Tipsujen omistajille kysymys

Tipsun omistaja

Meillä 13-vuotias tipsu jolla on aina ollut tapana "peuhata" sohvalla tai sängyssä, etenkin ruoan jälkeen. Koira siis suoraan sanottuna riehuu ja peuhaa sängyssä, kaaputtaa peitot ihan myttyyn. Varsinkin kun on syönyt, silloin peuhataan niin että peitot välillä lattialla asti. Kyllä välillä huvittaa katsoa kun toinen riehuu niin että joskus pitää ihan murista ja haukkua:)
Tekeekö kenenkään muun koira tällä tavalla? Itse en ole ikinä törmännyt toiseen koiraan joka toimisi tällä tavalla..

4

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutulta=)

näin myös meillä menee, matot lattialla menee kasaan, sängyssä peitot, ja jopa lattialle saakka. =)
      ja kurina ja sellainen pehmeä murina kuuluu samalla suusta...
      olen päätellyt tuosta käyttäytymisestä, että silloin koirallani on hyvä olla, ja nauttii.. =)

eli näin myös meillä.

• tipsun omistaja

Kiva kuulla että muutkin tipsut tälläistä harrastavat:) Ja tosiaan, sen kyllä huomaa että toinen on tyytyväinen ja onnellinen.
        Välillä naurattaa, kun ensin toinen riehuu ja peuhaa ja murisee sängyssä ja sitten ihan muina miehinä hyppää pois sieltä ja lähtee sohvalle nukkumaan:)
        On ne kyllä niin ihania

• puoliksi tipsu
        tipsun omistaja kirjoitti:

Kiva kuulla että muutkin tipsut tälläistä harrastavat:) Ja tosiaan, sen kyllä huomaa että toinen on tyytyväinen ja onnellinen.
        Välillä naurattaa, kun ensin toinen riehuu ja peuhaa ja murisee sängyssä ja sitten ihan muina miehinä hyppää pois sieltä ja lähtee sohvalle nukkumaan:)
        On ne kyllä niin ihania

tekee ihan samaa myöskin. Luultavimmin siis tipsulta tullutta, koska en tiedä, että toisen rotuiset olisivat tällaisia...

• Zena

Minun 12-vuotias mummotipsu kyllä ainakin peuhaa ja myllää pedistään peitot myttyyn, mutta ei tosin hauku. :) Jännä tapa... Sitten kun tulemme mieheni kanssa kotiin, se alkaa tassuillaan steppaamaan edessämme ja tekee sitä välillä muutenkin vain..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3032
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1801
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1656
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      222
      1227
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      123
      957
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      933
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      924
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      65
      907
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      825
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34
      800
    Aihe