2v PORTTIKIELTO!!!!

Utelias äiti

Moi!
Kertokaa nuoriso, mitä pitää tehdä, että saa huijaamisesta 2v porttikiellon Habboon. (joku ystävällisesti sai poikani salasanan selville ja nyt tämä on tulos :( Olisi kiva tietää mitä hahmon nimissä on tehty...) Vääntäkää ratakiskosta/selkokielellä :)

172

26360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo o

      soita habon tekijöille tai laita habbo help toolilla viestiä

      • fanipala !

        seuraavan kerran kun poikasi saa habboon tavarointa kerro hnelle että antaa ne minulle


      • -Tumppi-
        fanipala ! kirjoitti:

        seuraavan kerran kun poikasi saa habboon tavarointa kerro hnelle että antaa ne minulle

        Oon saanu itekki 2v porttarin.. Odotinv vaan ajan loppuun.. :S Hahmon nimi; Ledola2


      • joku tyyppi
        -Tumppi- kirjoitti:

        Oon saanu itekki 2v porttarin.. Odotinv vaan ajan loppuun.. :S Hahmon nimi; Ledola2

        mun kaveri sai 2v portarin sen nimi @heno@


      • Tietoaah
        fanipala ! kirjoitti:

        seuraavan kerran kun poikasi saa habboon tavarointa kerro hnelle että antaa ne minulle

        Älä tota urpoo usko! Se yrittää huijata!!


    • habossakäyjä

      ...jostakin habbojen sääntöjen vastaisesta teosta! Sen mitä on tehny saa tietää habbo help toolista! Laittaa siihen vaan semmosen portsari jutun ja sit sieltä kerrotaan mistä se on tullu! 12 vuoden portsarinkin voi saada jos on sääntöjen vastainen nimi! Mutta se ei nyt liity asiaan!

      • hehy

        hamon pöllimisestä esim jos hakkeroi toisen hahmon (minä olen kokeillu)
        XD XD XD XD XD XD


      • anna.kivinen
        hehy kirjoitti:

        hamon pöllimisestä esim jos hakkeroi toisen hahmon (minä olen kokeillu)
        XD XD XD XD XD XD

        :D


      • -.-.-.-.
        hehy kirjoitti:

        hamon pöllimisestä esim jos hakkeroi toisen hahmon (minä olen kokeillu)
        XD XD XD XD XD XD

        Et ole hakkeroinut. Näin saa 2 v bannit, esim. laittaa jollekkin " Anna saliksesi niin laitan tunnuksillesi 100 kolikko" sitten ottaa kamat ja siirtää omaan huoneeseen.


      • habon vihaaja
        -.-.-.-. kirjoitti:

        Et ole hakkeroinut. Näin saa 2 v bannit, esim. laittaa jollekkin " Anna saliksesi niin laitan tunnuksillesi 100 kolikko" sitten ottaa kamat ja siirtää omaan huoneeseen.

        tol taval saa vaa 2 kuukauden -,-


      • Kyl aik hulluu

        Jos mä laitan sitten nimeks vaikka herra.Perse niin hetin kun luon sen "Olette saaneet 12v porttarin asiattomasta nimestä porttikielto loppuu 2022


      • Anonyymi
        Kyl aik hulluu kirjoitti:

        Jos mä laitan sitten nimeks vaikka herra.Perse niin hetin kun luon sen "Olette saaneet 12v porttarin asiattomasta nimestä porttikielto loppuu 2022

        eli loppuis ens vuonna


    • 10685ma12

      käytä habbo help tuulia ja laita haluaiisin tietää mitä hahmon nimi on tehty ja päivä määrä mulla se toimi hahmoni nimi on mischell
      tai laitat et hahmolle on aiheeton porttikielto
      hahmon tiedossa oleva päivä määrä ja muut tiedot ei salasanaa.ps pyydä kamuks

    • habbo fani

      noh... habon uutisissahan sanotii että habon asiakas palveluon ruuhkautunut. joten odota kärsivällisesti

    • HAhhah.. vai että sai kaverit "salasanan selville" :D.. Ei ihme jos se on pojan lemmikin nimi tai lempiauton merkki.

      Eiköhän se oo vanhempien homma opettaa kakaransa tänä tietoyhteiskunnan aikana siihen, että salasanat pitää olla sellaisia, ettei niitä arvaa, niissä pitää olla isoja ja pieniä kirjaimia ja numeroita ja niitä ei säilytellä missään pöydän laatikossa paperilapulla eikä tietokoneella tekstitiedostossa.

      Vanhemmat hoi!

      • Olllari-Dollari

        Hmmmm...

        Se johtuu siitä, että hän on sanonut jotain kirosanoja tai seksiin liittyviä sanoja


      • Neitivaan
        Olllari-Dollari kirjoitti:

        Hmmmm...

        Se johtuu siitä, että hän on sanonut jotain kirosanoja tai seksiin liittyviä sanoja

        ei tasan saa kirosanan sanomisesta 2v banneja...!


      • adasd
        Neitivaan kirjoitti:

        ei tasan saa kirosanan sanomisesta 2v banneja...!

        Tota asiaa ny ei tarvii ottaa niin raskaasti. Ja 2w banneja ei saa kiroilusta itse tiedän ku oon vedelly tahalteen kirosanoil 1-3 kuukauden porttikieltoja.
        Haukkumalla toisia saa pidempiä.


      • -----
        adasd kirjoitti:

        Tota asiaa ny ei tarvii ottaa niin raskaasti. Ja 2w banneja ei saa kiroilusta itse tiedän ku oon vedelly tahalteen kirosanoil 1-3 kuukauden porttikieltoja.
        Haukkumalla toisia saa pidempiä.

        ku tulee se ihmee höpö homma...


      • napergull

        itse ilmoittaisin siitä sulakkeelle! kun koneellani on 2kk porttikielto jonkun tyypin takia joka oli scriptannu mun koneelle. isä ilmotti jo siitäki sulakkeelle mutta vastausta ei oo kuulunu...


      • .:ashley----
        napergull kirjoitti:

        itse ilmoittaisin siitä sulakkeelle! kun koneellani on 2kk porttikielto jonkun tyypin takia joka oli scriptannu mun koneelle. isä ilmotti jo siitäki sulakkeelle mutta vastausta ei oo kuulunu...

        Jos äiti tai isä soittaa Sulakkeelle ne palvelee vanhempia, mutta ei sinne soittavia lapsia. Kai ne saa liikaa pilareita. Mun kaverin äiti kun soitti sille korvattiin kaikkea, eli kannattaa soittaa! oon kuullut, että koska kaikki miljoona habboo valittaa että niiltä on pöllitty lewa tai same, niin ei ne usko enää ketään. Paitsi jos äiti tai isä soittaa.


      • böö.,.,.
        Olllari-Dollari kirjoitti:

        Hmmmm...

        Se johtuu siitä, että hän on sanonut jotain kirosanoja tai seksiin liittyviä sanoja

        kirosanoista ei saa mitää eikä seksiin liittymistä jutuista saa vaan ku 30-60pv


      • HabonPelaaja.
        adasd kirjoitti:

        Tota asiaa ny ei tarvii ottaa niin raskaasti. Ja 2w banneja ei saa kiroilusta itse tiedän ku oon vedelly tahalteen kirosanoil 1-3 kuukauden porttikieltoja.
        Haukkumalla toisia saa pidempiä.

        Ei oikein saa kiroilusta 2v banneja.. Sain kiroilusta vaan 2 tuntia porttikieltoo.


      • Ööttiäinen
        böö.,.,. kirjoitti:

        kirosanoista ei saa mitää eikä seksiin liittymistä jutuista saa vaan ku 30-60pv

        Ei vai kiroilusta saa porttaria? Minä voin myöntää saaneeni siitä kahden kuukauden porttarin. Tosin se oli tahallinen teko :'D


      • 123456ma789
        adasd kirjoitti:

        Tota asiaa ny ei tarvii ottaa niin raskaasti. Ja 2w banneja ei saa kiroilusta itse tiedän ku oon vedelly tahalteen kirosanoil 1-3 kuukauden porttikieltoja.
        Haukkumalla toisia saa pidempiä.

        sain 6v bannit kiroilusta aika outoo huusin vaan vitun ääliö ja kappas vain 6v bannit


      • 123456ma789
        ----- kirjoitti:

        ku tulee se ihmee höpö homma...

        habos voi kiroilla laitat vaan alt sivulta 999
        ja kirjota kirosana ja paina enter ja tulee kiro


      • Deathmatch

        Näin on. Mut onko sun pakko mennä haukkumaa muita, ääliö. On niitten oma asia huolehtiiko missä säilyttää ja miten lapsen salasanaa. Ja kuule kakara oot itekki, nii toisii mennä haukkumaa kakaroiks. Pentu.


      • habboilija60
        .:ashley---- kirjoitti:

        Jos äiti tai isä soittaa Sulakkeelle ne palvelee vanhempia, mutta ei sinne soittavia lapsia. Kai ne saa liikaa pilareita. Mun kaverin äiti kun soitti sille korvattiin kaikkea, eli kannattaa soittaa! oon kuullut, että koska kaikki miljoona habboo valittaa että niiltä on pöllitty lewa tai same, niin ei ne usko enää ketään. Paitsi jos äiti tai isä soittaa.

        mikä on sulakkeen puhelin numero?? voisiko joku ystävällisesti kertoa jos kerta sillä tavalla saa 2v portti kiellon pois!!!


      • rrt
        habboilija60 kirjoitti:

        mikä on sulakkeen puhelin numero?? voisiko joku ystävällisesti kertoa jos kerta sillä tavalla saa 2v portti kiellon pois!!!

        hrhrty


      • -----
        123456ma789 kirjoitti:

        sain 6v bannit kiroilusta aika outoo huusin vaan vitun ääliö ja kappas vain 6v bannit

        miten modeille kerrotaan habbossa


      • sanska.poika
        ----- kirjoitti:

        ku tulee se ihmee höpö homma...

        Senkun ottaa tyypin asetuksist höpö flipperin pois päältä.


      • habon vihaaja
        Olllari-Dollari kirjoitti:

        Hmmmm...

        Se johtuu siitä, että hän on sanonut jotain kirosanoja tai seksiin liittyviä sanoja

        ei siit saa niin pitkää portsarii


      • ok
        Olllari-Dollari kirjoitti:

        Hmmmm...

        Se johtuu siitä, että hän on sanonut jotain kirosanoja tai seksiin liittyviä sanoja

        moi vaa


      • POMPPU65.
        Ööttiäinen kirjoitti:

        Ei vai kiroilusta saa porttaria? Minä voin myöntää saaneeni siitä kahden kuukauden porttarin. Tosin se oli tahallinen teko :'D

        mullapa ei oo tullu portsareit kun oon kiroillu habbos :P (aika montakin kertaa ei jaksais laskee mut yli sata) juu mut eipä rapsahtanu mulle porttii habboo mut yhen kerran kun esitin ett oon seitikk habbos :DD: niin sain 2.v porttarin mut mul oli vaan jtn 2-5kk bannii kun sisko vasta älys sillon kusettaa modeja että pistäis mut pois bannista ja teitty päästikin :D:D:D ei jumalauta repsahdin ku päästi mut ne kirjotti että oli virhe pistää mut banneil xDxDxD


      • joosp3
        habboilija60 kirjoitti:

        mikä on sulakkeen puhelin numero?? voisiko joku ystävällisesti kertoa jos kerta sillä tavalla saa 2v portti kiellon pois!!!

        ei ne kyllä porttikieltoa pois saa muutenku odottamalla ........ vaikka sinne soittaiski... niin ne aina sanoo siel sulakkeel


      • porttarit pois
        adasd kirjoitti:

        Tota asiaa ny ei tarvii ottaa niin raskaasti. Ja 2w banneja ei saa kiroilusta itse tiedän ku oon vedelly tahalteen kirosanoil 1-3 kuukauden porttikieltoja.
        Haukkumalla toisia saa pidempiä.

        kiroilusta saa just ja just 2 tunnin porttarin ja sitäpaitsi sain justiinsa porttarin 2w huijjaus sivujen mainostelusta


      • pomppu65-vara
        porttarit pois kirjoitti:

        kiroilusta saa just ja just 2 tunnin porttarin ja sitäpaitsi sain justiinsa porttarin 2w huijjaus sivujen mainostelusta

        mun nimi on pomppu65 ja mul on 2v bannia
        joku meni tyypille ja pisti huijaussivustoja eteenpäi


      • Alisa1091

        Minä sain 2 vuodenporttikiellon julkistin laitonta retroooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • joopeee

      Serkku sai kahden vuoden porttikiellon, kun joku kysyi siltä salasanaa ja tämä kieltäytyi kertomasta.. Tämä salasanankyselijä oli ilmeisesti oli ottanut yhteyttä moderaattoreihin ja sanonut että ´serkkuni uteli tämän salasanaa! Porttikiellon syynä luki, että toisen salasanan uteleminen.

      Että melko herkästi tulee 2 vuotta. Serkun äiti otti yhteyttä, mutta ei voi mitään. Vielä vajaa vuosi jäljellä :/

      • Neitivaan

        saiko se kone kohtaset bannit, vai bannit pelkästään sille ukolle? Jos kone kohtaset, niin ne pystyy poistamaan eräällä ohjelmalla, mutta silti sillä ukolla jolla sen bannin on hankkinut, niin ei pääse habboon. Mutta ainahan voi habboilla toisella ukolla... :P


      • dfsdf

        Onnee sullekki...


    • ääääöäöäöäö

      minun serkkuni sai porttikiellon habost loppu iäks!!!!

    • Black-iikl

      Saat porttikiellon pois kun asennat shockwawe playerin uudestaan tai teet uuden ukon.. Jos ukolla pääsee muilla koneilla toi shockwawen uudelleen asennus poistaa porttikiellon...

      • Zede

        Toi uudelleen asennus ei tuo muutaku Viruksia!
        Onk okemusta.. Eikä se muutenkaan auta.. oot sä ihan terve black?


    • nippe ,tuntemton ja ...

      otsikko on kysymykseni...

    • helping

      Virtuaaliseksistä ja sen ehdottelusta voi saada 2 (tai ikuisen, en oo varma) Mutta kannattaa koittaa
      habbo help toolia: siihen hahmon nimeä ja salasanaa niin tulee (tulee myös kun kirjautuu sisään)

      ÄLÄ VASTAA TÄHÄN KIITOS :D

      • joku

        no mä ainaski sain ihan pikkusen mun vaan mainostin 1 huijarisivuu,sain 2 vuotta porttarii ja pari päivää konebännii.

        älkää kommentoiko tätä viestiä kiitos :)


    • Ali G In Da USA!

      Se ei ole tyhmä joka huijaa, vaan se joka huijatuksi lukee. Jos poikasi on saanut porttikiellon niin asialle ei voi mitään.
      Huijareillekkaan ei voida mitään tehdä.

      Ota yhteyttä habbo helptoolilla, niin näät porttikiellon syyn.

      Miksi poikasi kertoi edes hahmonsa tietonsa jollekkin? Habbon sivuilla lukee selvästi näin: "Habbo Hotel ei koskaan kysy salasanaasi"

      Ja siellä lukee myös että mitään tietoja ei saa antaa koskaan kenellekkään.

      Jos poikasi tavarat ovat viety, siitä on turha ilmoittaa kenellekkään koska ainakin minun mielestäni KETÄÄN EI KIINNOSTA jos ilmoitat vaikkapa sulakkeelle PIKSELI TAVAROIDEN VARASTAMISESTA!

      Sehän on aivan typerää?

      "Pojaltani varastettiin kuvia" :DD

      "Yhyy mun kuvat pöllittiin habbosta"

      "Pikselini varastettiin"

      "Poikani pikseli tavarat/kuvat varastettiin vaadin pikseli korvauksia." :P

      Repesin itekkin noille... mutta vielä sanon:

      Se ei ole tyhmä joka huijaa, vaan se on tyhmä joka huijatuksi tulee. Huijaaminenhan on silti kiellettyä mutta silti sitä tapahtuu päivittäin.

      Toivottavasti tajusit tästä jtn? Turha viesti tämä kumminkin oli. :)

      • huoh, joku habbo -.-"

        Niihin kuviin nyt kumminkin on mennyt ihan oikeaa rahaa. Vaikka omasta mielestäni habbo on niin turha asia kuin olla ja voi, pelkkää lapsien rahastusta. Ja habossa käy noin 7-14 vuotiaita (luulisin (niin ja veljeni 8v käy siellä)), niin ei ne nuorimmat vielä ymmärrä, että joku voi varastaa niiden habboukon.


    • vaahto

      Älä anna lapsesi käyttää rahoja habboon miten saat rahat takaisin habbosta??!>ET KOSKAAN SAA NIITÄ

    • ^Selkkuu^

      Kamut joutu samaan tilanteeseen. Nuorempi sai 2v porttarin samalla tavalla kun sun lapses ja se siitä. Teki toisen ukon ja nyt onnistuuu!!(Kokeilkaa!Sori ei tehoa koneporttariin) Toinen taas sai koneporttarin teitämättömästä syystä. Se ei voi tehä mitään, ja se on ilmeisesti yli puoli vuotta vaikka siinä jutussa lukee 60pv. Mut sillä on ollu se jo 3 kuukautta. Ps. Nämä kamut ei saa porttareita nuin vaan. Hyvä käytöksisiä ;) Kiva jos autto. (Saatto kuullostaa aikuisen puheelta.)

    • Minimunkki -90

      Tuskin kukaan tuntematon ainakaan on voinut saada poikasi habbohahmon salasanan selville ihan itsestään. Varmasti hän on kertonut sen jollekin, joka uskotteli antavansa kamaa (tavaroita) tai ilmaisen habbo club-jäsenyyden. Kuten joku jo mainitsikin, Habbon sivuilla lukee selvästi suomen kielellä, ettei habbo hotel koskaan kysy salasanaasi. Huijari ei ole tyhmä, vaan se jota huijataan. Jos huijaaja on joku poikasi kavereista, eikö kannattaisi selvittää asia heidän kanssaan? Jos taas joku tuntematon, niin sitten ei voi mitään. Olen kerran itsekin mennyt halpaan ja kertonut hahmoni salasanan, kamathan siinä vietiin. Tiedän että pahamieli ja itkuhan siinä tulee kun on maksettu kolikoista. Vaihdoin salasanaa ja sitten eivät huijarit enää päässeet hahmolleni. Porttikiellolle ei toisaalta voi mitään, sillä moderaattorit poistavat kiellon hyvin harvoin, ja siihenkin pitää olla todella hyvä syy.

    • mitesmenee1

      kuules sano kirosanoja paljon niin saat 2 vuorokautta porttikieltoo

    • Jonsku444

      sun poikaa on luultavasti huijattu... sille on sanottu jtn et anna salasanas niin käyn laittamassa sun ukolle kamaa.. tai sit jos sun poikas on antanu jollekkin sähköpostinsa, niin senkin avulla ne voi saada tietoon salasanan.. ei siis kannatta antaa kellääkkään salasanaansa vaikka ne mitä sanois... ja ei saa antaa ees sähköpostiansa....

    • habbo typy

      no esim. salasanojen huijaamisesta.

    • houston.

      älytöntä?!

    • Bolognesekastike

      Minä tiedän menet vain www.habbo.fi
      Sitten sieltä tuki ja turva
      tai sellanen missä lukee " tuki "
      sitten H A B B O H E L P T O O L

    • käyttäjä

      2 vuoden porttikiellon voi saada jos levittelee huijausnettisivua, jonka ylläpitäjät yrittävät saada varastettua hahmon. Yleensä hahmolta varastetaan tavarat, ja samalla varas hankkii hahmolle porttikiellon.

    • Habossa kävijä

      AINA kannattaa pitää salasana omassa hoivassa. Jos saat porttikieltoa habboon, se on AINA, AINA omavikasi, vaikka saisit sen siitä, että joku tulee pelleilemään hahmollesi, sinä olet tehnyt huonon salasanan, siksi kannattaa laittaa ISOJA ja pieniä kirjaimia, sekä numeroita (0-9).
      Aina kannattaa lukea habbon säännöt, ennen kuin teet oman hahmosi.

    • Habboilija.

      No jos poikasi on antanut salasanansa selville, hän voi lähettää viestin Habbo Help Tooliin, ja kertoa tapahtuneen. Hahmon nimissä voi tehdä esim:
      — Varastaa tavaroita (Ei koske lemmikkejä)
      — Vaihtaa salasanan jos tietää @-osoitteen ja syntymäajan.
      — Antaa porttikieltoa hahmolle esim. haukkumalla asiakaspalvelua tai moderaattoreita.
      — Tehdä asiattomia asioita.
      Jos tämä auttoi, niin ole hyvä vain.

    • Aflpon Lofpo

      Utelias Äiti.

      Poikasi ukolla on voitu tehdä pahoja tekoja.
      Sexsuaalista häirintää
      Kamojen varastamista/Peeloilua
      Haukkumista
      Ja Muuta sellaista.
      Anteeksi mutta luulen että poikasi itse teki tämän.
      Ei pahalla Ei salasanoja saada ihan äkkiä poikasikin on varmaan fiksu ja ei kerro salasanoja ympäri maailmaa.

    • Jhaera

      Joku on mennyt hahmolle ja huijannut hahmolla
      toisia. vaikka ilmoittaisi henkilökunnalle
      se ei auta mitään. voit kyllä yrittää kertoa.

    • utelias isä

      no varmaan ketä on (mukamas) saanu sun poikasi habbo äijän saliksen on ruvenut hijaamaan niin jos pahasti huijaa niin saa aika kauan portikieltoa.

      • LissuihQ

        miten voi huijata habossa??? siis niinku millä? ku en keksi mitään että miten huijaamisesta voi saada porttarin???


      • laarents123
        LissuihQ kirjoitti:

        miten voi huijata habossa??? siis niinku millä? ku en keksi mitään että miten huijaamisesta voi saada porttarin???

        no ehkä siten et laitta vaik 3resee 1kama eikä annakaan sit kamaa niin siit


      • gfds
        laarents123 kirjoitti:

        no ehkä siten et laitta vaik 3resee 1kama eikä annakaan sit kamaa niin siit

        Miksi vastasit 2,5 vuotta vanhaan viestiin?


    • Kertaista---

      Joku on saanut poikasi hahmon salasanan selville, pöllinyt mahdolliset tavarat, vaihtanut salasanan ja alkanut tekemään pahaa. Ellei poikasi sitten valehtele, elikkäs on ITSE tehnyt jotaín tuhmaa. :)

    • Ahaa... O__o

      Kuka tollasta soopaa uskoo ? Monet vahemmat eivät edes pidä siitä että lapset käyvät habossa.
      Ja sinun ''poikasi'' oli ilmeisesti alle 13 koska ei keksinyt niin hyvää salasanaa kuin oikea 13 vuotias. Eikä aikuiset ihmiset kirjoita tollalailla ellet ole joku 21 vuotias baarikärpänen! Aikuiset alottaa isolla, ei käytä noin paljon sulkuja ja laittaa pilkut oikeisiin paikkoihin.

    • habbolainen

      ...yksinkertaisesti salasanan kyselystä kaverini sai 2v porttarii salasanan kyselystä ja tarjos kaupan päälle 60 kolee. :(

    • epätoivonen

      en kyllä tiiä mistä saa kaksi vuotta mut oon saanu 2 kuukautta sillon kiroilin

    • beibi1

      no mun 1jätkällä on porttikieltoo 12vuotta

      • habboraiskaaja

        sanoin vaan et "kertokaa salis niin laitan hahmolle 5000 kolikkoo"


    • Niin tietenkin

      Ajattelin vaan, että pitää olla aika tyhmä , että Uskoo oman Teini Poikansa sanoessa noin , että ei "muka itse tehnyt mitään , joku vain sai salasanani selville" pitää olla aika ääliö ketä idiootti ihan satunnaisesti alkaa ottaa toisen salasanaa selville syyttä. Oikein ei ketään. ELi vastaus on siihen VoiVoi! jos pojallasi on tuommoinen murhe mutta omasta mielestäni tuo olisi murheistani pienimmässä päässä. Ja porttikielloissa aina on oma vika siinä että ne sai. Mitä jos poikasi on salaa haeskellut seksi seuraa habosta kun ei muuten kehtaa alkaa seurustella , mitä jos poikasi on kiroillut saanut varoituksen lähettänyt modelle sen jälkeen kirosanoja ja saanut siitä porttikiellon . Ota selkoa mitä poikasi päässä liikkuu jos hän todella on niin tyhmä että voi antaa salasanan "virtuaalikaman" toivossa niin en itse valittaisi yhtään , koska se on AINA oma vika Ihan AINA! ei kai siinä sen enempiä tietoja tarvi. Voit tottakai poistää bänet jos alat opetella hacksaamaan ky neuvoa www.hoppalong.co.uk Kysy sieltä englannin kielellä neuvoa kyllä hän tuolla osaa mutta opettele vain hacksaamaan . Siten on tuokin murhe ratkaistu , että ajattele ihan vähäsen omilla aivoillasi ennen kuin kyselet tuommoista sontaa. Poikasi on joko todella ÄÄLIÖ teiniksi tai muuten vaan HÄIRIINTYNYT . otappas selkoa

    • mä vaan

      niin esim: siitä et joku on huijannut esim:kamaa,yrittäny varastaa toisen ukkoo, huijannu kamojen arvoa...siis kaikkea huijaamista.

    • Habboservice

      Jos on saannut 2v porttarii niin on rikkonut pahasti habon sääntöja tai huijannut

      • mo

        mo


    • konaboy

      Se riippuu mitä on tehnyt se saattaa johtua
      1.Huijaamisesta
      2.lÄHETTÄÄ HENKILÖKUNNALLE TYPERYKSIÄ
      3.HAUKKUU MUITA,VARASTAA TAVARAA

    • 123

      Miten voi saada 2v porttikiellon pelkästä kiroilusta itse vittuilin habon pitäjälle ja sain vain 12 tunniksi.

      • LOl :DDD

        Ettekö ymmärrä että poika voi olla itse tehny sen.


      • Habbon rikkain
        LOl :DDD kirjoitti:

        Ettekö ymmärrä että poika voi olla itse tehny sen.

        Minä omistan Habbossa eniten kolikkoja, noin 90 000. Tänä syksynä kun yritin kirjautua hahmolleni Penne , tuli minulle viesti, että minulla on porttikielto joka päättyy 2021, eli 12v päästä. Syy-sarakkeessa luki: ota yhteys Habbo Help Toolilla. Otin yhteyttä. Minulle vastattiin saman päivän aikana, että epäilivät minua sääntöjen rikkomisesta, koska minulla oli "epätavallisen paljon kolesettejä", vaikka en ollut tilannut Pennellä mitään Habboon. Habbon ylläpito oli tutkinut toimiani iltapäivän ajan ja poistivat sitten porttikiellon, koska en ollut rikkonut sääntöjä. Korvaukseksi toiselta hahmoltani poistettiin 2v porttikielto 1,5v etuajassa. En vaatinut erikseen sitä.

        T. Penne


      • mo2
        LOl :DDD kirjoitti:

        Ettekö ymmärrä että poika voi olla itse tehny sen.

        mo


      • oot paska trolli
        Habbon rikkain kirjoitti:

        Minä omistan Habbossa eniten kolikkoja, noin 90 000. Tänä syksynä kun yritin kirjautua hahmolleni Penne , tuli minulle viesti, että minulla on porttikielto joka päättyy 2021, eli 12v päästä. Syy-sarakkeessa luki: ota yhteys Habbo Help Toolilla. Otin yhteyttä. Minulle vastattiin saman päivän aikana, että epäilivät minua sääntöjen rikkomisesta, koska minulla oli "epätavallisen paljon kolesettejä", vaikka en ollut tilannut Pennellä mitään Habboon. Habbon ylläpito oli tutkinut toimiani iltapäivän ajan ja poistivat sitten porttikiellon, koska en ollut rikkonut sääntöjä. Korvaukseksi toiselta hahmoltani poistettiin 2v porttikielto 1,5v etuajassa. En vaatinut erikseen sitä.

        T. Penne

        Tunnen pennen, penne ei käytä tuollaista puhe tyyliä eikä omista 90k koleja YHDELLÄ käyttäjällä, jos olet penne voitkin kertoa 4 muutakin accoasi..


    • perse poika

      oon saanu yhen sec bannit=)

      • tappara!

        1. 6.v porttaria = Ei mahdollista
        2. Jos on liikaa koleja ei voi saada banneja. Viestin lähettäjä haluaa rehvastella koleilla jota hänellä ei ole
        3. Yhen Sekunnin bannit. lol
        4. Ei voi "Haukkumisesta" saada 2.v. Itse sain siitä loppupäivän
        5."no mun 1jätkällä on porttikieltoo 12vuotta " Ihan heti juu uskois ton... ja sit: "sain 6v bannit kiroilusta aika outoo huusin vaan vitun ääliö ja kappas vain 6v bannit"
        6. Se "Äiti" Ei ole välttämättä koko viestiä laittanut. Vaan joku juippi kuka haluu tahalteen ottaman porttikieltonsa pois
        7. Jos on bannit, tee uus ukko. Ei maailma kaadu jos ukolla on pikkubannit.
        8. Jos ei halua banneja niin alkaa sit lukee käyttöehtoja!


      • Autankunvoin
        tappara! kirjoitti:

        1. 6.v porttaria = Ei mahdollista
        2. Jos on liikaa koleja ei voi saada banneja. Viestin lähettäjä haluaa rehvastella koleilla jota hänellä ei ole
        3. Yhen Sekunnin bannit. lol
        4. Ei voi "Haukkumisesta" saada 2.v. Itse sain siitä loppupäivän
        5."no mun 1jätkällä on porttikieltoo 12vuotta " Ihan heti juu uskois ton... ja sit: "sain 6v bannit kiroilusta aika outoo huusin vaan vitun ääliö ja kappas vain 6v bannit"
        6. Se "Äiti" Ei ole välttämättä koko viestiä laittanut. Vaan joku juippi kuka haluu tahalteen ottaman porttikieltonsa pois
        7. Jos on bannit, tee uus ukko. Ei maailma kaadu jos ukolla on pikkubannit.
        8. Jos ei halua banneja niin alkaa sit lukee käyttöehtoja!

        Noh, ei siinä ole kun pari syyytä: Lapsesi on luovuttanut salasanan myös muille kavereilleen?? Ja kuka hahmolla on hengaillut on tehnyt habbon vastaisia sääntöjen asioita! Muutakaan syytä on vaikea etsiä!?


      • deadman95
        Autankunvoin kirjoitti:

        Noh, ei siinä ole kun pari syyytä: Lapsesi on luovuttanut salasanan myös muille kavereilleen?? Ja kuka hahmolla on hengaillut on tehnyt habbon vastaisia sääntöjen asioita! Muutakaan syytä on vaikea etsiä!?

        ite en habboa pelaa koska se on paska peli mutta sen tiiän että ei siitä saa 2v banneja


      • OnKokemusta
        tappara! kirjoitti:

        1. 6.v porttaria = Ei mahdollista
        2. Jos on liikaa koleja ei voi saada banneja. Viestin lähettäjä haluaa rehvastella koleilla jota hänellä ei ole
        3. Yhen Sekunnin bannit. lol
        4. Ei voi "Haukkumisesta" saada 2.v. Itse sain siitä loppupäivän
        5."no mun 1jätkällä on porttikieltoo 12vuotta " Ihan heti juu uskois ton... ja sit: "sain 6v bannit kiroilusta aika outoo huusin vaan vitun ääliö ja kappas vain 6v bannit"
        6. Se "Äiti" Ei ole välttämättä koko viestiä laittanut. Vaan joku juippi kuka haluu tahalteen ottaman porttikieltonsa pois
        7. Jos on bannit, tee uus ukko. Ei maailma kaadu jos ukolla on pikkubannit.
        8. Jos ei halua banneja niin alkaa sit lukee käyttöehtoja!

        "1. 6.v porttaria = Ei mahdollista
        2. Jos on liikaa koleja ei voi saada banneja. Viestin lähettäjä haluaa rehvastella koleilla jota hänellä ei ole
        3. Yhen Sekunnin bannit. lol
        4. Ei voi "Haukkumisesta" saada 2.v. Itse sain siitä loppupäivän
        5."no mun 1jätkällä on porttikieltoo 12vuotta " Ihan heti juu uskois ton... ja sit: "sain 6v bannit kiroilusta aika outoo huusin vaan vitun ääliö ja kappas vain 6v bannit"
        6. Se "Äiti" Ei ole välttämättä koko viestiä laittanut. Vaan joku juippi kuka haluu tahalteen ottaman porttikieltonsa pois
        7. Jos on bannit, tee uus ukko. Ei maailma kaadu jos ukolla on pikkubannit.
        8. Jos ei halua banneja niin alkaa sit lukee käyttöehtoja!"

        1. Voi saada yli 10 vuoden porttikiellon jos tekee esimerkiksi asiattoman hahmon nimen. Myös jatkuvasta häirinnästä voi saada yli 10 vuoden porttikiellon.
        2. Porttikieltoa ei voi saada liiallisista kolikoista. Habbon rikkaimmallakin on vain 11000 kolikkoa.
        3. Alle tunnin kestoisia porttikieltoja ei anneta.
        4. Jatkuvasta haukkumisesta saa vähintään 2 tunnin porttikiellon kyseiseen hotelliin sillä hahmolla.
        5. Porttikielto voi olla yli 10 vuotta. Voi saada 6 vuoden porttikiellon jos jatkaa haukkumista/häirintää.
        6. Älä tee vääriä johtopäätöksiä.
        7. Yleensä porttikiellon tarkoituksena on se että porttikiellon haltija tajuaa mitä on tehnyt eikä jatka pelaamista ennen kuin reilu rangaistus on päättynyt. Voidaan antaa myös koneporttikielto (a.k.a IP porttikielto) ja sitten et pääse koko koneellasi Habboon.
        8. Käyttöehtoja ja sääntöjä, molempia.

        Kannattaako sitten tehdä niin helppoja salasanoja tai kenties kertoa edes vihjeitä siitä.

        Suosittelen että odotat porttikiellon päättymistä tai teet uuden hahmon, jolla et hanki porttikieltoa Habbo Hotelliin.

        Muistattehan että porttikiellot ovat aina väliaikaisia ja päättyvät aina joskus.


      • -Lord
        tappara! kirjoitti:

        1. 6.v porttaria = Ei mahdollista
        2. Jos on liikaa koleja ei voi saada banneja. Viestin lähettäjä haluaa rehvastella koleilla jota hänellä ei ole
        3. Yhen Sekunnin bannit. lol
        4. Ei voi "Haukkumisesta" saada 2.v. Itse sain siitä loppupäivän
        5."no mun 1jätkällä on porttikieltoo 12vuotta " Ihan heti juu uskois ton... ja sit: "sain 6v bannit kiroilusta aika outoo huusin vaan vitun ääliö ja kappas vain 6v bannit"
        6. Se "Äiti" Ei ole välttämättä koko viestiä laittanut. Vaan joku juippi kuka haluu tahalteen ottaman porttikieltonsa pois
        7. Jos on bannit, tee uus ukko. Ei maailma kaadu jos ukolla on pikkubannit.
        8. Jos ei halua banneja niin alkaa sit lukee käyttöehtoja!

        Penne on habossa mun kamu, ja sillä on oikeesti tosi paljon kolikoita. Voi olla mahdollista hyvinkin. ↲T: -Lord


      • habbopelleilijä
        deadman95 kirjoitti:

        ite en habboa pelaa koska se on paska peli mutta sen tiiän että ei siitä saa 2v banneja

        on kokemusta 2v banneista kun sanoin "kerro salis niin saat 900,000,000,000,000,000 kolikkoo"
        habbo ukon nimi on iloinenolen


    • Jaska Jokunen

      Jaa, no joku on voinut pyytä sillä hahmolla toisten hahmojen salasanoja taikka peelloillut (Peeloilu= Huijjaamista esim pelaamoissa koleista)... Tai kirjoillut...

      • Minnulle on sama

        Koska mullekkin hankkittiin 2v porttari sillä ukolla on käytyhuijjaus sivustolla ja käyty toisten ukoilla ja yritetty siirtää toisten kamoja omalle ukolle kun habbo on huomannut ett' on epäilyttävä määrä toisten ukoilla käyty niin antaa kahen vuoden porttarin ps.mun porttari loppuu 4.4.2012


    • OnKokemusta

      Habbo Help Toolilla viestittelemään Habbo staffeille.

      Kyseessä on Habbon sääntöjenvastainen käytös, jolla on pyritty saamaan porttikielto hahmolle. Teillä pitää olla myös todisteita että ette olleet koneella juuri silloin ja että ette tehneet sitä.

      Muuten suosittelen vain odottamaan että porttikielto loppuu ja pitämään salasanat vaikeampina ja säilössä. Ja tietysti rekistöröitymään uudella hahmolla Habboon.

      • dsddsdssd

        "Habbo Help Toolilla viestittelemään Habbo staffeille.

        Kyseessä on Habbon sääntöjenvastainen käytös, jolla on pyritty saamaan porttikielto hahmolle. Teillä pitää olla myös todisteita että ette olleet koneella juuri silloin ja että ette tehneet sitä.

        Muuten suosittelen vain odottamaan että porttikielto loppuu ja pitämään salasanat vaikeampina ja säilössä. Ja tietysti rekistöröitymään uudella hahmolla Habboo" Voisit edes katsoa viestin päivämäärää, porttikielto on jo päättynyt sen perusteella!:D LOL


    • Pekka Aho

      Valehtelemalla saa aina kaiken. :D

      Esim.

      Poikasi alkaa itkemään ja sinä soitat Sulakkeelle sitten kerrot miten käynyt ja lapsen itku kuuluu taustalla ja jotain pskaa. Tämä toimi ainakin Isoimman veljeni lapsella :D

      • 2 v bännit

        mikä se sulakkeen numero on tai mihin soitit???????????


    • Ghetto-Gangsta

      Jos Ghetto-Gangsta niminen hahmo varasti tavarat ( about 200 kolikon edestä tavaraa hankittu huijaamalla, lohiksia ja kolikoita ja muuta krääsää ) ,niin haluaisin kiittää tavaroista. En tainnut keritä silloin kun valehtelin hyväuskoiselle lapsellesi.

    • bongiiii

      yli kymmenen vuoden porttikiellon voi saada nykyään 3 syystä
      1, Jatkuva häiriköinti (saa olla kyllä ylpee jos tuon saa nimittäin vitun vaikea hommata)
      2, Asiaton hahmon nimi
      3, Scriptaaminen ja muu pelleily.
      mut eiköhä ne suurimmat pännit tule tosta 3 vaihtoehdosta.
      -eddy romahdutti habbo hotellin serverin muutamaksi tunniksi 2003 lopulla ja siitä tuli se 16 vuotta, loppuu porttikielto joukuluussa 2019.

      Tuo taitaa olla se makismiporttikiellon pituus samalla

      • moojp

        psdåpsdakåpdgsåpdgåpdaåpdapådaäkäeroreiotriojtojb rejnghirigjpoerjogeroapjgjgGROPEGJOPERJGOJEOEJROGEPRGJREÄRJÄJRÄGRJROEJGJJGJGHHGHGHGHHGHGHGHHGHGHHGHGHhhhghghhhghghhghgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhghghghghggcjvgucvuxcjvusdhguighuighdfjkhjkhjkshgjksdhgdfjkhgfdjkhgsdjkhskhgdksfjhgskjhsdfhfdjkshsjkfhjkfdhjkgdfhsdjkhgfjhjdfkhdfsklhfkjfshgjhlshgsdfkhjkdfkjdhkdfhklsdfhfkjhjfdhjghfjhgfdjhghfjdkfhfghjgjdhgjkhkfhfjkghdhgkhuufdöhgutiyhigfhgfdjhgufhuthgututyutuotuiytitutuggmoigyitrioyortyioroiytoitriotriorrtjijitrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrtrjijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijijytyijdrjjjjjjjjjjjjjjjfgdfhjkhjkguidyfhgujbcyugbgvhdfvgndfhvgdfh df df df df df df df df df df df df df bgdfhbfsufnhkfdhbv dfkbvdhvhbdfbvdfjbvhjdfvhjbbfffbkabakblalabvkldabjvabdjbvbjdfjbvjdfvbjdfllllllllllllllllllllllllllljjjjjjjbvjjdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd bbbbbbbbbdaaajvdssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssffsfdd


    • Roskapostirobotti.

      No voi vittu soikoon. Sinähän vastasit omaan kysymykseesi juuri äsken!

      Siis vastaus on: Huijaamisesta saa porttikiellon Habboon huijaamalla.
      Niin yksinkertaista kuin se onkin. Ethän sinä äiti tietenkään sitä tajunnut...

    • Joku Tyyppi

      Porttikiellon voi antaa jos vaikka huijaa tai jotai pitää painaa hahmoa ja paina ilmoita.HUOM.Sen on täytyny tehä se sit.

      • kurpilainen

        "Porttikiellon voi antaa jos vaikka huijaa tai jotai pitää painaa hahmoa ja paina ilmoita.HUOM.Sen on täytyny tehä se sit. " Taas joku idiootti sönköttää tähän vanhaan aiheeseen jotain...


    • valtteri668

      No tässä syitä 2v banneihin...
      Retrojen mainostaminen.
      Sanan retro mainitseminen.
      Liikaa turhia help tool viestejä.
      Redtube sanan sanominen.
      And jtn muuta.


      - Valtsu kuittaa.

      • aapo kyrölä XD

        mä oon sanonu habos retrot sanan mut en oo sannu bannei


    • kissanminttu15

      miksi tyypit vastaa tälläiseen 3v vanhaan viestiin! :D

    • 77

      ei semostaa oo haista paska

    • 77

      ei semostaa oo haista paska

    • aaaaaaaaaaaaaaaaaa

      tajuatko että poikasi näittää et joku sai salasanan selville ja itkee nyt sinulle et nyyh nyyh kamat män. Ei kehtaa snaoa että yritti ite huijata tai muuta sääntöjen vastaista tehsä kun ajattelee et äiti saa porttikiellon purettua. Voit aina laittaa habbo help toolilla viestiä ja kysyä mitä kyseisellä hahmolla on tehty ja onko mahdollista perua porttikieltoa!

      • mo3

        mo


    • En mä vaan tiedä!

      Minunkin poika käyh habossa hänelle on käynyt samalla lailla hän on laittanut johonki mihin lie habboon ilmaisia kolikoita hän on laittanut hahmonsa sekä salasanansa sitten seuraavana aamuna poika tuli itku silmäs ku oli menny ainaki 100 EUROO hukkaan koska häneltä oli mennyt kaikki tavarat pois hänellä on nyt uusi hahmo mutta toivottavasti sille ei käy mitää!

    • Kokenuthabboilia

      Hei,

      Tuntuu ettei kukaan halua edes auttaa sinua mutta minäpä kerron.

      Poikasi on varmasti vielä nuori ja häntä on helppo juksata. Mahdollisesti jokin habboilija on sanonut hänelle että ''Kerro salasanasi niin saat 1000 kolikkoa''. Tämä on tosi yleistä Habbo Hotellissa, koska lapset menevät siihen helposti lankaan. Siksi Habbo Hotellin säännöissä/ohjeissa lukee seuraavanlaisesti:

      ''Habbo on suunnattu yli 13-vuotiaille suomalaisille nuorille. Kun lapsi rekisteröityy Habbo Hoteliin, tiedotamme lapsen vanhemmalle sähköpostitse rekisteröitymisestä. Suosittelemme, että käytte yhdessä nuoren kanssa pelin säännöt ja turvallisuusohjeet läpi ja seuraatte aktiivisesti lapsenne pelaamista ja Internetin käyttöä yleensä.''

      Eli jos lapsesi on alle 13 (luultavasti) tulisi sinun seurata hänen pelaamistaan, tällöin hän ei tulisi huijatuksi. Muistan itse kun alotin 9 vuotiaana ilman aikuisen valvontaa, minulta varastettiin useasti tavarani.

      Toivon että käytte porttikiellon ''perhekokouksessa'' läpi ja selvität että onko todella hahmo varastettu.

      Jos olet sitä mieltä että hänen pitäisi saada porttikieltonsa pois, menet http://habbo.fi/help ja rullaat sen alas ja sieltä ''Ota yhteyttä'' sitten otat ''En ole habbon käyttäjä'' tjsp. ja valitset osion ''Lapsellani on porttikielto''. Jos tykkäät kumminkin soittaa suoraan, voit soittaa asiakaspalveluun 010 656 7170, jolloin jätät soittopyynnön ja he soittavat sinulle takaisin.

      Suosittelen vierailemaan seuraavissa linkeissä:

      http://habbo.fi/help/21 - Asiakaspalvelusta tietoa
      http://habbo.fi/help/41 - Vanhempien opas
      http://habbo.fi/help/23 - Säännöt
      http://habbo.fi/help/42 - Turvallisuusvinkit

      Mukavaa ja turvallista Habboilua jatkossa!

    • ???
    • sup7up

      Habbo on muutenkin ikärajalta k-13 että.....

      • okei!!

        habon ikäraja on kyl k10


      • MAMBOS

        --------------->ikä raja ei tod oo 13 v. se on 8 kaikki nyt sen tietää


      • KERKJÖÖJÄTETTÄON3334
        MAMBOS kirjoitti:

        --------------->ikä raja ei tod oo 13 v. se on 8 kaikki nyt sen tietää

        OON 8 ENKÄ PÄÄS HABOO


      • ;D ;D
        KERKJÖÖJÄTETTÄON3334 kirjoitti:

        OON 8 ENKÄ PÄÄS HABOO

        NII KOSKA HABBO ON K-13

        LUKISIT EES HABON OHJEET


    • vitun homo

      Tarvitsee vain yksinkertaisesti kysyä jonkun salasanaa, ja koska se on kiellettyä, niin 2 vuotta tulee jo ennenkuin ehdit edes pieraista. REVI SIITÄ!

    • NO HUHHUH TULI JANKATTUU KAIKKIALLA SONTAA 48 MIN ¤.¤ JOS EI TUU BÄNNEI SEE ON IHME

      • NO VOI KAKKA EI OO TULLU PORTARII VAIK BÄNNÄSIN TIES MITÄ JA JAOIN PRIVATE SERVUI 48MIN on kyllä huolimaton habbo


    • EI MITÄÄN.

      Niin... mä sain just sen niiku ihan sanonko mitä!...! SALASANA ON PÖLLITTY TUOLTA SEITIKIN LUINTA JA SILTÄ ON PÖLLITTY NE. MINULTA YHESTI VARASTATTTIIN KAMAA JA SITTEN LISÄSKI VIELLÄ SALIS JA NYT TULI SITTEN SE 2VUODEN PORTTARIN HABOON AIKA TYHMÄ PLRI!

      • Rider-98

        Seitikki,talvimopo,mc-luthoors ja Gyen kokoontuivat tänään ja sanoivat että niiden varatyypeiltä on pöllitty salasnaoja. Voiko seitikki antaa jollekulle bännejä?


    • habon vihaaja

      no kahen vuoden portti kiellon voi saada jos mainostaa habossa jotain huijaus sivustoa mulleki ollaan tehty niin joku sai selville mun salasanan ja sit ku yritin mennä sinne niin siin luki et oot saanu 2 vuoden portti kiellon kiellon syy: olet mainostanut huijaus paikkaa. niin en mä mitää muuta tapaa tiedä.

      • rETROBOy

        KIROILUST EI TUU MITÄÄ VITUN PÄSSIT -.-'


      • Järkikäteenhoi
        rETROBOy kirjoitti:

        KIROILUST EI TUU MITÄÄ VITUN PÄSSIT -.-'

        Yks habbotyyppi anto mulle sen saliksen :D en ees udellu sitä, soli vaa nii tyhmä. Se vaa "mun salis on....." ja sit ku olin kamulla mentiisinne, harmi ku ei ollu vaihtolupaa sil, oitais voitu pöllii :D sit me kierrätettii sen kaikki arvokkaat kamat ecotronis ja sille jäi jtn retro kaktuksii. XDDDD ahahaha. ei lol


      • samppasas
        rETROBOy kirjoitti:

        KIROILUST EI TUU MITÄÄ VITUN PÄSSIT -.-'

        floodaamisesta/kirosanojen toistamisesta VOI saada porttikiellon.
        t. habbon 05 aloittanut.


      • ...-.--
        samppasas kirjoitti:

        floodaamisesta/kirosanojen toistamisesta VOI saada porttikiellon.
        t. habbon 05 aloittanut.

        Itse sain porttikiellon kun veljeni laittoi hahmoni myyntiin huutonettiin :D 2 vuotta... Ja kyllä ihmetytti kun kirjauduin yksi päivä sisään ja luki että porttikieltoa on 2 vuotta. Ja kun habbo ilmoitti että syynä on hahmon laittaminen myyntiin, enkä sitä todellakaan ollut myymässä.

        - Habon 2002 aloittanut.


      • epäoo0010
        ...-.-- kirjoitti:

        Itse sain porttikiellon kun veljeni laittoi hahmoni myyntiin huutonettiin :D 2 vuotta... Ja kyllä ihmetytti kun kirjauduin yksi päivä sisään ja luki että porttikieltoa on 2 vuotta. Ja kun habbo ilmoitti että syynä on hahmon laittaminen myyntiin, enkä sitä todellakaan ollut myymässä.

        - Habon 2002 aloittanut.

        Mäkii sain huijaamisesta porttarit 2v


      • Patukka123

    • lololololol

      mistäs tiedät onko ihan sun oma poikasi asialla? ja esim. retro sivustojen mainostus = 2 vuoden bännit scriptien käyttö = ainaki 2 vuotta

    • pööweqqqqewqeq2

      NO HEI VITTU MÄ SAIN 4 VUODEN :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD JA KAIKKI PÖLLI MUN KAMAT :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD JOOMOIKKA

    • jepajeejeehuhuaa
    • Isohabbostaff

      Ei kai tyypin nimi oo ihmissusikingi nimittäin hölmö kerto salasanansa joka muuten on habboo1 t. Isohabbostaff ja .:xanvar:.

    • munanlutkuttajatar

      tällä nimimerkillä kuittasin itselleni 2v porttikiellon. ihme et niin vähän.

      • patukka123

        2 vuoden porttari on maksimi porttari, ellei ikuista oteta mukaan.


    • (=)

      jos olen haukkunut jotain hahmoja niin korkeintaan ylläpito on potkinut minut pois sieltä huoneesta =DD

    • ...mut...

      Olisi tietysti hyvä kertoa että salasanaa EI saa luovuttaa edes parhaalle ystävälle! Tiedän monta tapausta jossa paras ystävä on pöllässy sen hahmon tms. Koulussakin se opetetaan että salasana pidetään omana tietona että mitenkäs mahdollista että joku kirjautui noin vain sisään poikanne hahmolle...;) Sitä mitä poikasi hahmolla tehtiin, voit kysyä Habon ylläpidolta.

