neljä viikkoa on ollut asennettuna ja joka päivä rääkkään täydellä teholla ja hyvin pelaa siis ei mitään moiteita minulla ei ole osakkeita biltemassa sen omistaa joku ulkomaalainen ketju venäjällä mafian juttuja, auto on volvo 740 jossa vanha päästi öljyt läpi, pieniä muutoksia piti tehä tietty mutta pelaa, tämä juttu on tiedoksi kaikille epäiliöille. tämä on halpa teeseitse miehelle jolla kiinnostus riittää.
bilteman koeajo
9
3956
Vastaukset
- nielu
tosi hyvää kuultavaa jos halpahallin vehje toimii ittellä on ja sama vanha volvo mikä savuttaa koetanpa tuota pikikö paljon muuttaa kai se pakosarjaan passaa ja ilmapuolen letkut on kohallaan
- kokkari
vesijäähdytys letkun kiinnitys ei ole samalla kierteellä pieni muutos täsä temalla on vaihturi kappele tähän älä unohda
- Lääkkeet?
Tekstisi on sekava!
- oikoluku
Lääkkeet? kirjoitti:
Tekstisi on sekava!
Tekstisi on samantekevä!
- omista
mutta näin kun kassaneiti otti sulta poskeen. Ei vaiskaan olen kuullut että nuo olisivat garretin tekemiä turboja eli ei välttämättä ihan paskoja, vaikea sanoa kun ei ole omakohtaista kokemusta. Aika pieniähän ne on, kuin pääsiäsmunia.
- RTT
täydellä teholla,vai sillä mitä löytyy. oikealla
turbolla tulis ainakin 40 heppaa lisää. pilipaliteeman ahtimet on jo sisältä niin
karkeieta ettei siellä ilma kierrä niinkuin olis
tarkoitus. - nanso
RTT kirjoitti:
täydellä teholla,vai sillä mitä löytyy. oikealla
turbolla tulis ainakin 40 heppaa lisää. pilipaliteeman ahtimet on jo sisältä niin
karkeieta ettei siellä ilma kierrä niinkuin olis
tarkoitus.ei se pintojen kiillotus mitään auta virtauksiin, sama tulos vaikka kuinka hinkkaat imusarjan tai pakoputken sisältäpäin, se on taas tällaista tänään, likaista hommaa.
- juntti
Edellä olevista teksteistä päätellen nähdään taas, miten joku ääliö on nukkunut koulussa äidinkielen tunneilla. Ja varmaan muillakin tunneilla. Pitäisi ajatella lukijoitakin.
- juntikas
ei turbo keskustelu ja rähäköinti ole tarkoitettu koulunpenkillä istuvalle tämä on ainoastaan asiasta tietäville kotivirittäjille oleva palsta paineista ja kaasuista joillakin niitä enemmä ja vähemmä ainaki kaasua sillo tällö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984