Härkämies on

synnynnäinen

Johtaja ja myös olenkin johtavassa asemassa. Hän pitää päänsä ja vain tytöt voi kääntää pään. Silti en alistu naisten määräiltäväksi. Koskaan en taivu toiset taipua saa. Mukava elämäni on A ja O ja siihen toiset tottukaa vaan.

9

2101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härän

      sivulle jos ei Härkä mielytä omine piirteineen?

      • Väärinymmärretty

        Herra Härkä ~~kehui~~ Herra Härkää


      • paras uskollinen

        Rakas on jos oikean naisen löytää. Ei niitä vain löydy muiltakaan palstoilta. Siis mikä olisi paras nainen itsepäiselle Härälle?


      • biisoni
        paras uskollinen kirjoitti:

        Rakas on jos oikean naisen löytää. Ei niitä vain löydy muiltakaan palstoilta. Siis mikä olisi paras nainen itsepäiselle Härälle?

        Kauris, skorpioni, rapu ainakin sopivia.


      • The Taurus
        paras uskollinen kirjoitti:

        Rakas on jos oikean naisen löytää. Ei niitä vain löydy muiltakaan palstoilta. Siis mikä olisi paras nainen itsepäiselle Härälle?

        Hyvin ollan toimeen tultu!!!


      • oli ennen
        The Taurus kirjoitti:

        Hyvin ollan toimeen tultu!!!

        ja neljän yhteisen vuoden jälkeen peti minut toisen kanssa. Nyt olen ollut vuosia Vesimiehen kanssa, eikä ongelmia ole ollut.


      • .. härkänainen
        paras uskollinen kirjoitti:

        Rakas on jos oikean naisen löytää. Ei niitä vain löydy muiltakaan palstoilta. Siis mikä olisi paras nainen itsepäiselle Härälle?

        Hyvin ollaan vaaka ja härkä tultu toimeen jo vuosia, vaikka ei pitäisikään olla toimiva pari! Ei ne horoskooppimerkit suhteeseen vaikuta, vaan se, kuinka hyvin ihmiset sopivat toisilleen ja mitä ovat suhteen eteen valmiita tekemään!


    • kotonasi

      muksuja ja muijaasi määräilet, jotta voit sohvalla rauhassa retkottaa TV-kaukosäädin kädessäsi,kaljalasi kätesi ulottuvilla,pientä naposteltavaa lähipöydällä,jonne ei kätesi yletä koska on ah...niin hyvä asento,mutta sitä vartenhan on muija otettu että palvelee!!

      • eikä lapsia

        muuten olet oikeassa. Hyvää jatkoa sinunkin sohvallesi ja kaukosäätimellesi. Muuten myyntipäällikö olen ja naisia on alasena tarpeeksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe