sen sanat, muistaisko joku :
Ei ole lupaa mun kättäs sun pyytää,
tein tuulelle tupaa
nyt tuuli mua hyytää
....uneen ihanaan...
...oon osa untasi sun...
Pätkii tosi pahasti....
Kielletyt leikit
8
1891
Vastaukset
- sillä tänne
sanoja saa kirjoittaa! Kokeilepa goolettaa tai käväise vaikka kirjatossa katselemassa, josko sieltä löytyisi sanat jostain laulukirjasta. Kirjatotätikin vois auttaa!
- suhde
Tutulta kuulostaa
siinä on myös kohta
-mun uneeni jokaiseen otan mä sun- Löysin sivun jossa on tuon kielletyt leikit laulun sanojen lisäksi muitakin laulun sanoja.
http://www.pcuf.fi/sytyke/syysseminaarit/risteily2003/Laulut.pdf- joo-o00
Kielletyt leikit, Forbidden games, kappaleen on levyttänyt ainakin Carola ja Laila Kinnunen.
- Framus
Olli Kivistö. Levyllä "Köyhä Laulaja" vuodelta -95
- OK.
Framus kirjoitti:
Olli Kivistö. Levyllä "Köyhä Laulaja" vuodelta -95
Ja myös Tapani Kansa on sen levyttänyt.
- Mä en kestä
OK. kirjoitti:
Ja myös Tapani Kansa on sen levyttänyt.
Onko ihqu Tapsulikin sen levyttänyt? Ai ku ihanaa! Tapsulin ääni hivelee mun korvia yhtä kevyesti kuin Tops-pumpulipuikko!
- henri-h
moi jos et vielä ole löytänyt kiellettyjä leikkejä niin pistä hakuun google chromeen kielletyt leikit sanat- niin alkaa löytyä sanat ja laulunkin saat kuulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1545354
- 1125308
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464982Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302893Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252457- 432114
- 422049
- 231778
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141544Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101486