Heips!
Pääni hakkaa tyhjää kun yritän miettiä salapoliisi aiheiselle leirille nimeä.. ehdotuksia otetaan vastaan mielummin kuin hyvin :)
leirin nimiä?
11
5099
Vastaukset
- maahinen88
Pää lyö tällä hetkellä niin tyhjää ettei mieleen tuu mitään muuta kun agenttiseikkailu tai öö.. partioagentit.. partiolaisten salainen missio... apua nää on ihan huonoja. Toivottavasti sä keksit ihan ite jonkun hyvän :) Mieti että mitä te teette siellä ja muotoile nimi sen perusteella.
- aikkuli
agentti(0)07, hehee, olipa vekkulii...
- Ellun etsivät!
tai vihiviraston vompatit.
- LottaR
Hep.
Mulle tuli ensimmäisenä mieleen Holmes tai S.Holmes tai vastaavaa. Toisaalta ehkä vähän mielikuvituksetonta, mutta myös valaisevaa ja ehkä houkuttelevaa (lapsille)... Tai Watson, ei ole niin ilmiselvä mutta viittaa kuitenkin aiheeseen...
Toivottavasti keksit (tai olet jo keksinyt) jonkin ytimekkään nimen leirillenne. Olis kiva kuulla mihin päädyt. - Leiriagentti
Ohjaan ensi kesänä Seikkailu OO7 -nimistä leiriä ja nimestäkin päätellen mukaan pitäisi saada hieman agenttimeininkiä. Kiinnostaisi tietää minkälaista ohjelmaa salapoliisileirillänne on? Ja muiltakin otan mielihyvin vastaan ideoita... ;)
- Näin, että
Kukaan ei tiedä, kuka on salapoliisi. Se antaa heti oman sävynsä hommaan, toisten mielissä, eikä salapoliisillakaan oo liian heleppoo, kun kaikki epäilevät toisiaan salapolliisiksi.
Jaa, se agentti. Paras juttu taitaa syntyä extempora. Kunhan esittäjät vain eläytyvät oikein.
- melkein johtaja
Nimeä en keksi mutta voihan leiriin liityä että joku ilta "varastetaan" esimerkiksi jäätelöt ja sitten selvitetään että kuka on syylinen. (ite jouduin esitämään jäätelö varasta jolloin jouduin huutamaan autosta että mä vein ne jätskit.)
- Partopaska
Homopanot69
- Avasit_sitten
kymmenen vuotta vanhan ketjun aivan asiallisella ehdotuksella.
Miten meni noin niinkuin omasta mielestä??
- Anonyymi
"Perälinko"on luova ja yksinkertainen leirinimi.
t. nachokikit - Anonyymi
Mikä on se leirin nimi on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328