ruma pillu

esteenä ajelulle

mulla on valitettavan ruma pillu enkä kehtaa ajella karvojani veks vaikka paljon tekee mieli.ongelmani ovat roikkuvat häpyhuulet.ne ovat kohtuuttoman isot kun ne roikkuu jalkovälissä nooin nelisen senttiä.varmaan se on geeneissä koska äidillänikin on valtavan isot häppärit.onko minulla ongelma kun en koskaan voi nauttia karvattomuudesta.mielestäni on.

27

15593

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on on

      on on

    • hyhhyyy

      hyi miten ruma. yäk

    • fghsrghsfghsfh

      Isot pillut on tosi kiihottavia

    • jos sille tuntuu

      itellä kans suht suuret häppärit, jotka kans kyl näkyy, mutta kun posliini on kuitenkin jotenkin enempi mun juttu, kuin se epämääräinen harva ja laaja karvatöherö.

      • katsojan silmissä

        ja joskus myös siellä jalkovälissä. No, vakavoidutaas nyt. Siis omalla kullalla on kauniit häpyhuulet eli sisemmät huulet "roikkuvat" ulkona, mutta ovat samalla mielestäni myös kutsuvan näköiset. Karvaa on edessä, mutta huulet on paljaat ja niin kauniit!


    • jormalaisena

      Posliiniksi vaan!
      Kyllä kauneus on katsojan silmissä. Musta ainakin on kaunista että on mitä katsoa Häppäreissäkin.

    • N.35v.

      Joskus aikaisemmin hieman ujostelin jopa miehelleni suurehkoja häpyhuuliani. Karvat aloin poistaa joskus 15-16 vee alkaen, ja ovat pysyneetkin poissa.
      Nyt kahden synnytyksen jälkeen häpyhuulet ja klitoriskin ovat entisestään venyneet isommiksi. Ei kuitenkaan haittaa itseäni, ja mies tykkää niistä sellaisina. Ja tämän näytän vain miehelleni. Yleisissä, tai sekasaunoissa en paikkojani levittele.

    • Nimetön

      Minä myös häpeilen hieman alapäätäni. Tykkään olla karvaton, mutta noin sentin roikkuvat ja muuta ihoa punaisemmat häpyhuulet eivät ole mikään kovin kaunis näky ainakaan omasta mielestäni..

      Jos miehesi kuitenkin pitää/hyväksyy häpyhuulesi, niin eihän siinä ole ongelmaa sitten.

    • ihailija!

      Älä nyt häpeile, en tiedä kiihottavampaa kuin suuret häpyhuulet.

    • esteenä aje

      no olen nyt tarkastellut pilluani ajettuani karvat ja en tiedä onko nuo roikkuvat häppärit sittenkään niin rumat kuin olin kuvitellut.ovathan ne hieman erilaiset kuin muilla mutta jotkut saattavat pitääkin niistä!olen peilannut itseäni koko päivän eri kuvakulmista ja ainakin pyllistäessäni peilin kautta katsottuna takapäin häpyni näyttää suorastaan syötävän hyvältä kun ei ole sitä karvapehkoa enää siinä edessä sottaamassa näkymää.tästä alkoi uusi elämä!!!

      • Nimetön

        Isot häpärit on seksikkäät niin näöltään kuin muuten, esim. niitä on mukava imeskellä ja sitten kun lipoo kielellä niin ne silleen ihanasti väistyvät kielen tieltä,,, ihan tuntuu ottavan eteen oma veitikka mun mietiskelin mielessä, kunka makean näköinen ootkaan takaapäin kun olet pylly pystyssä ja jalat hieman harallaan... NAM!!!


      • Finfan

        Siinäs näet. Kivan näköistähän se on ja arvaa kiihottiko kun kerroit näystä kun pyllystät. Nami.

        Janne


      • Finfan

    • leikkaaj

      Mee kynekologille niin se napsauttaa pienemmäksi paikallispuudutuksessa. Niin monet tekevät.

      • Gyne ei leikkaa

        Gynegologi ei leikkaa häppäreitä pienemmäksi,kirurgikaan ei pienennä pillusta häppäreitä elleivät ne ole todella haittaavan isot eli hiertävät tai jotain muuta,pelkkä oma halu ei riitä syyksi pienentämiseen.Lakihan ei salli pillun silpomista ilman terveydillisiä syitä.


    • Pois, koska

      Ne sinun ihanat häpyhuulesi näyttävät silloin vieläkin himottavemmilta!!! Ihanat, usko pois, niitä on miehen ihana imeskellä.

      • mies 49v

        pidä vaan pehko..sehän näyttää vanhalta kalkkunalta jos on roikkuvat häppärit ja ajat posliiniksi...yäkkkkkkkkkk


      • Finfan
        mies 49v kirjoitti:

        pidä vaan pehko..sehän näyttää vanhalta kalkkunalta jos on roikkuvat häppärit ja ajat posliiniksi...yäkkkkkkkkkk

        joka tykkää häpyhuulista. Pimppi ilman erottuvia pieniä häpyhuulia on pateettisen näköinen. Ole ylpeä ja aja vain karvasi. Kunpa pääsisi kokeilemaan.....

        terv

        janne


      • Voi voi voi
        Finfan kirjoitti:

        joka tykkää häpyhuulista. Pimppi ilman erottuvia pieniä häpyhuulia on pateettisen näköinen. Ole ylpeä ja aja vain karvasi. Kunpa pääsisi kokeilemaan.....

        terv

        janne

        Kenenkä pimppi voi olla MAHTIPONTISEN = pateettinsen näköinen?


      • pitermees
        mies 49v kirjoitti:

        pidä vaan pehko..sehän näyttää vanhalta kalkkunalta jos on roikkuvat häppärit ja ajat posliiniksi...yäkkkkkkkkkk

        On jumalaisen kauniit. On niitä kiva lutkuttaa.


    • karvoja!

      tämä karvattomuus ei olekkaan niin seksikästä ja suosittua kuin jotkut antavat ymmärtää.

      • on paljon

        seksikkäämpää ja yleisempää kuin osaat kuvitellakaan.


    • päve0870

      Nauratti ihan kauheesti tuo ihan ensimmäinen teksti :) johtuuko kenties ajankohdasta,vai vain omasta tyhmyydestä. Oli vaan jotenkin niin hassusti kirjoitettu.

    • reppumies70

      isot häppärit ei ole rumat vaan mielestäni erittäin kiihottavat,toki makuja on erilaisia ja joidenkin mielestä sheivattu viivapimppi on paras?? Mielestäni sulla ei ole minkäännäköistä ongelmaa kunhan unohdat että "värkin" pitäis olla jonkin näköinen...minun makuuni on isot häppärit ja jonkin näköinen karvatupsu niin alko lyyti [email protected]

    • väärä luulo

      Miesten kauneusihanne naisten suhteen on todellisuudessa hiukan eri, kuin naiset luulevat.

      Miehet esim. pitävät huomattavasti pulskemmista naisista, kuin naiset arvelevat. (Tutkittu juttu: miehille ja naisille näytettiin tutkimuksessa naisten silhuettikuvia.) Samoin naiset luulevat, että miehet pitävät suuremmista rinnoista, kuin todellisuudessa pitävät. Miesten arvio vastaa naisten todellista keskimäärää.

      Näin lienee myös sisempien häpyhuulien koon. Amerikan kauneuskirurgit kertovat, että moni nainen tuo mukanansa Playboy-lehden ja sanovat, että haluavat samanlaiset. Ongelmana on vain se, että Playboyn tytöt ovat vahvasti retusoituja. Suuret sisemmät häpyhuulet on amerikkalaisen luulotellun ihanteen mukaan retusoitu olemattomiin. Havaitsin itse, miten tyttö, jolla toisen firman filmissä oli luonnollisen kaunis ja rehevä vittu, esitteli myöhemmin Playboyssa pelkkää viivaa.

      Tartunta on levinnyt vähitellen Eurooppaankin. Luullaan, että miehet pitävät pienemmistä häpyhuulista, kuin pitävät. Ja tämä siis keskimäärin. Puolet miehistä pitää keskimäärää suuremmista, monet jopa erittäin suurista. Siis ei vittu, jossa on suuret sisemmät häpyhuulet ole ruma vaan säkenöivan kaunis ja suloisen viehättävä. Täysin paljaaksi sheivaaminen vielä korostaa vaikutelmaa.

      • Samaa mieltä kuin väärä luulo. Useimmat miehet kokevat suuret häpyhuulet erittäin kiihottavina. Tuo ilmaisu "rehevä vittu". on hyvin kuvaava.


    • Sukkahousufetisistinä rakastan sitä näkyä, kun kookkaat, ulkonevat pienet häpyhuulet painuvat sukkiksien kangasta vasten reisien hiljalleen auetessa....
      Mmmmaaahhh...!!!
      Viivapillu on aika mitäänsanomaton. (Mielipide oli hyvinkin subjektiivinen.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe