Tiedättekö joku kädestä ennustamisesta jotain, ja näkeekö siitä kohtalon, niinkuin väitetään?
Toiset sanovat että pitää ennustaa vasemmasta kädestä, pitääköhän tämä paikkaansa?
Kaikenlaisesta tiedosta olisin kiitollinen.
Kädestä ennustaminen
5
1461
Vastaukset
- peepee9
kun nyt mietit ite niin mitäs luulisit, näkeekö kädestä kohtalon.olisko sun tulevaisuus jotenin piirtynyt sun käden ihon muotoihin vaikkas 30 vuotta eteenpäin.
oletko muuten jo yläasteella? kysyppä opettajalta - kirologiaa
Oiekasta kädestä näkee persoonallisuuden ym. vasen käsi lapsuus ja menneisyys. tärkeämpää on tiedostaa kädestä muita asioita kuin tulevaisuus.
- Lindaxxxx
Netistä löytyy jonkin verran tietoa kädestä ennustamisesta,jopa suomeksi. Googlaappa. Eräs selvänäkijä/meedio selitti asian siten, että ihminen on ennen syntymäänsä saanut elämän kartan matkaansa. Ja se kartta on piirretty käteen, lähinnä sen viivoihin.Jotkut sitten osaavat näitä elämän karttoja tulkita.
Itse on ole kädestäennustamiseen tutustunut kuin ihan pitapuolisesti.. mutta sen mitä ystävien kanssa ollaan asiaa tutkiltu, niin ainakin käden viivojen kuvaamat luonteet ainakin ovat osuneet hyvin kohdalleen. Kädestä näkee lapsiluvun, mahdolliset häät, erot.. ilot ja surut. Semmoinen juttu mulla on jäänyt mieleen, että jos ihmisellä on päätettävänä jokin tärkeä asia, niin kannattaa kurkata ohjetta kädestä. Jos pään viiva punertaa, niin silloin kannattaa kuunnella järkeä ja jos sen sijaan sydämen viiva on punakampi, niin silloin on parempi luottaa sydämen ääreen.
kannattaa hakea joku selkokielinen kirologia-opus vaikka kirjastosta. Mielenkiintoisia juttuja joka tapauksessa. - Anonyymi
Vai niin vasenta sitä vainotaan eniten.
Kädestä vievät mies joutuu pakolla opettelemaan peruna kuorintaa, vie perunaveitsen pikku veitsi ei höylä muoto kädessä.
Kärsämäki keksii keksiä pitää viedä lainaan ei ole vielä Melkein 2 vuotta asuttu tullut takaisin. - Anonyymi
Olen noita kädestäennustamiskirjoja paljonkin tutkinut. Niiden mukaan minulla on lyhyt ja katkonainen elämänviiva ja muutkin viivat vähän huonoja ja repaleisia. Sellainen tietää sairauksia ja lyhyttä elämää. Terve olen ollut ikäisekseni (74v.), mutta muita vastoinkäymisiä on ollut kyllä roppakaupalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi6410742Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1006577Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h445726- 474356
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542516Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41709Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja
remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu111687Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.1971664- 851355
Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell91971