Mies on skorpioni ja minä on kaksonen.
Pari vuotta taivalta takana ja ei voi sanoa muuta
kuin, että kipinät lentävät...
Mies on sulkeutunut, puurtaja, visusti oman reviirinsä pitävä, ehdottomasti ei hallittavissa, itsekeskeinen,
intohimoinen, piikikäs, pitkävihainen, epäluuloinen ja vaikka mitä.
Minä taas kaksiajakautunut luonne. Välillä täysi hirviö,
välillä varsinainen päivänsäde. Välillä tuntuu, että
pääsen miehestäni jyvälle ja seuraavassa hetkessä olen hukassa. Olen kamalan kärsimätön ja se aiheuttaa ongelmia.
Vaikka itsekin yritän hallita, niin yrittää mieskin ja silloin iskee tulta. Minä en voi myöskään sietää määräilyä ja hallintaa ja pistän hanttiin. Siitä seuraa näitä tulisia riitoja, joisa viimeisin oli eilen. Ei säästelty sanoja ja huutoa riitti. Kumpikaan ei anna periksi. Tulista on, kipinät lentää, mutta
rakkauttakin on (vaikka joskus ihmettelen rakastaako meistä kumpikaan muuta kuin itseään;)). Intohimoista on riidan jälkeen.
Tänä aamuna mietin, että onko kaikilla skorppareilla ja kaksosilla tällaista. Toivoton yhdistelmä=kuluttava suhde?
kaksonen ja skorpioni
10
5887
Vastaukset
- Mun kokemukset
Mä taas kaksoismiehenä en ole koskaan päässyt skorpari naisten kanssa puusta pitkään?
ja mä tulen kyllä ihmisten kanssa toimeen mutta niissä on jotain täysin käsittämätöntä totesin että viisain on pysyä visusti erossa niistä ainakin tähän mennessä tavatuista.
Tietty ihmiset on kumminkin yksilöitä ja voihan sitä joutua vielä mielensä muuttamaan,sillä olen oppinut ettei pitäisi sanoa ei koskaan.
Mä halan että elä on tasapainossa ja asiat hallinnassa,jollkin tpaa ennustettettavissa elämä vain on helpompaa sillon sillä mitä järkeä on jos parisuhtesta tulee voimien mittelö henkisellä tasolla sillä siinä ei ole voittajia,molemmat menettää juuri olennaisen osan siitä mitä sen pitäisi antaa.
Sinun pitää ratkaista asia kohdaltasi,punnita niitä hyviä ja huonoja kuluttavia puolia suhtessasi ja tehdä ratkaisusi senmukaan. - onnellinen
Eipä voi sanoa samaa meistä. Minä olen kaksonen ja mies skorpioni, ja meillä ainakin menee hyvin. Mies on intohimoinen ja minut huomioiva, oikea unelma mieheksi. Itse en koe tosin olevani mikään tyypillinen kaksonen, vaan jotain leijonan (nouseva merkkini) ja kaksosen väliltä. Ehkä siinä syy miksi liittomme ei räiskähtele. Eihän kaikki kaksoset ole samanlaisia kuitenkaan :)
- Shar
Varsinkin toi toisen hallitseminen on huono asia. Yleensä Kaksoset ei oo noin hallitsevia, mutta siitä voit olla varma ettei Skorpioni koskaan anna kenenkään hallita häntä. Mitä vain, mutta ei tunnetta siitä että olisi jonkun määräiltävissä. Skorpionin on pakko saada olla riippumaton. Onkohan sun (Kaksoset) Kuu- tai nousumerkkisi Skorpioni? Kaksoset haluaa olla yleensä vapaita, mutta ei niille oo niin tärkeetä saada määräillä muita..
- Annuli
Joo, eiköhän tuohon yhteensopivuuteen vaikuta muutkin asiat kuin aurinkomerkkien yhteensopivuus. Itse olen aurinkomerkiltäni kaksonen ja kuumerkiltäni skorppari, ja tunnen muutamia aurinkomerkiltään skorppareita naisia joiden kanssa kyllä tulen toimeen. Toisaalta tunnen yhden skorpparimiehen joka on jotenkin niin varautunut etten oikein koskaan meinaa tietää millä tavalla hänelle pitäisi vitsiksi tarkoitettu asia kertoa että se menisi oikealla tavalla perille. Tosin, hän seurustelee (on jo melkein 9v seurustellut!) kaverini kanssa joka hänkin on aurinkomerkiltään kaksonen ja hyvin tuntuu ainakin heidän suhteensa toimivan...
En tiedä tuosta kaksosten hallitsevuudesta, mutta oma kombinaationi (tai sitten ihan joku muu seikka :-)) kaksonen/kuuskorppari/nouseva-oinas aiheuttaa kyllä sen että mun yli ei kyllä aivan helposti kävellä...Toisaalta kun vesimies-mieheni jotain verbaalisen lahjakkuutensa ja pettämättömän logiikkansa turvin mulle hyvin perustelee niin joskus kyllä taivun häntä uskomaan...:-)- Suska
Olen nousevalta merkiltäni
skorppari, aiheuttaneeko se sitten hallitsemisen
haluni. Ainakaan mun ylitseni ei helposti
kävellä. - Shar, nouseva Skorpioni
Suska kirjoitti:
Olen nousevalta merkiltäni
skorppari, aiheuttaneeko se sitten hallitsemisen
haluni. Ainakaan mun ylitseni ei helposti
kävellä.Nouseva merkkisi vaikuttaa luonteeseen vähintään yhtä paljon kun Aurinkomerkki, joten selväähän toi on ettei sua huvita antaa kenenkään muun hallita :)
- Kaksonen
Tutulta kuulostaa. Olen kaksonen ja mies skorppari. Seurusteltiin 1,5 vuotta, mutta huomattiin, että ollaan liian erilaisia ja erottiin, ainakin teoriassa.Tää on kai sellainen on-off-suhde.Pähkäilin ihan samoja asioita kuin sinäkin.Ja eikös sitä sanota et skorpioneja ei voi unohtaa!Nehän on joko pyhimyksiä tai paholaisia. No tsemppiä sulle!!
- Anonyymi
Oli nuorena,mut enään ei,vanhuus ja viisaus aika kultaa muistot,jne
- Anonyymi
Hyvä esimerkki miten ei paljoa ajatella kun yhteen ajaudutaan.
Kun sitten kysytään asiasta, toinen vastaa "ku se oli niin kiva". Eli helppo riman alitus.
Jokainenhan ihminen osaa olla "kiva"! - Anonyymi
Täällä kaksosmies joka on todennut itsekseen ajat sitten parempi pysyä yksin kun välillä ei meinaa pärjätä edes itsensä kanssa.
Terveisin m47v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793