mites on uusikoppasten jeep gr omistajat mielipiteitä ajoominaisuuksista ja auton toiminnasta? onko toiminut ja ollaanko tyytyväisiä?
uusikoppanen
3
1624
Vastaukset
- 3.0CRD
Käsittääkseni Suomessa on alle 150 WH:n omistajaa, joten kommentit voivat olla vähissä. Kiva peli, jota arvostaa nimenomaan talvella. Suorituskyky riittää enemmän kuin hyvin maasturiksi. Matka-ajokaan ei ole tuskaa - tosin tavalliset henkilöautot ovat tässä lajissa parempia, mutta perusmukavahan tuo on. Tilaa on vähemmän kuin äkkiä voisi luulla. Talvella toimi luotettavasti ja lämpenee nopeasti (tässä vertailukohtana VAG:n diesel, jota edustaa uudehko kakkosauto).
Pieniä murheita on ollut muutama tapaus, mutta takuuasiat toimivat esimerkillisesti aina asiakkaan eduksi (taas vertailukohtana VAG, josta takuukorjausten oletusmaksaja näyttäisi olevan asiakas).
Kaiken kaikkiaan tämä on lienee ykkösvalinta, jos tarvitsee maastokelpoisen ja suorituskykyisen auton kohtuuhinnalla. Edustusautoa tästä ei saa ja tilaihmeitäkin pitää etsiä muista merkeistä. Toistaiseksi olen varsin tyytyväinen valintaani.
Ai niin, kaikki osat ja varusteet ovat kokemukseni mukaan Saksassa ja Yhdysvalloissa noin puolet halvempia, joten osien kalleuteen saa Jeepin kohdalla varautua.- Grand Cherokee
että tavalliset henkilöautotko parempia maantiellä? Onko tosiaan niin. Itse ajan tuoreella A6 Audilla ja ei Jeeppi kyllä huonompi ollut parin päivän kokeilun perusteella. Nyt on Jeeppikuume ja saisin aika pienellä välirahalla uuden Grand Cherokee limitedin hyvillä lisävarusteilla. Se vaan mietityttää onko liian suuri ero Audiin ja yleensäkin henkilömalleihin kun oon niillä 25 v. ajanut. Mitenhän toimii 20" renkaat?
- 3,0CRD
Grand Cherokee kirjoitti:
että tavalliset henkilöautotko parempia maantiellä? Onko tosiaan niin. Itse ajan tuoreella A6 Audilla ja ei Jeeppi kyllä huonompi ollut parin päivän kokeilun perusteella. Nyt on Jeeppikuume ja saisin aika pienellä välirahalla uuden Grand Cherokee limitedin hyvillä lisävarusteilla. Se vaan mietityttää onko liian suuri ero Audiin ja yleensäkin henkilömalleihin kun oon niillä 25 v. ajanut. Mitenhän toimii 20" renkaat?
Kieltämättä maantie oli tässä kohtaa huono sanavalinta. Suoraan ajamisessa ei ole mitään, mikä erottaisi GC:n henkilöautosta. Tarkoitus oli viitata kaarreominaisuuksiin, joissa on omanlaistansa epämääräisyyttä perän suhteen. Mitä tiukempi käännös, sitä selvempi ero on. Mahdolliset epätasaisuudet vielä pahentavat tilannetta. Kokeile kääntymitä risteyksessä, johon on kulunut rengasurat.
Itse vaihdoin V70:stä, enkä kyllä sinänsä ole jäänyt henkilöautomaisuutta kaipaamaan. Ja eikös 20":t ole SRT8:ssa vakiona, joskaan en ole oikein koskaan sisäistänyt yhdistelmää matalaprofiili maasturi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö27510136K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2215838Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1705346PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *824979Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot153266Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe52642- 2122519
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.142362Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3762146- 282124