      • mc.supakillah

        Vittu itekki sain porttari habboon ku yritin hujat yhelt vitu n00bi1lt4 tavaraa :DDDDMut se oliki mode ja ant mul elikäsen porttari sin -___-- Vittu tää habbo o paska peli Hetiku mä lopeti pelaamise tä takii nii kaveritki lopet:P Nytte ku yks ari pelaa meiä luokal habboo nii ollaa vähä vinoiltu sil vähä kyl epäreiluu ku itekki pelaisi ellei ois bännei mut kadul ei saa näyttää heikkouksii PEace!


      • wanha pelaaja
        mc.supakillah kirjoitti:

        Vittu itekki sain porttari habboon ku yritin hujat yhelt vitu n00bi1lt4 tavaraa :DDDDMut se oliki mode ja ant mul elikäsen porttari sin -___-- Vittu tää habbo o paska peli Hetiku mä lopeti pelaamise tä takii nii kaveritki lopet:P Nytte ku yks ari pelaa meiä luokal habboo nii ollaa vähä vinoiltu sil vähä kyl epäreiluu ku itekki pelaisi ellei ois bännei mut kadul ei saa näyttää heikkouksii PEace!

        sain kans 2v porttikiellon huijaussivustojen levittämisestä :DD


    • vinku17

      moi porttikiellon voi saada esim. kiroilemisella ja huijaamisella
      ps
      mä oon habos vip ja hc pyytäkää kamuks ps oon aika rikas mun ukon nimi on vinku17

    • Irc-crI

      Jaa vaikka oon sanonu niin ei mitään porttikieltoo mulle tullu

    • ankanmaaXpert

      Ihan perus juttuja menet huoneeseen ja kirjoitat tekstikenttään ankanmaa.dy.fi nopeaa tahtia! bannia 2 vuotta takuu varmasti alle 5 min

    • Munanimijä pillu

      Öph... Tota e oo habos mut tot.. oon moviestarplanetis ja haluisin hakkeroida yhe Sussuu

      • Nimi saqu01 moviessa

        Oon siel! Mikä on nimes?


    • XD

      mä sain habos 5 min porttikiellon ku mä kiroilin XDD

    • habbokusettaja

      Anna lapsellesi remmiä niin että tuntuu. Huijaaminen on erittäin vakava asia

      • adminaattori

        sä oot lasten hakkaaja


      • minä

        sanoo nimimerkki: habbokusettaja


    • Joku vaan.

      www.prohotelli.net samanlainen kuin habbo, mutta siellä saat 50 000 habbo-kolikkoa jo aloittessasi! Ilmaiseksi!

    • netniter

      prohotel on hyvä kannatetaan www.prohotel.net

      • CurSeiskaHabboBanni

        tiedän miten sais ainaski porttarin tein kerran näin kirjotin avunpyyntöön: ''kerroin salasanani ja sähköpostiositteeni'' sit vaa lähetä ja hetki varmaa jtn 30sec tai aika vähän aikaa niin puffff tulee punane tausta ja sitte teksti ''sait portikiellon...... janiiedellee plääplää sit sulla on 1pv porttarii siinä banni ehrotus
        si vaik meet sanoo tein virtuaaliseksiä ja kerroin puhelinnumeroni ja sähköpostiosoitteeni ja salasnani jos oot uus siel paa pilaikä 12vuotiaaks mahollisimaan myöhään syntyneenä niin saat ehkä 6kuukauden bannit en oo kokeilllu mut meen nyt koklaan moi!


    • CurSeiskaHabboBanni

      oontoi CurSeiska menin habboon nimeks otin Paskiaismasa13 hetken kuluttuu ilmoitus asiaton habbohahmonnimi ja päättyy se prttis 8.9.2013! jeeee siinä vinkki

    • Habbo staffi

      Salasanojen uteleminen..?

    • JUMALAUTA...

      Jumalauta! myin mun tyypin ja 2wuotta portarii ;D

    • bestelastinen12

      sain 2v porttarin kun sanoin 3x starkkeri niin tadaa 2v porttari se siinä

    • hjyytt

      Ei toi 2 v oo mitää mun kaverilla on yks tyyppi jolla on vuoteen 2022 asti

    • mvp

      tumppi kerro sen sun habbo ukon salis

    • an789

      Habbo on homo paikka ku sielt saa porttareita

    • booring

      Itse sain hahmolleni 2v porttikiellon, olin silloin jossakin julkisessa paikassa jossa oli paljon porukkaa ja kirjoittelin vain jtn tyhmiä että: "liittykää force hotelliin, se on parempi kuin habbo ja aluksi myös paljon koleja jne....." Joku tyyppi tuli mulle siihen juttelee, se varmaan ilmoittikin : D [force ihan paska nykyään. sillon olin pikku penikka joka tykkäs sellasesta hotellista]
      siinä siis tarkalleen "mainostin habbo retroja, jotka ovat mm. huijaussivustoja."
      Sellaisesta siis saa bännit 2 vuodeksi: hahmoni nimi oli: sirkku18

      Sinulla on porttikielto. Porttikiellon syy: "Olet saanut porttikiellon. Se päättyy 28-04-2013 20:43:31. Retron tai muun huijaussivun mainostaminen tai omistaminen on kiellettyä. Tarkista Habbon säännöistä ja käyttöehdoista, mitä palvelussamme saa tehdä. (id: sensuroin!)". Porttikielto päättyy: 28.4.2013 19:43

    • hopeeville2323

      Oon Habos hopeeville2323 Ja peelosin 2 lewaa oon ylpee

    • dildoniina

      Hei te hienot kuutio naama setaset :) haluisin ostaa hatpo utkelin teilt joltai tyypilt sielt ku ite sain kuuen vuoen pannit ku peelosin yhta naamari huiskaa
      kiitos :).

    • ululuiuiliului

      Tykkäästeki es ja cs :--DD?

    • lälä osaan kirjotaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    • unto-uk1

      itte sain proo hotelli puole vuode bännit ukl unto-uk :) jos joku muistaa mut nii tykkää viestistä

    • en pelaa enää habboo

      mä sain 2 v bannit, koska levitin joka puolelle sanaa prohotellista saa kolei ilmasiks ja se on samallain ku habbo prohotelli.net

      se on oikeest parempi ja onhan niit enemmänkii esim , nextgenhabbo.com, prohotelli.net ja (en oo varma onks tää viel toiminnas blah habbo)

    • perunamaa on peelo

      sain päivän portsarin kun sanoin`` olen antanu sinulle staf keriksern´´ sanoin nii arttu325:lle

      PERUNAMAA KÄSKI

      • OLEN MODE ;D

        sanoin et `` olen mode ja olen antanut sinulle staf keriksen

        >:D


    • 120V BANNIT+ OHJEITA

      KANNATAA LUODA UUS TYYPPI NII KYL PÄÄSEE UUDESTAAN (MUT EI BANNATUL TYYPIL
      KATTOKAA:
      ww.youtube.com/watch?v=HURZo6y2JEY

    • Anonyymi

      tää ei liity asiaan mut menkää pyytää kamuks habbos. hahmon nimi: novelleeeeeee
      se on mun hahmo:)

    • siis toine sama (mun molemmat)

      tää ei liity asiaan mut menkää pyytää habbos mua kaveriks. Hahmon nimi: novelleeeeeee
      se on mun hahmo:) (nimessä on 7 e-kirjainta lopussa)

    • Anonyymi

      Käykää pyytämäs myös KUY43kiva nimistä hahmoa kaveriks, se on mun hahmo.

    • Anonyymi

      Heippa
      On syytä .hyvien uskoa että porttikielto tarjoilu menee oikein,eikä tulla toisten silmille huutamaan syyttä

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe