VIHAAN 50CENTTIA

VIHAAN 50CENTTIA

VIHAAN 50CENTTIA

17

1650

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiuas

      Jätkä myi huumeita!
      Sääli et ampuja oli niin huono!

      • Musta mies

        Snoop Dogg polttaa ja kaikki on tehnyt jotain. Ei millään pahalla


      • musiikkia
        Musta mies kirjoitti:

        Snoop Dogg polttaa ja kaikki on tehnyt jotain. Ei millään pahalla

        Räppä musiikki ei ole musiikkia.Jonnin joutavaa jollitusta.Ihmettelen ihmisiä jotka sitä kuuntelevat.Aivoinvaliideja .


      • olet
        musiikkia kirjoitti:

        Räppä musiikki ei ole musiikkia.Jonnin joutavaa jollitusta.Ihmettelen ihmisiä jotka sitä kuuntelevat.Aivoinvaliideja .

        kuullut vain ämteevee musaa ni näin onkin


      • räppä musiikki
        musiikkia kirjoitti:

        Räppä musiikki ei ole musiikkia.Jonnin joutavaa jollitusta.Ihmettelen ihmisiä jotka sitä kuuntelevat.Aivoinvaliideja .

        Olen onnellinen ,että on muitakin ihmisiä joiden mielestä Räppä musiikki EI ole musiikkia.Se on niin hirveää, niin hirveää että oikein oksettaa.Sitä osaa esitää kuka vaan ,osaisin kyllä minäkin loruja lasketella kuolettavassa kattilan kansitahdissa.Ovat todellakin jostain kohtaa viallisia niiden esittäjät.


      • ja vitut
        räppä musiikki kirjoitti:

        Olen onnellinen ,että on muitakin ihmisiä joiden mielestä Räppä musiikki EI ole musiikkia.Se on niin hirveää, niin hirveää että oikein oksettaa.Sitä osaa esitää kuka vaan ,osaisin kyllä minäkin loruja lasketella kuolettavassa kattilan kansitahdissa.Ovat todellakin jostain kohtaa viallisia niiden esittäjät.

        Se on yhtä musiikkia kun muukin ja kyllä siinä tarvii osata esittää. vitun idiootit kannattaa varmaan alkaa arvioimaan mikä on hyvää ja mikä ei noin vaan. mä kuuntelen rappia (2pac ym) ja se on helvetin hyvää ja karismaattista musaa. eikä ne lyriikat oo mitään loruja NIISSÄ ON VITTU ASIAA kuuntele vaikka 2pac- changes JA SANAT MYÖS! vituttaa tommone arviointi.


      • Tiedoksi vaan että ...
        ja vitut kirjoitti:

        Se on yhtä musiikkia kun muukin ja kyllä siinä tarvii osata esittää. vitun idiootit kannattaa varmaan alkaa arvioimaan mikä on hyvää ja mikä ei noin vaan. mä kuuntelen rappia (2pac ym) ja se on helvetin hyvää ja karismaattista musaa. eikä ne lyriikat oo mitään loruja NIISSÄ ON VITTU ASIAA kuuntele vaikka 2pac- changes JA SANAT MYÖS! vituttaa tommone arviointi.

        Olet aivan okeassa kun kirjoitit että Räppärillä on "vittu asiaa"siihen kun vielä lisäät oman "vehkeesi "nimen ,niin jopa on tärkeää asiaa.Otapa niitä räppäreitä kädestä kiinni ja vie korkeasaareen apinataloon ,siellä niitä ymmärretään.Tai vie Afrikkaan nuotion ääreen ,sieltähän se musiikki on tullutkin ,apinoitten jaksottaista ääntelyä.Räppäri kertoo "jorinonsa"nopella tempolla ,ettei sanoista saa edes selvää ,kertooko se asiaa vai muuten mongertaa.


      • Nigga & proud of it!
        Tiedoksi vaan että ... kirjoitti:

        Olet aivan okeassa kun kirjoitit että Räppärillä on "vittu asiaa"siihen kun vielä lisäät oman "vehkeesi "nimen ,niin jopa on tärkeää asiaa.Otapa niitä räppäreitä kädestä kiinni ja vie korkeasaareen apinataloon ,siellä niitä ymmärretään.Tai vie Afrikkaan nuotion ääreen ,sieltähän se musiikki on tullutkin ,apinoitten jaksottaista ääntelyä.Räppäri kertoo "jorinonsa"nopella tempolla ,ettei sanoista saa edes selvää ,kertooko se asiaa vai muuten mongertaa.

        ai afrikkaan koska ovat mustia? no on se hyvä että
        ilmaisit suhtautumisesi tummiin selkeästi. Ja se että arvostelet ainutta asiaa mikä on mulle tärkeetä elämässä. veikkaan ettet ole ees koskaan kuunnellut (oikeeta) rappia. ei rappi kyllä ois munkaan mielestä hyvää jos oisin alkanu 2000 luvulla kuuntelemaan mutta 80-90 luvun rapissa on oikeesti asiaa. sääli että jotkut ei tajua ja arvostelee heti lapsellisesti.


      • Curve
        musiikkia kirjoitti:

        Räppä musiikki ei ole musiikkia.Jonnin joutavaa jollitusta.Ihmettelen ihmisiä jotka sitä kuuntelevat.Aivoinvaliideja .

        Hah! Ei päde minuun. Kuuntelen räppiä (tosin ei sitä, joka pyörii mtv:ssä), eikä se estänyt mua pääsemästä mensaan.
        ,,|,>


      • what!!!!
        Curve kirjoitti:

        Hah! Ei päde minuun. Kuuntelen räppiä (tosin ei sitä, joka pyörii mtv:ssä), eikä se estänyt mua pääsemästä mensaan.
        ,,|,>

        mitä varten jotkut sanoo että rap on ihan huonoo mun mielestä rap on parasta musaa ja mul on 2 rap levyä.


      • ------------------------
        räppä musiikki kirjoitti:

        Olen onnellinen ,että on muitakin ihmisiä joiden mielestä Räppä musiikki EI ole musiikkia.Se on niin hirveää, niin hirveää että oikein oksettaa.Sitä osaa esitää kuka vaan ,osaisin kyllä minäkin loruja lasketella kuolettavassa kattilan kansitahdissa.Ovat todellakin jostain kohtaa viallisia niiden esittäjät.

        Onkos sit semmonen HeViMeTaL sit hyvää vaiko kenties koku sibelius.Hevi on semmoisten aivoinvaliidien hommaa.Ja räppärit ei taida olla aivoinvaliideja ku eivät soita heviä.


    • 50 C

      Nyky maailman asioihin ja paremmin kuin monet muut. Ei ne ole mitään rikollisia tai no enää, vaikka heidät "leimataan" heti sellaisiksi. Tajutkaa ihmiset, että jotkut voivat muuttua.

      • haaksirikkoutunut pelle

        50 Cent on kyllä niin ruma että oksettaa!

        Kyllä mielummin kuuntelen vaikka 50-senttisen kilahtelua lattiaan kuin 50 Centin paskaa.


    • grazy_guy_from_street

      joo, mäki vihaan 50centtii. Vitun itserakas paska, kuuntelen kyllä räppiä ja hip hoppia. Mutta 50cent ja g-unit on nii paskaa että ei herranjestas.

      • ------------------------

        Kaikkihan vihaa G unittia.


      • Tupac Shakur
        ------------------------ kirjoitti:

        Kaikkihan vihaa G unittia.

        50 Cent on täysi pelle. Toivottavasti joku tulee ampumaan sen. Pään muotoki on ku jalkapallo. Hävettäis olla 50 Centin kuuntelija ! Haha


    • raphater

      kaikki 50centin kuuntelijat ketä tunnen on jotai vitun "koviksia", jokka kiusaa isoissa ryhmissä pienempiä ja sitte ku ne sattuu oleen yksin niin tää pienempi antaa turpaa sille "kovikselle".

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe