Moron!
Onko kellään ollut erittäin pitkiä röyhtäilyjaksoja? Itselläni kestänyt jo kohta 2 viikkoa putkeen.
Jatkuvaa röyhtäilyä
6
2099
Vastaukset
- ...
minulla on myöskin ollut pitkään röyhtäilyä ja syykin alkaa pikkuhiljaa selviämään. todettiin kilpparin vajis (kaikki oireet) mutta ollut pitkään hoitamatta joten kehittynyt struuma , joka painaa henki- ja ruokatorvea. Et sillain. Kannattaa mennä ajoissa lääkäriin.
- sami______
Eli sulla kaikki nämä?
Millaiset oireet olivat sinulla alussa?
Kilpirauhasen vajaatoiminta:
* Väsymys, lisääntynyt unen tarve
* Palelu
* Painonnousu
* Kuiva iho
* Ummetus
* Kuiva ohut tukka, hiustenlähtö
* Hidas sydämen syke
* Käheys, äänen madaltuminen naisilla)
* Ajatuksen hitaus, masentuneisuus
* Turvotus, silmien ympärillä, jalat, kädet
Itselläni oireita:
* Rytmihäiriöt
* Kuiva iho ja tukka
* Koskaan en ole pirteä herätessä
* Ajatuksen hitaus ja masentuneisuus
* Jatkuva röyhtäily
* Alavatsa kipuja noin kerran viikossa heti ruokailun jälkeen.
* Jatkuva virtsaamisen tarve
* Närästystä jos syö rasvaista ruokaa
* Ruskeaa veren värjäämää limaa pitkin päivää
* Ei ruoka-aine allergioita
* Valkosolut, punasolut ja verenkuva laskussa
* Yleiskunto silti erinomainen
Tähystys tiedossa..
Tattis paljon ku vaivautusit vastaamaan :) - ...
sami______ kirjoitti:
Eli sulla kaikki nämä?
Millaiset oireet olivat sinulla alussa?
Kilpirauhasen vajaatoiminta:
* Väsymys, lisääntynyt unen tarve
* Palelu
* Painonnousu
* Kuiva iho
* Ummetus
* Kuiva ohut tukka, hiustenlähtö
* Hidas sydämen syke
* Käheys, äänen madaltuminen naisilla)
* Ajatuksen hitaus, masentuneisuus
* Turvotus, silmien ympärillä, jalat, kädet
Itselläni oireita:
* Rytmihäiriöt
* Kuiva iho ja tukka
* Koskaan en ole pirteä herätessä
* Ajatuksen hitaus ja masentuneisuus
* Jatkuva röyhtäily
* Alavatsa kipuja noin kerran viikossa heti ruokailun jälkeen.
* Jatkuva virtsaamisen tarve
* Närästystä jos syö rasvaista ruokaa
* Ruskeaa veren värjäämää limaa pitkin päivää
* Ei ruoka-aine allergioita
* Valkosolut, punasolut ja verenkuva laskussa
* Yleiskunto silti erinomainen
Tähystys tiedossa..
Tattis paljon ku vaivautusit vastaamaan :)... suunnilleen niin. Turvotus jaloissa ja käsissä puuttui. Rytmihäiriöitä oli päivittäin.Oireet tulivat vähitellen en niitä tajunnut. Ihmettelin vain. En kuvitellutkaan että olisin sairas. Silmälääkärille ihmettelin kun en näe enää pimeässä. Autolla ajo oli vaikeaa kun alko tulee hämärä.Mutta ei silmälääkäriä kiinnostanut. Hämäräsokeus on yksi oire vajikseen...Menin lääkäriin vasta kun kurkkua rupesi kuristaa. Lääkäri kauhisteli kokeitten tuloksia. olen tällä hetkellä saikulla... Sinulla paljon muitakin oireita voi olla jotain muuta . Pyydä että, lääkäri ottaa kilppari kokeet. Hauskaa kevättä.
- Anonyymi
... kirjoitti:
... suunnilleen niin. Turvotus jaloissa ja käsissä puuttui. Rytmihäiriöitä oli päivittäin.Oireet tulivat vähitellen en niitä tajunnut. Ihmettelin vain. En kuvitellutkaan että olisin sairas. Silmälääkärille ihmettelin kun en näe enää pimeässä. Autolla ajo oli vaikeaa kun alko tulee hämärä.Mutta ei silmälääkäriä kiinnostanut. Hämäräsokeus on yksi oire vajikseen...Menin lääkäriin vasta kun kurkkua rupesi kuristaa. Lääkäri kauhisteli kokeitten tuloksia. olen tällä hetkellä saikulla... Sinulla paljon muitakin oireita voi olla jotain muuta . Pyydä että, lääkäri ottaa kilppari kokeet. Hauskaa kevättä.
Ajan päivittäin mäyräkoirallisen kaljaa kurkkuuni ja heti ekan kaljan jälkeen alkaa röyhtäily. Röyhtäily jatkuu viimeis e n kaljan jälkeenkin.
Onnekseni olen huomannut että heräämisen jälkeen ei röyhtyytä yhtä paljoo. Tosin välistä kyllä etoo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajan päivittäin mäyräkoirallisen kaljaa kurkkuuni ja heti ekan kaljan jälkeen alkaa röyhtäily. Röyhtäily jatkuu viimeis e n kaljan jälkeenkin.
Onnekseni olen huomannut että heräämisen jälkeen ei röyhtyytä yhtä paljoo. Tosin välistä kyllä etoo.Mulla on ollut myös pieruvaivaa, johtuuko se maksan laajentumisesta?
- Anonyymi
Rezcueta ja loppuu röyhtäilyt kuin seinään! Ja muutkin ruoansulatuskanavan oireet.
Näin kävi minulla.
https://elataysilla.com/rezcue-sinkkikarnosiini/
T. Tapsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009