Onko kenelläkään kokemusta Lisa!:n Kielimatkoista

Jepulis..

Niin, olen ehkä ensi kesän menossa kielimatkalle. Tänään sattumalta löysin tommosen Lisan Kielimatkat järjestön.. Se tuntuu minusta sopivan pieneltä ja mukavalta yritykseltä. Päätimpä siis kysyä teiltä onko kellän kokemuksia siitä.

19

3728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LISA matkaa miettivä

      Kiinnostaa myös tuo LISA, Olen iteskin menossa matkalle ja pienryhmä olis minusta paras vaihtoehto, LISA on perustettu saksassa ja ensimmäistä vuotta suomen markkinoilla, niin minulle sanottiin kun soittelin.

      Olen kahden välillä EF vai LISA? Kumpi kannattaa valita?

      • jepulis..

        Niinpä.. Minäkin olen miettinyt, myös EF:ää..

        Enpä tiedä. Toivottavasti täällä olisi joku järkevämpi..


      • lAKDPAS
        jepulis.. kirjoitti:

        Niinpä.. Minäkin olen miettinyt, myös EF:ää..

        Enpä tiedä. Toivottavasti täällä olisi joku järkevämpi..

        Suosittelen LISAA koska EF on niin KAUPALLINEN..


      • Jepulis..
        lAKDPAS kirjoitti:

        Suosittelen LISAA koska EF on niin KAUPALLINEN..

        Miten kaupallinen???


    • Ari

      Olin 16. - 23.2.2008 Lisa! Kielimatkat järjestämällä englanninkielen kurssilla Maltan, Sliemassa ja kaikki kurssiin liittyvät järjestelyt sujuivat kuten oli sovittu - Suosittelen.

    • Matkalleko uskaltaisin itse...

      Tuttavani oli Lisan kautta kielimatkalla viime kesänä ja kehui kovasti. Hinnat olivat edulliset verrattuna muihin kielimatkoihin ja kaikki sujui hyvin. Kieliopetus oli perusteellista ja järjestelyt samoin. Ehkä uskaltaudun itsekin matkaan... :)

      • -nii

        jos vielä lennot sais halvalla, tietääkö kukaa sit mitä ns. retkiä tuolla sit tehään, siis mitkä kuuluu hintaan?


    • ???

      Itsekin mietin tuota Lisaa! mutta epäilyjä herätti jo se kun niiden sivuilla oli kirjoitusvirheitä. Pieni asia mutta vaikuttaa mielikuvaan...
      Tosin laskeskelin että hinnat olisi halvemmat kuin muilla.

      Onko siis joku ollut? Olis NIIN kiva tietää että ei tarvitsisi jännitellä.

      • Käynyt

        Ihan hyvä toimisto. Toimii kai virosta käsin mutta itse tein todella onnistuneen englannin kielen opinto matkan irlantiin. Koulu oli korkea tasoinen ja kaikki toimi niin kuin piti. Suosittelen lämpimäst.


      • heissannnnnn
        Käynyt kirjoitti:

        Ihan hyvä toimisto. Toimii kai virosta käsin mutta itse tein todella onnistuneen englannin kielen opinto matkan irlantiin. Koulu oli korkea tasoinen ja kaikki toimi niin kuin piti. Suosittelen lämpimäst.

        paljonko tuolta Lisan kautta suunnilleen maksaa? kun en itse osaa katsoa... ajattelin mennä kaverini kanssa englantiin ehkä kuukaudeks tai vähän alle... voisko joku auttaa ja kattoo että paljonko suunnilleen maksais?? kiitos jo etukäteen!:DD ♥


      • Mutsi2
        heissannnnnn kirjoitti:

        paljonko tuolta Lisan kautta suunnilleen maksaa? kun en itse osaa katsoa... ajattelin mennä kaverini kanssa englantiin ehkä kuukaudeks tai vähän alle... voisko joku auttaa ja kattoo että paljonko suunnilleen maksais?? kiitos jo etukäteen!:DD ♥

        2 16 -vuotiasta tyttöä oli Maltan Sliemassa kielikursseilla, ja matka oli onnistunut. Järjestelyt sujuivat mallikkaasti, koulu hyvä ja kaikki toimi kuten oli sovittu. Suosittelen!


      • venäjälle
        Mutsi2 kirjoitti:

        2 16 -vuotiasta tyttöä oli Maltan Sliemassa kielikursseilla, ja matka oli onnistunut. Järjestelyt sujuivat mallikkaasti, koulu hyvä ja kaikki toimi kuten oli sovittu. Suosittelen!

        Onko täällä palstalaisista kukaan ollut Lisa-matkalla Pietarissa opiskelemassa Venäjää?
        Kiinnostaisi kuulla kokemuksista. Olitko tyytyväinen kurssiin? Kurssipaikan sijainti? asunnot?


    • jejejej

      Olin 1kk Californiassa, San Diegossa.. koulu oli hyvä ja opettajat huippuja persoonia. Muutenkin sujui hyvin :) Muut olivat suurimmaksi osaksi saksasta, kiinasta ja japanista. Suosittelen, hinta myös paljon halvempi kuin esim. EF!

    • Kielimatkalainen2011

      Olin Lisan kautta kielimatkalla kolme viikkoa Englannissa touko-kesäkuussa 2011. Kun aloin suunnitella kielimatkalle lähtöä löysin keskustelupalstoja lukemalla Lisa! kielimatkojen nettisivut. Harmitti vaan kun ei kovin paljoa kielimatkalaisten kokemuksia netistä löytynyt ja päätin että kunhan oon ite käyny reissulla niin tuun tänne kirjottamaan omasta kokemuksesta:) Niin kuin tässä viestiketjussakin todetaan, noitten nettisivuilta löytyy kirjotusvirheitä mitkä aiheutti epäluuloja mullekin. Toinen mikä aiheutti oli vakuutuksen mainostaminen matkaehdoissa mutta kun soitin kysyäkseni siitä niin ei oo kuulemma 2006 jälkeen sellasta ollu... Siellä puhelimeen vastas korostuksesta päätellen virolaissyntyperänen mies, mutta se toimisto on ilmeisesti Helsingissä ja vastauksia sain hyvin kysymyksiini.

      Päätin ennakkoluuloista huolimatta valita Lisa! kielimatkat enkä kadu yhtään päätöstäni:) Mun matka kohde oli Margate, mikä on rannikolla kaakkois Englannissa. Englannissa tosin totesin että Lisa oli vaan välittäjänä, ja koulu jota kävin oli Margate Language Centre: http://www.mlcengland.com/index.htm. Näin jälkikäteen huomattuna olis ollut halvempaa varata tuolta ite kurssi ja majotus, mutta mulle oli näin ekalle matkalle kuitenkin varmaan parempi että sain käytännön asioita hoitaa suomeksi.

      Englannissa minuu oli lentokentällä taksikuski nimikyltin kanssa vastassa ja saattoi ihan isäntäperheen eteiseen asti eli eksymään ei päässyt:) Isäntä perheenä mulla oli nainen koira, ja tykkäsin kyllä tosi paljon vaikka olisinkii toivonu vähän isompaa perhettä.. Ruoka oli tosi hyvää ja talo oli kiva ja viihtyisä. Koulu oli kans ihan mahtava:) Sopivan pieni ja vaikka kliseeltä kuulostaa henkilö kunta oli oikeesti tosi ystävällistä ja auttavaista:) Olin siellä ainut suomalainen (mikä oli tosi hyvä:) ), ilmeisesti ikinä tai ainakaa kukaan opettaja ei muistanu muita suomalaisia. Mun ryhmässä oli aika hyvin kansallisuudet jakautunu kun taas yhessä toisessa ryhmässä oli puolet Ranskasta. Koulussa aika paljon ranskalaisia muutenkii. Lisäks oli saksalaisia, espanjalaisia, italialainen, chekki, sveitsiläinen, pari etelä-korealaista, japanilainen, libyalainen, unkarilainen...

      SUOSITTELEN kaikille kielimatkoista kiinnostuneita ainakin harkitsemaan Lisa! kielimatkoja vaikka se onkin vähemmän tunnettu kun EF ja STS:) Itelläni ei ainakaan oo mitään huonoa sanottavaa Margaten kurssin osalta:)

    • Ciirii

      Ite olin EF:n kautta kielimatkoilla ja suosittelen kyllä kovasti!!! Mahdollisuus oppia englantia, tavata uusia ihmisiä, käydä kuuluisissa ja kivoissa paikoissa sekä pitää hauskaa kannattaa käyttää!
      Jos on kysyttävää; [email protected]

      • oxford2015

        Olen keski-ikäinen ja löysin lisakielimatkat,heillä on paljon edullisemmat hinnat luin muilla kielitstoilla. Aikuisillekin tuota markkinoidaan,mutta on kukaan 40 iässä ollut Lisan matkoilla? Ja Englantiin olen menossa. Oxfordia ajattelin.


    • kieltaoppimaan

      Haluaisin kuulla mielipiteitä ja kokemuksia lisa kielimatkoista. Olen yli 30v.

    • Kristiina62

      Ehdottomasti Lisa! Olen ollut monta kertaa ko. kursseilla. Aivan mahtavia! Ja luotettavia!

      • Kukakukakukaa

        Kuka on tän lisan vastuuhenkilö?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe