Lesbojen määrä Suomessa?

Kukka

Tuntuu ettei muita ole missään,mikä on oikea prosenttimäärä? jos sellaista on laskettu.

20

5120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä

      semmoset parikymmentä on.

      Luulisin.

      • Arvailijako?

        Ei voi olla 20%. Käsittääkseni lesbojen prosentuaalinen osuus väestöstä on n. 4%, mutta sekin on maakohtaista. Homoja on enemmän.


      • tarkoitin
        Arvailijako? kirjoitti:

        Ei voi olla 20%. Käsittääkseni lesbojen prosentuaalinen osuus väestöstä on n. 4%, mutta sekin on maakohtaista. Homoja on enemmän.

        20 kpl.


      • Arvailijako?
        tarkoitin kirjoitti:

        20 kpl.

        Niin, no ensimmäisessä viestissä kysyttiin prosenttimäärää, joten... Mutta eiköhän se 20kpl ole aika oikea määrä... ;)


      • Oikeestiko?
        tarkoitin kirjoitti:

        20 kpl.

        Mitä hittoa et varmaan oo tosissas?:DDD


      • yli meni et heilahti

        Viime vuoden Prideillahan niistä reilut 10 000 ihmisestä oli 20kpl leppiksiä ja loput olivat taatusti bissejä, homomiehiä sekä homomyönteisiä hetskuja.


    • Lepakko

      Se on jotakin (Stakes) 0,00001 %

    • lesbo tyttö

      No on tiedä prosenttimääräisesti mutta tunnen pari lesboa ja olen itsekkin mutta Bi ihmisiä on varmaankin paljon enempi.

    • hetero

      on homoseksuaaleja, eli ei-heteroja 3% väestöstä. En tiedä, kuuluuko bi:t joukkoon, mutta luulenpa että eivät.

    • squirtle

      Lesboja on Suomessa useita tuhansia. Piilosellaisia varmasti kymmeniä tuhansia.

      Riippuu tietenkin määritelmästä ja sitä miten tutkitaan.

      Jos joku esim. Suomen Gallup OY:stä soittaa minulle puhelimella ja kysyy olenko lesbo, niin vaikka olenkin, niin en ole ihan varma vastaisinko kysyjälle että JOO...

    • kukkuu pöö

      joo kyllähän lesboja on 20kappaletta ei yhtään enemmän.Oikeesti lesboi on tuhansia ja osa salaa vaik ois.

    • Veikkaisin vaan

      En oikein usko,että olisi muka parikymmentä.Olen aika varma,että suomessa tuhansia ja varma en voi sanoa tarkkaan määrää kun en tiedä.Totesin,että biseksuualeja aika enemmän,mutta osa ikävä kyllä vielä salassa.Tottakai homoja ehkä enemmän.Sitä mukaan sanottiin suomessa 3-4 % väestössä,mutta ei voi lasketa virallinen kun voi ehkä olla sitten enemmän.

      • Anonyymi

        Täällä Österbottenilla ei ainakaan voi olla kuin se 20 kpl :)


    • Anonyymi

      Niin taikka ihmiset ovat niin hukassa että kun kaveruuskin sujuu saman sukupuolta olevan kanssa niin miksi sitten ei muukin. Avioliittojen riitaisuus saattaa ajaa monet valitsemaan sama sukupuolta olevan kumppanin, mutta sekään ei ratkaise ongelmaa. Toinen kysymys on mielenkiintoinen, nais-joukkueurheilioista aika suuri osuus on Lesboja. Helsingin sanomat uutisoivat tästä.

    • Anonyymi

      Naisista kiinnostuneita naisia on runsaasti. Useat lymyilevät komeroissaan. Lepakko Suomi

      • Anonyymi

        Naisista pitävä/kiinnostunut/ viehättyvä nainen ei ole sama asia kuin lesbo. Tärkeä asia mulle lähinnä vain deittaillessa, että tyyppi osaa määritellä itsensä. Muuten aivan sama.


      • Anonyymi

        No ei todellakaan ole, kun sinun mielikuvissas. Monet naiset vaan pitävät miehistä, eikä naisista. Lesboja taitaa olla niin vähän tarjolla, että kuvitellaan jo kumppani löytyvän jostain kaapista.


    • Anonyymi

      Mitä näitä poikkeavia ihan sama lesboja,homoja määriä tarvitsee tietää ketä kiinnostaa?pysyisivät vaan omissa oloissaan aivan liikaa annettu oikeuksia adoptio oikeus olisi ainakin peruttava lapsi elää vääristyneessä ns.perheessä ei oikeaa äidin tai isän mallia mihin tämä huono kehitys johtaa!!!!!

    • Anonyymi

      Ai lesbojen prosenttia ? Kukaan ei tarkasti tiedä mutta saattoi 2-4% väestöstä mutta biseksuaali varmasti ehkä 5-7% . Aseksuaali on 1% . Suomessa on pieni maa joten lukumäärä pienempi kuten lesbojen kohtaan prosenttia. 2-4% väestöstä onkin homo ja lesbo

    • Anonyymi

      Voisi heittää kriittisen kysymyksen, kuinka paljon "itsemäärittelyoikeus" vääristää todellisia lukemia. Jos karsittaisiin kaikki autogynefiilit, miehet, tyttöilijät, saalistajat, persoonallisuushäiriöiset, identiteettiongelmaiset, sekaisin olevat nuoret/lapset sekä biseksuaalit jotka käyttävät valheellisesti sanaa lesbo/homo itsestään, mikä olisi todellinen lesbonaisten määrä?

      Kiinnostaisi tietää, kuinka paljon nykyinen meno ja identiteettipolitiikka vääristää erinäisiä tutkimuksia ja tuloksia. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe