mä olin neitsyt-pojan tyttö ystävä mut se jätti mut sen takii ku ei päässy mun kaa heti ekana sänkyyn! ne on aika paskoja mut joskus ne osaa valehdella `rakastavansa´ et pää menee pyörälle! annan sulle vihjeen:
älä koskaan rakastu neitsyt poikaan! siitä ei hyvää seuraa!!!
mä...
7
322
Vastaukset
- Fiude
Mutta loppujenlopuksi ei millään horoskoopilla oo yhtään mitään merkitystä tollasiin asioihin. Meinaatko että kaikki neitsyet haluaa ekana sänkyyn?? taitaa olla melkein kaikissa miehissä sama vika.. =)
- misty
Neisyt-miehillä on just näitä vähän v-mäisiä ominaisuuksia. Laskelmointi ei koske ainoastaan ihmissuhteita vaan lisäksi myös varallisuutta. Tästä esimerkkinä eräs aurinko-Neitsyt mies, joka pääsi varoihinsa iskemällä varakkaan suvun tyttären... Tällä hetkellä hän on firman osakas, on omakotitaloa, autoja ja hän siis aloitti täysin tyhjätaskuna, vain ammattikoulun autonasentajalinja takana. Mielenkiintoiseksi tapauksen tekee, että he ovat vain avoliitossa.
Lueskelin kerran jonkun deitti.netinilmoituksia ihan kiinnostuksesta ja siellähän kerrotaan horoskooppimerkki. Useampi kuin yksi Neitsyt-mies kuvaili yksityiskohtaisesti, millaista naista he hakevat sekä tositarkoituksella että sänkyyn. Nimen omaan ne jälkimmäiset ominaisuudet ratkaisivat, tulisiko Neitsyt-miehen mielestä ihmissuhteesta mitään.
Kolmanneksi vielä, Neitsyt-miehiä pidetään tähtimerkeistä yhtenä pahimmista pettäjistä, kaksosten, leijonan ja skorpparin ohella.- Kulkija
...mitä merkkejä juuri luettelit, kurkkaapas kysymykseni Herra Harmonialle "Mikä sopii Neitsyt-tytölle" -otsikon ketjussa...
*mutisee itsekseen ja kaipaa perusteluja* - misty
Kulkija kirjoitti:
...mitä merkkejä juuri luettelit, kurkkaapas kysymykseni Herra Harmonialle "Mikä sopii Neitsyt-tytölle" -otsikon ketjussa...
*mutisee itsekseen ja kaipaa perusteluja*kulkija, muistathan mantramme eli siis "kartan muutkin ominaisuudet on otettava tulkinnassa huomioon" =) Näitä merkkejä luettelin juuri sen perusteella, keiden pettämisestä eniten on vaahdottu astroforumeilla - Neitsytmies on saanut tosi pohjalukemat ;) Ja tosielämän kokemustakin on, sekä omakohtaista että tutuille tapahtunutta, erityisesti rapujen, skorpparien ja neitsyiden kohdalla! Liz Greenen kirjassa Astrology For Lovers on kerrottu eri merkkien varjoista sekä eri elementtien sopivuudesta/epäsopivuudesta. Yritän lähiaikoina kirjoittaa niistä jonkinlaisen merkkikohtaisen synteesin tänne (sen kirjan pohjalta siis), sillä Greenen psykologisella lähestymistavalla ne tarinat olivat hyvin uskottavia. Greene muuten pyytää lukemaan aina sekä henkilön auringon että askendentin kuvaukset. On hyvä kirja, suosittelen!
- anteeksi antavainen...
misty kirjoitti:
kulkija, muistathan mantramme eli siis "kartan muutkin ominaisuudet on otettava tulkinnassa huomioon" =) Näitä merkkejä luettelin juuri sen perusteella, keiden pettämisestä eniten on vaahdottu astroforumeilla - Neitsytmies on saanut tosi pohjalukemat ;) Ja tosielämän kokemustakin on, sekä omakohtaista että tutuille tapahtunutta, erityisesti rapujen, skorpparien ja neitsyiden kohdalla! Liz Greenen kirjassa Astrology For Lovers on kerrottu eri merkkien varjoista sekä eri elementtien sopivuudesta/epäsopivuudesta. Yritän lähiaikoina kirjoittaa niistä jonkinlaisen merkkikohtaisen synteesin tänne (sen kirjan pohjalta siis), sillä Greenen psykologisella lähestymistavalla ne tarinat olivat hyvin uskottavia. Greene muuten pyytää lukemaan aina sekä henkilön auringon että askendentin kuvaukset. On hyvä kirja, suosittelen!
itse olen vesimies-nainen ja seurustellut neitsyt-miehen kanssa pettyä olen saanut monta kertaa mutta minkäs teet kun pitää hakata päätänsä seinään...
- Kulkija
misty kirjoitti:
kulkija, muistathan mantramme eli siis "kartan muutkin ominaisuudet on otettava tulkinnassa huomioon" =) Näitä merkkejä luettelin juuri sen perusteella, keiden pettämisestä eniten on vaahdottu astroforumeilla - Neitsytmies on saanut tosi pohjalukemat ;) Ja tosielämän kokemustakin on, sekä omakohtaista että tutuille tapahtunutta, erityisesti rapujen, skorpparien ja neitsyiden kohdalla! Liz Greenen kirjassa Astrology For Lovers on kerrottu eri merkkien varjoista sekä eri elementtien sopivuudesta/epäsopivuudesta. Yritän lähiaikoina kirjoittaa niistä jonkinlaisen merkkikohtaisen synteesin tänne (sen kirjan pohjalta siis), sillä Greenen psykologisella lähestymistavalla ne tarinat olivat hyvin uskottavia. Greene muuten pyytää lukemaan aina sekä henkilön auringon että askendentin kuvaukset. On hyvä kirja, suosittelen!
*hokee mantraa itsekseen* ;-)
Juu, eihän sitä pidä ketään mennä aurinkomerkin perusteella tuomitsemaan tai epäilemään tietenkään. Hulluahan se olisi. Mutta hauskaa kyllä, että juuri Neitsyt on merkkinä saanut tuossa asiassa vihat päälleen. :-) Itse kyllä täytyy tunnustaa, että en ainakaan tietoisesti ole ko. ilmiöön noiden merkkien kohdalla törmännyt. Vaikka paha mennä tällä kokemuspohjalla vielä sanomaan. ;-)
Kiitos tuosta Greene-vinkistä, täytyypä pistää korvan taakse ja mennä vaikkapa joku päivä tutkimaan sitä mainitsemaasi Era Novan kirjatarjontaa.
- minä
mä en oo kai silleen samaa mieltä mutta, niinhän se taitaa olla joidenkin kohdalla..? ne siat on sit sellasia..mulla on ollu monta "neitsytjätkää" eikä ne onnex oo sitä vaan aatellu..:) sen hetki koittaa sitten kun siihen tuntee olevansa valmis ja on se oikea jätkä:) mutta näinhän se on että kaikki jätkät on sikoja:) sitä totuutta säästelemättä, semmosia ne vaan on:) ja ehkä me naiset ollaan vaan niin tyhmiä kun rakastutaan aina vaan renttuihin...mutta eivät ne kaikki ole renttuja osa vain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4192302Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122129Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501435Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821099Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel581015Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia403983Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41878- 153875
- 56839
- 79815