sen sanat, muistaisko joku :
Ei ole lupaa mun kättäs sun pyytää,
tein tuulelle tupaa
nyt tuuli mua hyytää
....uneen ihanaan...
...oon osa untasi sun...
Pätkii tosi pahasti....
Kielletyt leikit
8
1879
Vastaukset
- sillä tänne
sanoja saa kirjoittaa! Kokeilepa goolettaa tai käväise vaikka kirjatossa katselemassa, josko sieltä löytyisi sanat jostain laulukirjasta. Kirjatotätikin vois auttaa!
- suhde
Tutulta kuulostaa
siinä on myös kohta
-mun uneeni jokaiseen otan mä sun- Löysin sivun jossa on tuon kielletyt leikit laulun sanojen lisäksi muitakin laulun sanoja.
http://www.pcuf.fi/sytyke/syysseminaarit/risteily2003/Laulut.pdf- joo-o00
Kielletyt leikit, Forbidden games, kappaleen on levyttänyt ainakin Carola ja Laila Kinnunen.
- Framus
Olli Kivistö. Levyllä "Köyhä Laulaja" vuodelta -95
- OK.
Framus kirjoitti:
Olli Kivistö. Levyllä "Köyhä Laulaja" vuodelta -95
Ja myös Tapani Kansa on sen levyttänyt.
- Mä en kestä
OK. kirjoitti:
Ja myös Tapani Kansa on sen levyttänyt.
Onko ihqu Tapsulikin sen levyttänyt? Ai ku ihanaa! Tapsulin ääni hivelee mun korvia yhtä kevyesti kuin Tops-pumpulipuikko!
- henri-h
moi jos et vielä ole löytänyt kiellettyjä leikkejä niin pistä hakuun google chromeen kielletyt leikit sanat- niin alkaa löytyä sanat ja laulunkin saat kuulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek247023Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284458- 343276
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1823115- 102118
- 821754
- 1541694
- 121668
- 1471632
- 231602