Huhtikuun puolessavälissä on tarkoitus lähteä Floridaan ja Mustang pitäisi saada alle. Osaako kukaan (Fla:ssa asuva) sanoa miksi kovakattoista Mussea on niin hankala saada?
Käsittääkseni Hertz ja Budget ovat ainoat isoista vuokraamoista jotka vuokraavat FoMoCon tuotteita.
Tiedän myös että varauksen yhteydessä vahvistetaan vain kokoluokka eikä merkkiä/mallia, mutta joka kerta kun olen Mussen "varannut" niin perillä minut on upgreidattu ja olen saanut jonkun järjettömän ison SUV:n tai Town Carin.. Ja sitten myöhemmässä vaiheessa keplottelemalla saanut vaihdettua sen Musseen.
Vai onkohan Sitten syynä se että asiakkaalle yritetään myydä kalliimpaa (ja rumempaa) avo-Mussea koska niitä tuntuu joka kerta olevan kuin ihmeen kaupalla vapaana useampiakin, sen kuin vain valitset mieleisesi värin?
Kiitos asiallisista vastauksista!
Mustang
Lonely_Riderrr
1
477
Vastaukset
- Hevosmies
Tässä lisätietoja:
http://www.ansi.okstate.edu/breeds/horses/mustang/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997