mitä järkeä on olla muodikas??

joku

Hah miks ihmessä tytöt haluavat olla muodikaitta vaikka pojat katto tytön luonesta ei kauneudesta!!

11

832

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdasadsad

      ei luonnetta ulkoa näe. ja kyllä mä sanon että jotenkuten muodikkaat muijat iskee muhun (ei pissiksiä vaan siis oikeasti muodikkaat!!)

    • VarmaanLuulevatettäolenpissis

      Tää on mun mielestä niin väärin. Ihmiset olettaa (ei kaikki), että pissikset ovat muodikkaita. Niissä ei ole mitään muodikasta. Käyttävät jotain lacostea ja burberryä(beessi on mummojen väri) ja kaiken huippu, että he käyttävät feikki tuotteita! Itse olen muodikas vaikka itse sanonkin, mutta muoti on intohimoni. En kulje kadulla jossain napatoppatakissa ja jossain valkosissa tossuissa(vaikka jotkut niistä ovatkin hienoja) ja verkkareissa.
      Ja miksi ei voisi olla muodikas?? Mitä pahaa siinä on. Ihan kun käyttäisin jotain vaatteita vaan sen takia, että jätkät huomaisivat minut. Käytän muodikkaita vaatteita sen takia, että rakastan niitä! Ja muuten viestistäsi tuli huomattua, että tytöt olisivat anoastaan muodikkaita. Kyllä miehetkin voivat olla muodikkaita ja elää muodille. Ajattelet erittäin vanhanaikaisesti.

    • kattoo

      nimenomaan sitä panopuu-muotia jota jokainen "muodikas" muija esittelee. Minkä takia pidetään niitä tiukkoja muotifarkkuja? Muija itse voi luulla mitä tahansa, mutta miehet ajattelee automaattisesti "vittu ku hyvännäkönen perse, tota ku pääsis naimaan!".

      • BubbleGirl

        Ovatko tiukat farkut enää edes muotia? Nuorten suosiossa ne kyllä ovat, mutta nythän pitäisi nuorten muodin mukaan olla tosi gootti ja punk.

        Muotia on monenlaista. Löysät, leveälahkeiset kangashousut ovat aikuisten naisten muodissa hot. x) Silti on tuotu korokkeelle tiukkojakin housuja, joissa on kuitenkin korkea vyötärö. Valinnanvaraa on aina. Eivät pelkästään 'pissispöksyt' ole muotia.


    • villi_tomaatti

      muoti on niille jotka ei löydä omaa virtaa
      eli muoti on perseestä! älkää menkö virran mukana vaan löytäkää oma tyylinne

      • StarsInHerEyes

        Ajatteleppa tältä kantilta... Entä jos se muoti on se oma juttu? Miks pitää sanoa, että ku oot persoonallisesti ja hauskasti pukeutunut niin oot jotenki erityinen. Ite pukeudun muodikkaasti.. Sattumoisin pidän vaatteista jotka on muodikkaita. En tietystikkään niistä kaikista pidä, mutta seuraan muotia ja pukeudun sen mukaisesti, vaikka en niinkään tarkkaan.


      • Anonyymi
        StarsInHerEyes kirjoitti:

        Ajatteleppa tältä kantilta... Entä jos se muoti on se oma juttu? Miks pitää sanoa, että ku oot persoonallisesti ja hauskasti pukeutunut niin oot jotenki erityinen. Ite pukeudun muodikkaasti.. Sattumoisin pidän vaatteista jotka on muodikkaita. En tietystikkään niistä kaikista pidä, mutta seuraan muotia ja pukeudun sen mukaisesti, vaikka en niinkään tarkkaan.

        Eri asia. Jos ei rakasta muotia ja pukeutuu nii nii mitä järkee siinä on? Pukeudu vaa nii ku ite tykkäät. Eli jos muoti kiinnostaa nii mikäs siinä...


    • BubbleGirl

      Koska muoti on mahtava asia! Olemalla muodikas ilmaiset muulle kansalle olevasti tajulla tämän hetken maailmasta. Mentäessä oikein syvälle muodin maailmaan, löytää sellaisia juttuja, joita ei meinaa edes uskoa. Jotkus muotitempaukset vaativat omaksujaltaan tiettyä rohkeutta.

      Tyylikkyys on sitten toinen asia. Itse olen ennemmin tyylikäs. x)

    • heaven_of_heavy

      sanos muuta! olen aina ihmetellyt, että miksi pinnallisuus menee aina "kaiken edelle"? muoti haisee, se haisee pahemmin kun lehmän lanta! massateinit, jos haluatte olla pinnallisia mulkkuja, niin pukeutukaa niin kuin kaverinne, ja hävitkää itseään toistavaan teinimassaan. erilaisuus kunniaan! muoti ei ole niin tärkeä, että siihen kannattaa panostaa jatkuvasti täysillä! mutta kyllä jotkut pojatkin haluaa olla muodikkaita, että "menestyisi" paremmin tyttöjen, ja kaveriporukan keskuudessa. muoti ei ole tärkeää, vaan hyvä luonne, ja muute fiksu ihminen.

      • joku

        Siinä on kultaiset sanat olen ihan sama mieltä


      • IHavePlasticBoobs

        Aivan. On tärkeää olla fiksu ja järkevä ihminen, mutta löytyy toki sellasia ihmisiä jotka on muodikkaita ja on fiksuja ja järkeviä.
        Muoti on myös pinnallista, mutta siellä ei halveksuta erilaisuutta. Muodissahan on kyse erilaisuudesta! Ei suunnittelijat halu luoda vaatteita mitä muut luo tai mikä olisi odotettavaa, jotkut tekevätkin niin mutta kyllä suunnittelijat haluavat tehdä vaatteita jotka on erilaisia, mutta silti on muodikkaita.
        Ja nimimerkistä päätellen siellä on joku hevari yms.. Muodissa on esiintynyt paljon ja esiintyy edelleen gootti muotia. Christian Dior:illa on ollu monesti vaikutteita gootti pukeutumisesta. Miks aina kaikki kuvittelee, että muoti tarkoittaa seksikästä, paljastavaa ehkäpä horahtavaa?? Se on tyhmintä mitä voi luulla. Tottakai muodissa on joskus sitäkin, mutta muodissa on niin paljon muutakin. Nörtti muotihan oli vähän aika sitte iso juttu... Ja jos hyvät ihmiset kuvittelette, että oikeesti jotkut pissikset ovat muka muodikkaita?! Pissikset ovat kaukana muodikkuudesta! Ite en suinkaan ole mikään pissis taikka pukeudu pinkkiin. Rakastan rokkia, mustaa, 50 ja 80 lukua... Ja rakastan Marilyn Monroen, Audrey Heprumin, Blondien ja Kate Mossin tyylikkyyttä ja seksikkyyttä. Nämä asiat/henkilöt vaikuttavat paljon pukeutumiseeni, mutta silti pukeudun muodikkaasti ja seuraan muotia.
        Ja muodikkuus menee monen asian eteen, koska se miten sinä pukeudut on se minkä kuvan annat itsestäsi. Ja pukeutumisellasi vaikutat omaan tulevaisuuteen ja mahdollisuuksiisi. Erilaisuus on rikkautta, mutta jos on muodikas niin ei voi olla erilainen? Kyllä niitä näkee aika helvetin paljon sellasia armeija housusia hevari poikia taikka jotain emo teineja, peikko tyttöjä... Pissismäisyys on massaan sopimista, mutta on noi hevarit, emot, peikot yms... Kyllä nekin haluavat ¨omaan¨ massaan sopeutua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe