Jari Sillanpää

Tampereen keikka

oli jälleen suuri pettymys! Missä on Jarin entinen lavasäteily? Missä aitous ja impulsiivisuus ja yleisöön aidot kontaktit ja yleisön huomioonottaminen? Nyyh, niitä ei jälleen ollut. Olisin toivonut, että olisi jotenkin viesti perille mennyt. Kaikki on kuin ulkoa opeteltua suurta rahastusta. Tuntuu, että sama show tismalleen kuten harjoituksissa ilman yleisöä. Tunsin itseni idiootiksi kun aluksi elin mukana. Lopussa istuin kuin tatti kuten lähes muukin sali. Tietenkin vaatii varmaan paljon tuolla menestyksellä selvitä entisenlaisella lämmöllä ja heittäytymisellä, tuntuu kait se "kusi päähän " nousevan kaikille. Hyvänkin artistin pitäisi olla näyrä ja muistaa kuka ja ketkä ovat hänet jalustalle nostaneet. Sieltä ei ole kuin yksi tie. Varsinkaan jos uusia hittejä ei synny, kukaan ei jaksa satulinnaa 20 vuotta.

9

1247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeessä

      käyt Sillanpään keikoilla jos TAAS oli pettymys??Anna kuule olla menemättä tästä lähtien niin elämäsi hymyilee jälleen.
      Kas kun minäkin tässä hiljattain olin kyseisen herran keikalla ja meno oli mitä mahtavin!!Kiitos siitä!Ja menen toistekkin,ja kun alkaa kyllästyttämään niin jätän menemättä enkä itke jossain nettipalstalla kuinka taas olin huonolla keikalla
      Voi äly hoi

      • fani jo vuodesta 1995

        ja huonommaksi vaan menee. Mäkin käyn vuodesta toiseen kiertueilla. Ja nyt olin risteilyllä. MÄKIN PETYIN! Käyn harvakseltaan keikoilla. Mutta kyllä on herran taso laskenut kuin lehmänhäntä. Levyjä kuuntelen ja biiseistä monista pidän. Mutta lavakarisma on alkanut varista. Tullut liian tekemällä tehtyä ilman impulsiivisuutta. Fanien arvostus tai arvostamisen puute näkyy välinpitämättömyytenä. Omat fanisivut miksei vastaile siellä? Miksei pidä esim blogia? Ilmeisesti raha merkkaa ja noin isoilla kiertueilla se tulee helposti vetämällä tasaisen varman tylsän shown. Ennen kirjoitteli nimmareita ja juteltiin nyt häipyy kahden encoren tai JOPA YHDEN jälkeen takavasemmalle. Kannustusmielessä käyn välillä keikoilla ja ehkä yltiöpositiivisena toivon, että jokin muuttuisi. Voisiko olla uralle parempi tehdä välillä pikku ravintolakeikkoja, joissa pääsee lähemmäs yleisöä ja näin voisi opetella taas kontaktin yleisöön.


      • Samaa mieltä
        fani jo vuodesta 1995 kirjoitti:

        ja huonommaksi vaan menee. Mäkin käyn vuodesta toiseen kiertueilla. Ja nyt olin risteilyllä. MÄKIN PETYIN! Käyn harvakseltaan keikoilla. Mutta kyllä on herran taso laskenut kuin lehmänhäntä. Levyjä kuuntelen ja biiseistä monista pidän. Mutta lavakarisma on alkanut varista. Tullut liian tekemällä tehtyä ilman impulsiivisuutta. Fanien arvostus tai arvostamisen puute näkyy välinpitämättömyytenä. Omat fanisivut miksei vastaile siellä? Miksei pidä esim blogia? Ilmeisesti raha merkkaa ja noin isoilla kiertueilla se tulee helposti vetämällä tasaisen varman tylsän shown. Ennen kirjoitteli nimmareita ja juteltiin nyt häipyy kahden encoren tai JOPA YHDEN jälkeen takavasemmalle. Kannustusmielessä käyn välillä keikoilla ja ehkä yltiöpositiivisena toivon, että jokin muuttuisi. Voisiko olla uralle parempi tehdä välillä pikku ravintolakeikkoja, joissa pääsee lähemmäs yleisöä ja näin voisi opetella taas kontaktin yleisöön.

        Kävin minäkin taas katsastamassa kevätkonsertin. Kyllä täytyy myöntää, että poika laulaa osaa ja ääni on vaan viime aikoina parantunut, mutta mutta...Aito ja lämmin kontakti yleisöön alkaa tosiaan hieman hiipua.Kyllä faneihin varmasti vaikuttaa se ettei Jari enää ole missään kontaktissa yleisöönsä esim nimmareita jaellen tai edes omilla nettisivuillaan. Jarin suuren suosion salaisuushan oli juuri tuo lämmin kontakti faneihin ja kuulijoihin.

        Lisäksi konsertit alkavat olla toinen toistensa kopiota; laulut vaan vaihtavat vähän esitysjärjestystä. On sääli, jos noin lahjakas ja erinomainen esiintyjä jämähtää paikoilleen, eikä jaksa harjoitella uutta ohjelmistoa!


      • fani..minäkin...
        fani jo vuodesta 1995 kirjoitti:

        ja huonommaksi vaan menee. Mäkin käyn vuodesta toiseen kiertueilla. Ja nyt olin risteilyllä. MÄKIN PETYIN! Käyn harvakseltaan keikoilla. Mutta kyllä on herran taso laskenut kuin lehmänhäntä. Levyjä kuuntelen ja biiseistä monista pidän. Mutta lavakarisma on alkanut varista. Tullut liian tekemällä tehtyä ilman impulsiivisuutta. Fanien arvostus tai arvostamisen puute näkyy välinpitämättömyytenä. Omat fanisivut miksei vastaile siellä? Miksei pidä esim blogia? Ilmeisesti raha merkkaa ja noin isoilla kiertueilla se tulee helposti vetämällä tasaisen varman tylsän shown. Ennen kirjoitteli nimmareita ja juteltiin nyt häipyy kahden encoren tai JOPA YHDEN jälkeen takavasemmalle. Kannustusmielessä käyn välillä keikoilla ja ehkä yltiöpositiivisena toivon, että jokin muuttuisi. Voisiko olla uralle parempi tehdä välillä pikku ravintolakeikkoja, joissa pääsee lähemmäs yleisöä ja näin voisi opetella taas kontaktin yleisöön.

        ...konsertissa olin..ja juuri eilen illalla viimeks. Satulinnalla aloitti...ja sitä rataa...muutkin jo tutuks tulleet laulut esitti.

        Mitä pitäs olla?

        Minusta hänen eläytymisensä samoihinkin kappaleisiin saa kuulijan jotenkin herkistymään, aina uudelleen ja uudelleen. Miten se sen tekee? On "mystistä" johon ei tule vastausta.

        Ehkä tuo nimmari show on loppunut. Miten jos fanina esim. 10v. vielä jaksaiskaan suunnilleen samoille kirjoitella. Joskus kyllä on poikkeuksia. Illallakin oli muutama henkilö kyseisen artistin konsertissa eka kertaa. He vonkasivat nimikirjoitusta lopussa. Ei näkyny ei kuulunu laulajaa.


      • ´"Lia"
        fani..minäkin... kirjoitti:

        ...konsertissa olin..ja juuri eilen illalla viimeks. Satulinnalla aloitti...ja sitä rataa...muutkin jo tutuks tulleet laulut esitti.

        Mitä pitäs olla?

        Minusta hänen eläytymisensä samoihinkin kappaleisiin saa kuulijan jotenkin herkistymään, aina uudelleen ja uudelleen. Miten se sen tekee? On "mystistä" johon ei tule vastausta.

        Ehkä tuo nimmari show on loppunut. Miten jos fanina esim. 10v. vielä jaksaiskaan suunnilleen samoille kirjoitella. Joskus kyllä on poikkeuksia. Illallakin oli muutama henkilö kyseisen artistin konsertissa eka kertaa. He vonkasivat nimikirjoitusta lopussa. Ei näkyny ei kuulunu laulajaa.

        Olisiko liikaa vaadittu, jos konsertin jälkeen hetkeksi jäisi uskollisten fanien ympäröimäksi. Astuisi alas sieltä taivaista?


      • ööööö9
        Samaa mieltä kirjoitti:

        Kävin minäkin taas katsastamassa kevätkonsertin. Kyllä täytyy myöntää, että poika laulaa osaa ja ääni on vaan viime aikoina parantunut, mutta mutta...Aito ja lämmin kontakti yleisöön alkaa tosiaan hieman hiipua.Kyllä faneihin varmasti vaikuttaa se ettei Jari enää ole missään kontaktissa yleisöönsä esim nimmareita jaellen tai edes omilla nettisivuillaan. Jarin suuren suosion salaisuushan oli juuri tuo lämmin kontakti faneihin ja kuulijoihin.

        Lisäksi konsertit alkavat olla toinen toistensa kopiota; laulut vaan vaihtavat vähän esitysjärjestystä. On sääli, jos noin lahjakas ja erinomainen esiintyjä jämähtää paikoilleen, eikä jaksa harjoitella uutta ohjelmistoa!

        kyllä Jari ainakin yleisönsä osaa ottaa , olin keikalla Jari todella ihan katsoi suoraan silmiini että heikotti en olisi ikinä uskonut että minäkin pääsen noin lähelle idoliani olin todella hämmentynyt ...


      • ihana asia
        ööööö9 kirjoitti:

        kyllä Jari ainakin yleisönsä osaa ottaa , olin keikalla Jari todella ihan katsoi suoraan silmiini että heikotti en olisi ikinä uskonut että minäkin pääsen noin lähelle idoliani olin todella hämmentynyt ...

        On hienoa, että konserteissa käy vieläkin vanhoja uskollisia faneja. Nämä vajaat kymmenen naista Jari kyllä löytää ja sen minkä aika usein tekee eli halaa näitä uskollisia (ihanaa...) ja sitten vielä sanookin pari sanaa mikä on tosi hienoa eli yleensä hän nopsasti halaa ja sanoo että nähdään taas ylihuomenna. Uskollisimmat käyvät lähes joka konsertissa ja saavat upean 10 sekunnin läsnäolon, joka ei todellakaan hevin unohdu! Pitää olla sekunnistakin kiitollinen, kohta Jari voi lopettaa senkin. Uusia kuulijoita ei onneksi halaa eikä vaihda sanaa!


      • "Siltsun" fanitt...
        ihana asia kirjoitti:

        On hienoa, että konserteissa käy vieläkin vanhoja uskollisia faneja. Nämä vajaat kymmenen naista Jari kyllä löytää ja sen minkä aika usein tekee eli halaa näitä uskollisia (ihanaa...) ja sitten vielä sanookin pari sanaa mikä on tosi hienoa eli yleensä hän nopsasti halaa ja sanoo että nähdään taas ylihuomenna. Uskollisimmat käyvät lähes joka konsertissa ja saavat upean 10 sekunnin läsnäolon, joka ei todellakaan hevin unohdu! Pitää olla sekunnistakin kiitollinen, kohta Jari voi lopettaa senkin. Uusia kuulijoita ei onneksi halaa eikä vaihda sanaa!

        ...tuohon että kyllä Jari yleensä huomioi koko yleisönsä. Ei ole juuri väliä edes missä paikalla istuu.

        Monet luulee että ne eturivin paikat ovat kaikkein parhaimpia... Kerran Jari sanoi itse että 9-10 rivillä on yleensä paras akustiikka.

        En liioin haluisi olla niiden (anteeksi) "housuissa" jotka kulkee melkein joka keikalla ja lähes aina eturivissä. Pitää olla muutakin elämää.. vaikka "Siltsun" fanittaja itsekin olen.


      • hän laulaa
        ´"Lia" kirjoitti:

        Olisiko liikaa vaadittu, jos konsertin jälkeen hetkeksi jäisi uskollisten fanien ympäröimäksi. Astuisi alas sieltä taivaista?

        ei jarin kaikkia tarte mielyttää jos jari ei halua nimmareita jakaa niin ei sen ole pakko samoiten fanien luo tuleminen.jari on niin ihana siitä huolimatta vaikka ei nyt fanien luo tulekkaan ja nimmareita rustaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe