VIHAAN 50CENTTIA
VIHAAN 50CENTTIA
17
1665
Vastaukset
- Kiuas
Jätkä myi huumeita!
Sääli et ampuja oli niin huono!- Musta mies
Snoop Dogg polttaa ja kaikki on tehnyt jotain. Ei millään pahalla
- musiikkia
Musta mies kirjoitti:
Snoop Dogg polttaa ja kaikki on tehnyt jotain. Ei millään pahalla
Räppä musiikki ei ole musiikkia.Jonnin joutavaa jollitusta.Ihmettelen ihmisiä jotka sitä kuuntelevat.Aivoinvaliideja .
- olet
musiikkia kirjoitti:
Räppä musiikki ei ole musiikkia.Jonnin joutavaa jollitusta.Ihmettelen ihmisiä jotka sitä kuuntelevat.Aivoinvaliideja .
kuullut vain ämteevee musaa ni näin onkin
- räppä musiikki
musiikkia kirjoitti:
Olen onnellinen ,että on muitakin ihmisiä joiden mielestä Räppä musiikki EI ole musiikkia.Se on niin hirveää, niin hirveää että oikein oksettaa.Sitä osaa esitää kuka vaan ,osaisin kyllä minäkin loruja lasketella kuolettavassa kattilan kansitahdissa.Ovat todellakin jostain kohtaa viallisia niiden esittäjät.
- ja vitut
räppä musiikki kirjoitti:
Olen onnellinen ,että on muitakin ihmisiä joiden mielestä Räppä musiikki EI ole musiikkia.Se on niin hirveää, niin hirveää että oikein oksettaa.Sitä osaa esitää kuka vaan ,osaisin kyllä minäkin loruja lasketella kuolettavassa kattilan kansitahdissa.Ovat todellakin jostain kohtaa viallisia niiden esittäjät.
Se on yhtä musiikkia kun muukin ja kyllä siinä tarvii osata esittää. vitun idiootit kannattaa varmaan alkaa arvioimaan mikä on hyvää ja mikä ei noin vaan. mä kuuntelen rappia (2pac ym) ja se on helvetin hyvää ja karismaattista musaa. eikä ne lyriikat oo mitään loruja NIISSÄ ON VITTU ASIAA kuuntele vaikka 2pac- changes JA SANAT MYÖS! vituttaa tommone arviointi.
- Tiedoksi vaan että ...
ja vitut kirjoitti:
Se on yhtä musiikkia kun muukin ja kyllä siinä tarvii osata esittää. vitun idiootit kannattaa varmaan alkaa arvioimaan mikä on hyvää ja mikä ei noin vaan. mä kuuntelen rappia (2pac ym) ja se on helvetin hyvää ja karismaattista musaa. eikä ne lyriikat oo mitään loruja NIISSÄ ON VITTU ASIAA kuuntele vaikka 2pac- changes JA SANAT MYÖS! vituttaa tommone arviointi.
Olet aivan okeassa kun kirjoitit että Räppärillä on "vittu asiaa"siihen kun vielä lisäät oman "vehkeesi "nimen ,niin jopa on tärkeää asiaa.Otapa niitä räppäreitä kädestä kiinni ja vie korkeasaareen apinataloon ,siellä niitä ymmärretään.Tai vie Afrikkaan nuotion ääreen ,sieltähän se musiikki on tullutkin ,apinoitten jaksottaista ääntelyä.Räppäri kertoo "jorinonsa"nopella tempolla ,ettei sanoista saa edes selvää ,kertooko se asiaa vai muuten mongertaa.
- Nigga & proud of it!
Tiedoksi vaan että ... kirjoitti:
Olet aivan okeassa kun kirjoitit että Räppärillä on "vittu asiaa"siihen kun vielä lisäät oman "vehkeesi "nimen ,niin jopa on tärkeää asiaa.Otapa niitä räppäreitä kädestä kiinni ja vie korkeasaareen apinataloon ,siellä niitä ymmärretään.Tai vie Afrikkaan nuotion ääreen ,sieltähän se musiikki on tullutkin ,apinoitten jaksottaista ääntelyä.Räppäri kertoo "jorinonsa"nopella tempolla ,ettei sanoista saa edes selvää ,kertooko se asiaa vai muuten mongertaa.
ai afrikkaan koska ovat mustia? no on se hyvä että
ilmaisit suhtautumisesi tummiin selkeästi. Ja se että arvostelet ainutta asiaa mikä on mulle tärkeetä elämässä. veikkaan ettet ole ees koskaan kuunnellut (oikeeta) rappia. ei rappi kyllä ois munkaan mielestä hyvää jos oisin alkanu 2000 luvulla kuuntelemaan mutta 80-90 luvun rapissa on oikeesti asiaa. sääli että jotkut ei tajua ja arvostelee heti lapsellisesti. - Curve
musiikkia kirjoitti:
Hah! Ei päde minuun. Kuuntelen räppiä (tosin ei sitä, joka pyörii mtv:ssä), eikä se estänyt mua pääsemästä mensaan.
,,|,> - what!!!!
Curve kirjoitti:
Hah! Ei päde minuun. Kuuntelen räppiä (tosin ei sitä, joka pyörii mtv:ssä), eikä se estänyt mua pääsemästä mensaan.
,,|,>mitä varten jotkut sanoo että rap on ihan huonoo mun mielestä rap on parasta musaa ja mul on 2 rap levyä.
- ------------------------
räppä musiikki kirjoitti:
Onkos sit semmonen HeViMeTaL sit hyvää vaiko kenties koku sibelius.Hevi on semmoisten aivoinvaliidien hommaa.Ja räppärit ei taida olla aivoinvaliideja ku eivät soita heviä.
- 50 C
Nyky maailman asioihin ja paremmin kuin monet muut. Ei ne ole mitään rikollisia tai no enää, vaikka heidät "leimataan" heti sellaisiksi. Tajutkaa ihmiset, että jotkut voivat muuttua.
- haaksirikkoutunut pelle
50 Cent on kyllä niin ruma että oksettaa!
Kyllä mielummin kuuntelen vaikka 50-senttisen kilahtelua lattiaan kuin 50 Centin paskaa.
- grazy_guy_from_street
joo, mäki vihaan 50centtii. Vitun itserakas paska, kuuntelen kyllä räppiä ja hip hoppia. Mutta 50cent ja g-unit on nii paskaa että ei herranjestas.
- ------------------------
Kaikkihan vihaa G unittia.
- Tupac Shakur
------------------------ kirjoitti:
Kaikkihan vihaa G unittia.
50 Cent on täysi pelle. Toivottavasti joku tulee ampumaan sen. Pään muotoki on ku jalkapallo. Hävettäis olla 50 Centin kuuntelija ! Haha
- raphater
kaikki 50centin kuuntelijat ketä tunnen on jotai vitun "koviksia", jokka kiusaa isoissa ryhmissä pienempiä ja sitte ku ne sattuu oleen yksin niin tää pienempi antaa turpaa sille "kovikselle".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009