voi jumalauta

siugherhge

Nyt kyllä saatte vetää ne todennäköisyytenne perseeseenne!!!11!!!11. Hävisin tänään 2000€ niitten helevetin todennäköisyyksienne takia!"!! Ensin AA hävis värille, sitten suoralle ja KK hävis täyskädelle. Sitten kun sain itse suoran hävisin värille ja kaiken kruunas neloset joilla hävisin isomiille nelosille. Ei PERKELE! Tää on kyllä niin perseestä. "pokeri on taitopeli" ja paskat se mitää oo. Nythän se on nähty! Täytyy varmaan pelata 5 v putkeen et saa noi takas. helvetti

24

4212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelannu paffilla???

      sinne sopii hyvin noi ihme häviöt,mulla voitto prosentti ässä parilla paffilla on n.40%kun todellisuudessa sen pitäs olla jotai iha muuta,jokin aika sitten hävisin melkein peräkkäisinä päivinä ässävärillä värisuoralle ja arvaa paloiko rahaa.paffilla eniten raisettava voittaa lähes aina korteilla ei niinkää väliä

      • että.

        enemmän raisettava tulee takaa ohi, ku raisetus lisää rakea, eli paf palkitsee raisettamisesta

        sucks, but money goes to money, you know

        ainoa joka voittaa on paf


      • surkeeta itkua

        Jos pelaat AA:lle voittoprosentin 40%, se johtuu vain siitä, että pelaat ne kädet päin persettä !

        3xblindi nokkiin, niin 10h pöydässä 2-4 pelaajaa katsoo flopin (riippuen tietenkin asemastasi).

        Jos tuolla osanottajamäärällä sanot edelleen
        voittavasi AA:lla ainoastaan 40% käsistä, niin mä sanot, että sä valehtelet !

        Jos toi Paffin morkkaaminen pitäisi paikkaansa, niin sitähän kannattaa Sinunkin hyödyntää.

        Itse en pelaa Paffilla, mutta syyt ovat ihan muut.


    • jasellainenluuseri

      Sinunlaiset pitää minut reilusti voitolla! TY kiitos:)
      Sun pitää raisettaa ja all-inettää vain sen verran kuin sulla on varaa

      • :):

        Täällähän kirjoittelee vain voittavat pelaajat...


    • toi rake??

      mitä se meinaa?? ja onkohan paffin pakkaa epämääräsesti järjestelty?? kiitos

    • kyyninen

      Ohivetoja sattuu kaikille, turha niistä nyt on tuolla lailla avautua.

      • ei se ole mitään sattumaa

        vaan se johtuu siitä kun pelaa ongamen verkossa


    • Timpe2

      Ongame on ohivetojen paratiisi ja sinne kannattaa mennä pelaamaan sillä mielellä että ei laske pottikertoimia yms..kun ne ei koskaan pidä..aina joku vetää riverillä värin tai suoran vaikka olis AAA KKK yms..palkitaan uskalluksesta ja se on täys tosi turha väittää edes muuta niin paljon kummallisuuksia ongamen verkossa ja eritoten pahavilla nähny:)

      • yks vaan

        pitää paikkansa nyt noin vuoden paffilla olen pelaillut ja useamman kerran on meinannut kone lentää ikkunan lävitse.kaava joka ainakin omalla kohdallani toistuu on yleensä,et yhtä voitollista päivää seuraa usein pari tappio päivää,jolloin et voita käyttänössä millään käsillä.näinä päivinä, suorat,värit ja jopa täyskädet ammutaan alas olipa voitto prosentti sitte 80 tai 95 eräs seikka johon olen myös kiinittänyt huomion,olipa kätesi folpin jälkeen kuinka hyvä niin turn antaa vastustajlle mahd voittaa pelasipa tämä millä rupuli kädellä tahansa


      • muuta sano
        yks vaan kirjoitti:

        pitää paikkansa nyt noin vuoden paffilla olen pelaillut ja useamman kerran on meinannut kone lentää ikkunan lävitse.kaava joka ainakin omalla kohdallani toistuu on yleensä,et yhtä voitollista päivää seuraa usein pari tappio päivää,jolloin et voita käyttänössä millään käsillä.näinä päivinä, suorat,värit ja jopa täyskädet ammutaan alas olipa voitto prosentti sitte 80 tai 95 eräs seikka johon olen myös kiinittänyt huomion,olipa kätesi folpin jälkeen kuinka hyvä niin turn antaa vastustajlle mahd voittaa pelasipa tämä millä rupuli kädellä tahansa

        "kaava joka ainakin omalla kohdallani toistuu on yleensä,et yhtä voitollista päivää seuraa usein pari tappio päivää,jolloin et voita käyttänössä millään käsillä". Samantapaisia kokemuksia itelläkin. Aivan sama millä lapuilla peliin mukaan,niin kärsään tulee.Pitäis tietenkin tajuta lyödä mylly kiinni ja pelata joskus toiste. Väkisin tulee mieleen nämä puheet näistä ohjelmallisista kikkailuista;)


    • just joo

      Jos olisit hävinnyt nelosilla, niin saisit todennäköisesti badbeat panoksena monta tonnia
      takaisin. Riippuen tietenkin missä pelasit. Pistä käsihistoriat kehiin, niin nähdään.

      • badbeat

        >saisit todennäköisesti badbeat panoksena monta tonnia takaisin

        Mikä tämä badbeat juttu on?


      • rthfghfgh
        badbeat kirjoitti:

        >saisit todennäköisesti badbeat panoksena monta tonnia takaisin

        Mikä tämä badbeat juttu on?

        Jotkut pokerihuoneet antaa bonusvoiton jos esim. sulla on jätkä neloset ja vastassa on isommat, eli vaikka häviät niin olet suurin voittaja sillä kertaa..jackpot badbeat kasvaa kokoajan ja voi olla todella korkea. Häviäjä saa yleensä about 70% ja loput jaetaan muiden pöydässä olijoiden kanssa. En muista noita lukua tarkkaan mutta jotakuinkin noin.

        Itse ole kerran ollut osallisena badbeat pottiin, tosin sain vain noin 90$...oli sen verran pieni jackpot sillä kertaa..

        Tässä on sit yksi syy miksi ei kannata pafilla pelata..ei ole mitään tämänkaltaisia bonuksia ym..


    • ---------------------------

      Juuri vittu niin. Voi olla että niillä jotain tekoa on silloin, jos tulee hyvin kortteja, ja on voitolla.

      Mutta entäs silloin, kun tulee vaan paskoja kortteja, ei paljon todennäköisyydet saatana auta.

      • ----------------------------

        Todennäköisyydet juu. 2 päivää putkeen tappiioo.... Ei pitäs olla kaiken järjen mukaan mahdollista.


      • pahalla mutta
        ---------------------------- kirjoitti:

        Todennäköisyydet juu. 2 päivää putkeen tappiioo.... Ei pitäs olla kaiken järjen mukaan mahdollista.

        paskat pelaajat avautuvat täällä ku muka ei "kortit suosi". ehkä syy jossain muualla?


      • jjhjhjh
        pahalla mutta kirjoitti:

        paskat pelaajat avautuvat täällä ku muka ei "kortit suosi". ehkä syy jossain muualla?

        se on paskat peljaat häviävät kun eivät osaa pelata eilen paffin ompussa pari kertaa saletti täyskäsi alas molemmilla kerroilla kaveri sai riverillä neloset mutta eihän täkyllä pelaa ja panosta ku luuserit.


      • -------------------------
        pahalla mutta kirjoitti:

        paskat pelaajat avautuvat täällä ku muka ei "kortit suosi". ehkä syy jossain muualla?

        Missähän muualla ? Jos kortinarpomakone ei ole hyvällä päällä, niin tuskin siihen itse voi vaikuttaa..


    • eilinen ohivetosuma

      Eilen meni muutamia satasia AA:lla QQ:lla ja JJ:llä. Kertaakaan monsterit eivät pitäneet. AA:lla all-in pre flop kaksi callaa Toisella QT toisella TT. Turnilla T ja kiitos paljon.

      QQ meni syteen 33 vastaan turnilla niin ikään kun kaveri vielä callasi flopin jälkeen potillisen!! JJ, myöskin 33 vastaan kun vihu floppasi setin. Minulla vielä värin veto riverillä, muta kun ei niin ei.Toisen kerran QQ: lla nappasin setin flopista, menin heti all- in ja kaveri maksoi KT suoran väliinvedolla!! Turnilla ässä ja sinne meni sekin potti. KK kusi 74 vastaan kun iso sokea floppsasi suoran, tuossa kyllä päästin liian halvalla 2XBB. Näin siis NL100 pöydässä..

    • kyrpä ottassa

      No jo on helvetti nuo todennäkösyydet. ei kyllä oo pitäny munkaa kohalla paikkaansa yhtää! vajaassa tunnin pelissä hävisin 90e! ja mikä hauskinta, en onnistunut voittamaan yhtään kättä, ja ei, en lähtenyt todellakaan mukaan joka kierroksille, mutta yhetkään korttini ei olisi voittanut pottia ilman bluffia. ja pöydässä oli 5 pelaajaa itteni lisäks vaan! johan se o todennäkösyyksissäki, et voittaa yhen kuudesta korttien perusteel, mut ei sit kertaakaan. ja ei, pokerihan on vain ja ainoastaan taitopeli! värit ja täyskädet tuli hävittyä pariin otteeseen jne. tiedätte kyllä. Pkkohan tänne oli avautua, tänne vois perustaa jonkun oman palstan näille viesteille jossa saa purkaa raivoaan!

      • ehkä...

        harkita jotaan muuta harrastusta jos 90e häviäminen ottaa noin paljon päähän...


      • Ei helvetin pers
        ehkä... kirjoitti:

        harkita jotaan muuta harrastusta jos 90e häviäminen ottaa noin paljon päähän...

        Loppuu se paffilla pelaaminen jo pikkuhiljaa.
        Välillä tuntuu ettei suomalaiset tiedä muita pokerihuoneita olevan olemassakaan. Näitä Paffi-juttuja lentelee jo siihen tahtiin jokapuolella että meikä ei ainakaan rahojani sinne laita. Onhan tuolla vaikka mitä muita loistavia saitteja. Pokerstars, fulltilt, party, titan, ultimate, absolute........Jopa suurinpiirtein oddsitkin olleet kohillaan ainaki mulla.
        Tuolahan on kaikenmaailman linkkejä nämäkin palstat täynä, ties mitä freerolleja sun muita bonuksia tarjolla. Hus mars


      • PAF SUCKS
        Ei helvetin pers kirjoitti:

        Loppuu se paffilla pelaaminen jo pikkuhiljaa.
        Välillä tuntuu ettei suomalaiset tiedä muita pokerihuoneita olevan olemassakaan. Näitä Paffi-juttuja lentelee jo siihen tahtiin jokapuolella että meikä ei ainakaan rahojani sinne laita. Onhan tuolla vaikka mitä muita loistavia saitteja. Pokerstars, fulltilt, party, titan, ultimate, absolute........Jopa suurinpiirtein oddsitkin olleet kohillaan ainaki mulla.
        Tuolahan on kaikenmaailman linkkejä nämäkin palstat täynä, ties mitä freerolleja sun muita bonuksia tarjolla. Hus mars

        On se kumma kun oikeilla korteilla pärjään mainiosti ja voitolla todella paljon, kun taas paffilla pelit välillä todella paljon päin vittua!!!OHIVETOJA VITUSTI


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe