uusikoppanen

jeeppimies

mites on uusikoppasten jeep gr omistajat mielipiteitä ajoominaisuuksista ja auton toiminnasta? onko toiminut ja ollaanko tyytyväisiä?

3

1594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3.0CRD

Käsittääkseni Suomessa on alle 150 WH:n omistajaa, joten kommentit voivat olla vähissä. Kiva peli, jota arvostaa nimenomaan talvella. Suorituskyky riittää enemmän kuin hyvin maasturiksi. Matka-ajokaan ei ole tuskaa - tosin tavalliset henkilöautot ovat tässä lajissa parempia, mutta perusmukavahan tuo on. Tilaa on vähemmän kuin äkkiä voisi luulla. Talvella toimi luotettavasti ja lämpenee nopeasti (tässä vertailukohtana VAG:n diesel, jota edustaa uudehko kakkosauto).

Pieniä murheita on ollut muutama tapaus, mutta takuuasiat toimivat esimerkillisesti aina asiakkaan eduksi (taas vertailukohtana VAG, josta takuukorjausten oletusmaksaja näyttäisi olevan asiakas).

Kaiken kaikkiaan tämä on lienee ykkösvalinta, jos tarvitsee maastokelpoisen ja suorituskykyisen auton kohtuuhinnalla. Edustusautoa tästä ei saa ja tilaihmeitäkin pitää etsiä muista merkeistä. Toistaiseksi olen varsin tyytyväinen valintaani.

Ai niin, kaikki osat ja varusteet ovat kokemukseni mukaan Saksassa ja Yhdysvalloissa noin puolet halvempia, joten osien kalleuteen saa Jeepin kohdalla varautua.

• Grand Cherokee

että tavalliset henkilöautotko parempia maantiellä? Onko tosiaan niin. Itse ajan tuoreella A6 Audilla ja ei Jeeppi kyllä huonompi ollut parin päivän kokeilun perusteella. Nyt on Jeeppikuume ja saisin aika pienellä välirahalla uuden Grand Cherokee limitedin hyvillä lisävarusteilla. Se vaan mietityttää onko liian suuri ero Audiin ja yleensäkin henkilömalleihin kun oon niillä 25 v. ajanut. Mitenhän toimii 20" renkaat?

• 3,0CRD
        Grand Cherokee kirjoitti:

että tavalliset henkilöautotko parempia maantiellä? Onko tosiaan niin. Itse ajan tuoreella A6 Audilla ja ei Jeeppi kyllä huonompi ollut parin päivän kokeilun perusteella. Nyt on Jeeppikuume ja saisin aika pienellä välirahalla uuden Grand Cherokee limitedin hyvillä lisävarusteilla. Se vaan mietityttää onko liian suuri ero Audiin ja yleensäkin henkilömalleihin kun oon niillä 25 v. ajanut. Mitenhän toimii 20" renkaat?

Kieltämättä maantie oli tässä kohtaa huono sanavalinta. Suoraan ajamisessa ei ole mitään, mikä erottaisi GC:n henkilöautosta. Tarkoitus oli viitata kaarreominaisuuksiin, joissa on omanlaistansa epämääräisyyttä perän suhteen. Mitä tiukempi käännös, sitä selvempi ero on. Mahdolliset epätasaisuudet vielä pahentavat tilannetta. Kokeile kääntymitä risteyksessä, johon on kulunut rengasurat.

Itse vaihdoin V70:stä, enkä kyllä sinänsä ole jäänyt henkilöautomaisuutta kaipaamaan. Ja eikös 20":t ole SRT8:ssa vakiona, joskaan en ole oikein koskaan sisäistänyt yhdistelmää matalaprofiili maasturi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1248
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      14
      892
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      832
    Aihe