köynnös

parvekkeelle.

eli siis verkotetulle (ei lasitetulle) parvekkeelle pitäis saaha köynnös. en oo viel löytäny sopivaa, tosin vaatimuksetkin on aika kovat...
-mielellään ei kukkia. houkuttelee kaiken maailman pörriäisiä, eikä ne sovi kissojen kanssa yhteen.
-mahdollisimman myrkytön.
-ei kiipeile "liikaa", yläkerran naapuri ei varmaan tykkää hyvää.
-ei houkuttele mitään toukkia tms.

Parveke on siis suurin piirtein länteen, ja alimmassa kerroksessa elikkä maantasalla. En ole mikään yltiöviherpeukalo, viime kesänä oli orvokkeja ja siihen se sitten jäi... :D

Kiitoksia kaikille vastanneille.

1

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leppis 1

Itse laitan joka vuosi kellolöynnöksiä.Ne voi idättää ja kasvattaa sisällä "valmiiksi".Ei kannata ehkä ihan vielä laittaa,mutta huhtikuun lopulla.Laitan ne ensin pahvisiin kertakäyttöpikareihin sisälle.Siitä sitten parvekeruukkuihin.Tähän asti ovat hyvin kasvaneet,paahteisellakin parvekkeella,jo useampana vuotena.Jos kasvaa liian suuriksi,niin voi katkoa ja työntää oksan ruukkuun ,voi jopa lähteä uuteen kasvuun.Ovat suosikkejani,peittäviä,helppohoitoisia,pitää vaan kastella,ja vaativat narua tai kehikon.Suosittelen !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      95
      1812
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      242
      1764
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1383
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      68
      1063
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      941
    6. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      934
    7. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      928
    8. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      928
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      882
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      38
      868
    Aihe