Meillä 13-vuotias tipsu jolla on aina ollut tapana "peuhata" sohvalla tai sängyssä, etenkin ruoan jälkeen. Koira siis suoraan sanottuna riehuu ja peuhaa sängyssä, kaaputtaa peitot ihan myttyyn. Varsinkin kun on syönyt, silloin peuhataan niin että peitot välillä lattialla asti. Kyllä välillä huvittaa katsoa kun toinen riehuu niin että joskus pitää ihan murista ja haukkua:)
Tekeekö kenenkään muun koira tällä tavalla? Itse en ole ikinä törmännyt toiseen koiraan joka toimisi tällä tavalla..
Tipsujen omistajille kysymys
4
383
Vastaukset
- tutulta=)
näin myös meillä menee, matot lattialla menee kasaan, sängyssä peitot, ja jopa lattialle saakka. =)
ja kurina ja sellainen pehmeä murina kuuluu samalla suusta...
olen päätellyt tuosta käyttäytymisestä, että silloin koirallani on hyvä olla, ja nauttii.. =)
eli näin myös meillä.- tipsun omistaja
Kiva kuulla että muutkin tipsut tälläistä harrastavat:) Ja tosiaan, sen kyllä huomaa että toinen on tyytyväinen ja onnellinen.
Välillä naurattaa, kun ensin toinen riehuu ja peuhaa ja murisee sängyssä ja sitten ihan muina miehinä hyppää pois sieltä ja lähtee sohvalle nukkumaan:)
On ne kyllä niin ihania - puoliksi tipsu
tipsun omistaja kirjoitti:
Kiva kuulla että muutkin tipsut tälläistä harrastavat:) Ja tosiaan, sen kyllä huomaa että toinen on tyytyväinen ja onnellinen.
Välillä naurattaa, kun ensin toinen riehuu ja peuhaa ja murisee sängyssä ja sitten ihan muina miehinä hyppää pois sieltä ja lähtee sohvalle nukkumaan:)
On ne kyllä niin ihaniatekee ihan samaa myöskin. Luultavimmin siis tipsulta tullutta, koska en tiedä, että toisen rotuiset olisivat tällaisia...
- Zena
Minun 12-vuotias mummotipsu kyllä ainakin peuhaa ja myllää pedistään peitot myttyyn, mutta ei tosin hauku. :) Jännä tapa... Sitten kun tulemme mieheni kanssa kotiin, se alkaa tassuillaan steppaamaan edessämme ja tekee sitä välillä muutenkin vain..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959