen seuraava kommentti ja nainen siihen sitten että "tsiih" (ole hiljaa siis meinasi sillä). Oli niin lähellä etten vain lähtenyt menemään. Purin kyllä hammasta todella kovaa. Hiki alkoi valumaan. Sain tilaukseni tehtyä ja siirryin odottelemaan sitä läheiselle penkille. Mies sitten vieläkin kyylää ja puhuu naiselle jotain, selvästi puhuu minusta.
Kun pääsin autoon tuli sitten itku ja valtava itseinho. Hyvä että pysyin sentään tiellä autoni kanssa. En ole pystynyt enää Hesellä käymään sen jälkeen enkä varmasti ikinä pystykkään. Harmittaa ja alkaa tulemaan vettä silmistä kun ajatteleekin.
Tahallanihan minä tätä sairastan ja toisia kiusaan. :(- roan aloittanut
Tuli melkein itku silmään kun luin sun kirjoitusta, oon pahoillani et sulle on käynyt noin ikävästi :( Ihmiset osaa olla todella ilkeitä eikä edes tajua että kyseessä on ihosairaus.
Itse oon asiakaspalvelussa töissä ja välillä sain myös kuulla kommentteja naamastani, silloin kun se oli vielä karmea, nyt jo rauhoittunut, kiitos roaccutan.. Joku pentu huusi kaverille "onpas tuo ruma". Ja joku toinen aikuinen mies kommetoi mun valtavaa paisetta poskessa " kiva nenä sulla", silloin kun olin muutenkin ihan itku kurkussa sen paiseen takia, juuri ja juuri jaksoin olla töissä.
Oon kyl oppinut tästä paljon ja täst lähtien vastaan varmasti takaisin, tai jos jotain aknenaamaa haukutaan tollei niin kuin suakin mun edessä haukun takaisin, ärsyttää nuo ääliöt. Mut paha saa palkkansa, ja toivottavasti ne haukkujatkin saa joskus kokea minkälaista on elää aknenaamana. - inhanaama
roan aloittanut kirjoitti:
Tuli melkein itku silmään kun luin sun kirjoitusta, oon pahoillani et sulle on käynyt noin ikävästi :( Ihmiset osaa olla todella ilkeitä eikä edes tajua että kyseessä on ihosairaus.
Itse oon asiakaspalvelussa töissä ja välillä sain myös kuulla kommentteja naamastani, silloin kun se oli vielä karmea, nyt jo rauhoittunut, kiitos roaccutan.. Joku pentu huusi kaverille "onpas tuo ruma". Ja joku toinen aikuinen mies kommetoi mun valtavaa paisetta poskessa " kiva nenä sulla", silloin kun olin muutenkin ihan itku kurkussa sen paiseen takia, juuri ja juuri jaksoin olla töissä.
Oon kyl oppinut tästä paljon ja täst lähtien vastaan varmasti takaisin, tai jos jotain aknenaamaa haukutaan tollei niin kuin suakin mun edessä haukun takaisin, ärsyttää nuo ääliöt. Mut paha saa palkkansa, ja toivottavasti ne haukkujatkin saa joskus kokea minkälaista on elää aknenaamana.mä arvostan teitä kun te kuitenkin edes liikutte ihmisten ilmoilla...Mä olen nyt jo puolen vuoden ajan ollut aina kotona kun vain on mahdollista..En vaan haluu nähdä kavereita tai ketään kun inhoon itteeni niin paljon :(
- kaikenlaista
inhanaama kirjoitti:
mä arvostan teitä kun te kuitenkin edes liikutte ihmisten ilmoilla...Mä olen nyt jo puolen vuoden ajan ollut aina kotona kun vain on mahdollista..En vaan haluu nähdä kavereita tai ketään kun inhoon itteeni niin paljon :(
Kaikkia idiootteja sitä liikkuukin. Tosiasia on ettei moni tiedä tämän olevan siis sairaus vaan luulevat sen johtuvan huonosta hygieniasta tms pienemmästä syystä. Aika ihmeellistä käytöstä heiltä. Itsekään ei tuu monesti käytyä yleisissä paikoissa kun häpeää itseään niin paljon.
- minapasmina
Oon kyl oppinut tästä paljon ja täst lähtien vastaan varmasti takaisin, tai jos jotain aknenaamaa haukutaan tollei niin kuin suakin mun edessä haukun takaisin, ärsyttää nuo ääliöt. Mut paha saa palkkansa, ja toivottavasti ne haukkujatkin saa joskus kokea minkälaista on elää aknenaamana.Kyllähän tuota haukkumista aknenaamasta on kuullut koko ikänsä. Yläasteella joskus kun nenääni puhkesi iso paise niin sain lempinimekseni petteri punakuono ja sitä sitten siellä minulle laulettiin. Tunneillakin hiljaa ja opettajat vaan hyssyttelivät. Olisivat laittaneet sille lopun kun tiesivät mistä oli kysymys. Itse olin niin arka tuolloin etten uskaltanut sanoa vastaan. Eikä se olisi kannattanutkaan koska sitäenemmän punakuonoa oltaisiin laulettu kun kiinnittäisin siihen huomioni.
Muutenkin on koko ikäni kiusattu kaikesta ja sitten vielä aknestakin jaksetaan kettuilla. Yläasteen yhdeksäs luokka meni lintsaamalla ja ihme kun pääsin edes sieltä läpi. Olisin tahtonut mennä lukioon yläasteen jälkeen mutten pystynyt. Samat kiusaajat olivat siellä eikä yhtään kaveria. Muutin siis kotipaikkakunnalta nuorena pois ja elämä alkoi kyllä luisumaan ihan kivasti. Sain ihmekyllä uusia kavereita. Ei enää kiusattu.
Mutta joo akne on naamassa vielä vaikka lääkkeitä syön. Julkisille paikoille meneminen on yhtätuskaa. Käyn useasti pienissä kaupoissa kun en kehtaa suurin marketteihin mennä. Neljän aikoihin ei voi mennä lainkaan kauppaan silloin on ruuha ja paljon ihmisiä liikkeellä.
Kyllä elämä olisi sitten helppoa ilman aknea. Voisi vapaasti olla, mennä ja tulla. - runkkareita
voi olla. Jätkä tasan tarkkaan tavallinen possun näkönen töpselinokka suomi-poika. Olispa ollu kiva olla paikalla ja vähän sanoa pari valittua sanaa sille mulkulle...Turpaansa kaipais.
- pointteja
runkkareita kirjoitti:
voi olla. Jätkä tasan tarkkaan tavallinen possun näkönen töpselinokka suomi-poika. Olispa ollu kiva olla paikalla ja vähän sanoa pari valittua sanaa sille mulkulle...Turpaansa kaipais.
Ajattelin vuosia että olen ainoa joka pakoilee yleisiäpaikkoja ja miettii tarkkaan reittinsä, missä olisi vähiten ihmisiä! Sen nyt jotenkin ymmärtää jos pikkulapsi kommentoi, hän ei tarkota pahaa, mutta että aikuiset tölläävät kun spitaalista ja kääntyvät katsomaan perään ja puhuvat toisten kuullen. Soisin mielelläni todella pahan aknen heille, ihmiset ei tosiaan näytä tajuavan että se ei ole omavika!
- roan aloittanut
kaikenlaista kirjoitti:
Kaikkia idiootteja sitä liikkuukin. Tosiasia on ettei moni tiedä tämän olevan siis sairaus vaan luulevat sen johtuvan huonosta hygieniasta tms pienemmästä syystä. Aika ihmeellistä käytöstä heiltä. Itsekään ei tuu monesti käytyä yleisissä paikoissa kun häpeää itseään niin paljon.
Kun puhuin yhdelle kaverille aknesta ja mainistsin sanan "sairaus" se ihmetteli "häh, mikä sairaus". Just. Sit ihmiset ihmettelee miks joku elää aknen kanssa eikä tee asialle mitään. Ne ei tajua ettei se niin helposti lähde, joillain auttaa vaan ikä, sit kun on vasta joku yli 25v.. Itsekin oon saanut vaikka mitä neuvoja:
-"Käy solariumissa, se kuivattaa finnejä." Kyl se niitä kuivattaa, mutta ei vaikuta mitenkään aknen aiheuttajaan, eli solkussa pitäis käydä vähintään kerran viikossa jotta tulokset pysyy, ja siinhän ei ole mitään järkeä.
-" Syö välillä epäterveellisesti, se pistää aineenvaihdunnan toimimaan nopeammin, joten kaikki myrkyt poistuu paremmin elimistöstä. Näin mulla hävisi akne". Miten tyhmiä ihmiset oikein ovat ?:D
Itse totesin että ihan sama mitä aineita käyttää tai mitä syö, se ei vaikuta mitenkään, jotkut asiat voi pahentaa, mutta mikään ruokavalio/ihonhoitotuote mulla ainakaan parantanut ihoa yhtään, lääkkeeillä ainoastaan oon aina saanut oikean avun, joten rukoilen että roa auttaa mulla pysyvästi ja pääsen tästä helvetistä vihdoinkin eroon. - roan aloittanut
minapasmina kirjoitti:
Kyllähän tuota haukkumista aknenaamasta on kuullut koko ikänsä. Yläasteella joskus kun nenääni puhkesi iso paise niin sain lempinimekseni petteri punakuono ja sitä sitten siellä minulle laulettiin. Tunneillakin hiljaa ja opettajat vaan hyssyttelivät. Olisivat laittaneet sille lopun kun tiesivät mistä oli kysymys. Itse olin niin arka tuolloin etten uskaltanut sanoa vastaan. Eikä se olisi kannattanutkaan koska sitäenemmän punakuonoa oltaisiin laulettu kun kiinnittäisin siihen huomioni.
Muutenkin on koko ikäni kiusattu kaikesta ja sitten vielä aknestakin jaksetaan kettuilla. Yläasteen yhdeksäs luokka meni lintsaamalla ja ihme kun pääsin edes sieltä läpi. Olisin tahtonut mennä lukioon yläasteen jälkeen mutten pystynyt. Samat kiusaajat olivat siellä eikä yhtään kaveria. Muutin siis kotipaikkakunnalta nuorena pois ja elämä alkoi kyllä luisumaan ihan kivasti. Sain ihmekyllä uusia kavereita. Ei enää kiusattu.
Mutta joo akne on naamassa vielä vaikka lääkkeitä syön. Julkisille paikoille meneminen on yhtätuskaa. Käyn useasti pienissä kaupoissa kun en kehtaa suurin marketteihin mennä. Neljän aikoihin ei voi mennä lainkaan kauppaan silloin on ruuha ja paljon ihmisiä liikkeellä.
Kyllä elämä olisi sitten helppoa ilman aknea. Voisi vapaasti olla, mennä ja tulla.Todella ikävää tekstiä, oot ilmeisesti miespuolinen? Naisilla on vähän helpompaa kun voi meikata, itse usein ihmetellyt miten hyvin oon saanut peitettyä punaisen aknenaamani, ihan kuin olisi ihan eri ihminen meikattuna ja ilman meikkiä, mut kyl ne pahimmat paiseet näkyi aina, ei sitä kokoa voi millään peittää...Mut se meikkaaminenkin on todella rasittavaa ja masentavaa..
Mut joo, ihan uskomatonta miten akne vaikeuttaa elämää, kyl on paljonkin ihmisiä joita aknenaamat ei haittaa, se on vaan pieni osa niitä ääliöitä jotka ei ymmärrä kyseessä olevan ihosairaus ja kohtelee ihmistä kuin jotain paskaläjää sen takia, todella ikävää :(
Mut silti aina kun menee jonnekin naama räjähtäneenä niin on varma et kaikki vaan tuijottaa ja ihmettelee, vaikkei niin aina ole, silti on niin vaikeaa..
Nyt roa kuurin aikana ihoni on parantunut todella paljon, oon jaksanut hyvin käydä töissä, ei tarvitse siellä hävetä omaa naamaa, oon myös paljon iloisempi, toivottavasti tää nyt paranee kokonaan eikä uusiudu :( On niin ihmeellistä miten elämä muuttuu riippuen naaman kunnosta. Muut sitä ei ymmärrä, läheisten vähättelee. Mut joo, siinä olin mun tän kertainen vuodatus. :) Kivaa kun saa jakaa ajatuksia kohtalotovereiden kanssa. - roan aloittanut
pointteja kirjoitti:
Ajattelin vuosia että olen ainoa joka pakoilee yleisiäpaikkoja ja miettii tarkkaan reittinsä, missä olisi vähiten ihmisiä! Sen nyt jotenkin ymmärtää jos pikkulapsi kommentoi, hän ei tarkota pahaa, mutta että aikuiset tölläävät kun spitaalista ja kääntyvät katsomaan perään ja puhuvat toisten kuullen. Soisin mielelläni todella pahan aknen heille, ihmiset ei tosiaan näytä tajuavan että se ei ole omavika!
Mietin joskus etten toivoisi kenellekään tätä sairautta, mutta viime aikoina mielipiteeni on muuttunut, kun mua on useampaan otteeseen haukuttu rumaksi niin että mäkin varmasti sain kuulla (ei nyt suoraan päin naamaa, vaan kavereiden kesken), niin toivon todellakin että ne urpot saa myös kokea minkälaista on elämä aknenaamana, silloin tajuaa mitä idiootteja on ollut. En ne ikisiloposket muuten ymmärrä, ne joko vähättelee tai haukkuu..
- jepajeejejee
Mietin joskus etten toivoisi kenellekään tätä sairautta, mutta viime aikoina mielipiteeni on muuttunut, kun mua on useampaan otteeseen haukuttu rumaksi niin että mäkin varmasti sain kuulla (ei nyt suoraan päin naamaa, vaan kavereiden kesken), niin toivon todellakin että ne urpot saa myös kokea minkälaista on elämä aknenaamana, silloin tajuaa mitä idiootteja on ollut. En ne ikisiloposket muuten ymmärrä, ne joko vähättelee tai haukkuu..
Näin ihmiset ei oikein ymmäärrä, että peseminen ei auta akneen sen enempää kuin ruokavaliot ja muut hömpötykset. Itse olen oppinut aknen kautta arvostamaan muita aknea potevia ja tiedän tarkalleen miltä heistä tuntuu ja miten helposti ihmiset sulkeutuvat asian tähden. mutta tsemppiä ja jaksamisia kaikille !!
- 11aa22bb
jepajeejejee kirjoitti:
Näin ihmiset ei oikein ymmäärrä, että peseminen ei auta akneen sen enempää kuin ruokavaliot ja muut hömpötykset. Itse olen oppinut aknen kautta arvostamaan muita aknea potevia ja tiedän tarkalleen miltä heistä tuntuu ja miten helposti ihmiset sulkeutuvat asian tähden. mutta tsemppiä ja jaksamisia kaikille !!
Niin ja se on hankalaa kun jonkun kanssa tulee jostain pikkuasiasta väittelyä... Kun olemme kinanneet jonkun aikaa niin toinen menee heti noihin finneihin. Esim. "pidä pää kiinni pizza-naama"
Siinä menee helposti sanattomaksi kun ei toisesta pysty sanomaan mitään yhtä pahalta tuntuvaa - MDH
minapasmina kirjoitti:
Kyllähän tuota haukkumista aknenaamasta on kuullut koko ikänsä. Yläasteella joskus kun nenääni puhkesi iso paise niin sain lempinimekseni petteri punakuono ja sitä sitten siellä minulle laulettiin. Tunneillakin hiljaa ja opettajat vaan hyssyttelivät. Olisivat laittaneet sille lopun kun tiesivät mistä oli kysymys. Itse olin niin arka tuolloin etten uskaltanut sanoa vastaan. Eikä se olisi kannattanutkaan koska sitäenemmän punakuonoa oltaisiin laulettu kun kiinnittäisin siihen huomioni.
Kyllä elämä olisi sitten helppoa ilman aknea. Voisi vapaasti olla, mennä ja tulla.Perkeleen finnit, perkeleen akne. Itselläni ei ole paha akne (jos ollenkaan), mutta iho kyllä punoittaa ja finnejä löytyy (mustapäitä ym). Pieniä tosin, mutta kyllä ne itseluottamusta mukavasti karkoittaa.
18v tuli hetki sitten täyteen ja 5-6 vuotta on tullut näitä pieniä paholaisia vastaan taisteltua. Tyttöystävää? No ei tällä naamalla. Mahtaa olla tuttu tilanne monella (tosin joillakin poikaystävä mutta anyway).
On sitä monesti tullu mietittyä, että mikä mahtaisi olla tilanne sileällä ja puhtaalla naamalla? Sanoisin, että tuplasti parempi.
Joten olkaa te siellä onnellisia, joiden tätä paskaa ei tarvitse kestää. Naaman pesemistä aamuisin ja iltaisin sekä muuta paskaa. :/
Olen puhunut, ugh. - Hegemon
MDH kirjoitti:
Perkeleen finnit, perkeleen akne. Itselläni ei ole paha akne (jos ollenkaan), mutta iho kyllä punoittaa ja finnejä löytyy (mustapäitä ym). Pieniä tosin, mutta kyllä ne itseluottamusta mukavasti karkoittaa.
18v tuli hetki sitten täyteen ja 5-6 vuotta on tullut näitä pieniä paholaisia vastaan taisteltua. Tyttöystävää? No ei tällä naamalla. Mahtaa olla tuttu tilanne monella (tosin joillakin poikaystävä mutta anyway).
On sitä monesti tullu mietittyä, että mikä mahtaisi olla tilanne sileällä ja puhtaalla naamalla? Sanoisin, että tuplasti parempi.
Joten olkaa te siellä onnellisia, joiden tätä paskaa ei tarvitse kestää. Naaman pesemistä aamuisin ja iltaisin sekä muuta paskaa. :/
Olen puhunut, ugh.Ei voi muuta kun yhtyä kommenttiin täysin. Pari tetrasyklin kuuria saanut ja niistä ei oikeastaan ollut kuin hetkellinen apu. Oma akne ei ole pahimmasta päästä, mutta ehkä keskivaikeaksi luokittelisin.
Perkele että se nakertaa itsetuntoa ja pahasti. Tällä hetkellä naama on taas niinkuin paviaanin perse ja kutiaakin ihan helvetisti. pesuaineet ja rasvat on kokeiltu, mutta yhtä tyhjän kanssa.
Ei ole ollenkaan kiva liikkua ihmisten ilmoilla muuta kuin pimeällä. Yritä siinä sitten vielä lähestyä vastakkaista sukupuolta uskottavasti.
- "RUPIkonna"
Jos mä käytän meikkivoidetta niin mulla ainakin ihohuokoset vaan tukkeutuu, jonka jälkeen oon 25 kertaa kaameemman näkönen. Leikkuutin osatukan, että ees osa finneista menis piiloon, mutta ei se auta, jos on esim. leuka täynnä finnejä!
Mun "kaverit" sanoo mua RUPIkonnaks, koska mulla on myös arpia ja se ei todellakaan tunnu kivalta!
Saispa ne silkki-ihot joskus oikein kunnon aknen, ja ne sais tuntee sen tunteen..- roan aloittanut
Vaihtaisit kaverit. Mä en ainakaan sietäisi tuommosta kohtelua läheisiltä ihmisiltä, keneltä sitten saa tukea ,jos ei kaveritkaan ymmärrä. Mun kaverit on aina sanonut et et tää niin paha oo, et meikattuna ei näy mitään jne..
- M20asdlkasdöl
Vaihtaisit kaverit. Mä en ainakaan sietäisi tuommosta kohtelua läheisiltä ihmisiltä, keneltä sitten saa tukea ,jos ei kaveritkaan ymmärrä. Mun kaverit on aina sanonut et et tää niin paha oo, et meikattuna ei näy mitään jne..
Aika lohdutonta luettavaa :/ Jos esim omalla tyttöystävälläni olisi akne ja joku prkleen penikka sanos tuommosta hesen jonossa, vetäsin suorilta pataan ja kovaa.. Itelläni kanssa vähän ihon kanssa ongelmia, kukaan ei ole kyllä ihostani ikinä sanonu mitään, ainakaan päin naamaa :) Ainut kommentti minkä olen kuullu ni tuli pikkusiskon suusta joka sano että miks sulla on paljon pikkusia näppylöitä tuossa poskessa, sanoin että niitä saattaa sullekkin sit isompana tulla, toivottavasti ei tule. :)
Mutta tsemppiä kaikille tämän perkeleen kanssa..
- Varjoissa kulkeva
Armeija-aikoina olin menettää tyttöystäväni ihosairauden takia. On turha painottaa kuinka paljon niitä lomia aina odotti.. Mutta tauti ei armoa tuntenut. Se puhkesi pahimmilleen usein juuri ennen viikonlopun alkua. Ja kun vihdoin pääsi varuskunta-alueelta vapauteen, oli edessä toinen helvetti: Oli pakko perua kaikki suunnitelmat.
Oma naama hävetti niin saatanasti.
Pala kurkussa lopetin monta puhelua kun illalla kaverit soittivat ja pyysivät pippaloihin. Pahinta oli pitkän eron jälkeen sanoa rakkaalleen: "ei me voidakaan nähdä". Useimmiten tekosyyni oli masennus tai perheriidat. Monet viikonloput istuin yksin huoneessani ja vihasin itseäni.
Eikä ole mikään ihme, että eräänä päivänä käytökseni ajoi tyttöni toisen miehen vuoteeseen.
Silloin oli elämänhalu rankasti miinuksella. Joskus kun katsoin peiliin, ajattelin: "Antaa mennä. Mähän näytän jo valmiiks kuolleelta."
Mutta tässä sitä vielä ollaan. Saman naisen kanssa edelleen. Ja saman häpeän. Siihen en ole ikinä tottunut.
Ja aina kun tauti puhkeaa, minä pidän huolta, että kukaan ei näe kasvojani.
Jaksamisia kaikille. - Juuliaaaaaaa
Mulla on paljon epä puhtauksia ja en pääse niistä eroon.. akne puhkesi mulle kun olin ykkös - kakkos luokalla, en pitänyt siihen mitään huomiota silloin mutta nytten viimeisen vuosien aikana koulussa ihmiset huomauttelevat mulle jatkuvasti aknestani ja yksi sanoo aina mikset sä puristaa finnejäs, kerran kun meijän luokkaan tuli meijän yksi rinnakkais luokkalainen niin mulla ja sillä oli oli ihan hyvät välit mutta se anto kaikkille muille suklaata ja tuli mun luo silleen et saa koska sun ois aika saada noi Finnin pois, tätä on tapahtunut jo useamman kerran. Noista jää aina aika paha mieli. Joskus musta tuntuu että seinät kaatuu päälle ja mua ei hyväksytä mihinkään mukaan. Mua myös haukutaan eri nimillä esim: ruma, & ällöttävä..
- Älävälitä
Käy hakemassa ihotautilääkäriltä lääkeresepti. Roagutan tai se rinnakkaislääke on ainoa mikä auttaa.
Äläkä välitä vinoilijoista!
Näin Joulunaikaan voi pitää Joulupukinnaamaria niin ei näy vinnit.
- Pena15v
Tuleeko masturoinista vinniä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389