elikkäs.. olisko kellään myytävänä kultaisennoutajan pentuja?.. hinta 0-600€..
kultsin pentuja??.. =)
7
1268
Vastaukset
- sillä saat
hädin tuskin paperittoman!
- kultsun omistaja
Käyppäs katsomassa koirat.com:issa kultaisia kenneleitä. Kenneleiden sivuilta löytää tiedon onko juuri kyseiseen kenneliin tulossa pentuja. Hinta kyllä ihmetyttää! kultsun pentuja on myynnissä yleesä noin. 900-1500€ riippuen vanhemmista.
- kultainennoutaja narttu
on astutettu ja jos pentuja o tulossa ni pitäs syntyy toukokuussa ja pentuja ei rekisteröidä ja hinnaksi ajattelin 500e,enkä jaksa alkaa selvittää miksi ei rekata, vanhemmat ovat terveitä ja nartun ekat pennut ja molemmat puhtaita kultaisianoutajia.
- Nimetön
hei! olisiko mahollista saada vähän lisätietoa sitten kun pennut syntyvät. esim. millon on luovutus? voiko niitä varata? meinataanko ne rokottaa yms? missä päin suomea pennut asuvat? onko isästä ja äidistä paperit että ne ovat puhasrotusia yms?
- __::???===
Jos ei papereita niin herää muutama kysymys? Mistä tietää että puhdasrotuisia? Mitä pitää piilotella: Perinnöllistä sairautta?? Sillä rekisteröinti on niin helppo juttu
- tosca05
kultasen pennun saat tuohon hintaan ja vähän halvemmallakin kun otat sijoitus kultaisen!muuten jos joku myy 600€, sen täytyy olla rekisteröimätön tai siinä on jokin vika, uroksella kivesvika tai sitten purentavikainen ja nämähän rajoittavat harrastus toimintaa! jos kuitenkin haluaa pelkän koti/sohfakoiran niin sellaista ettimään! oma koirani synnyttää tuossa äitienpäivän tienoolla mutta toivottavasti kaikki ovat terveitä,sijoitamme mielellään hyvään ja harrastavaan kotiin!
- ei...!!!
mooii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628