Heips!
Pääni hakkaa tyhjää kun yritän miettiä salapoliisi aiheiselle leirille nimeä.. ehdotuksia otetaan vastaan mielummin kuin hyvin :)
leirin nimiä?
11
5484
Vastaukset
- maahinen88
Pää lyö tällä hetkellä niin tyhjää ettei mieleen tuu mitään muuta kun agenttiseikkailu tai öö.. partioagentit.. partiolaisten salainen missio... apua nää on ihan huonoja. Toivottavasti sä keksit ihan ite jonkun hyvän :) Mieti että mitä te teette siellä ja muotoile nimi sen perusteella.
- aikkuli
agentti(0)07, hehee, olipa vekkulii...
- Ellun etsivät!
tai vihiviraston vompatit.
- LottaR
Hep.
Mulle tuli ensimmäisenä mieleen Holmes tai S.Holmes tai vastaavaa. Toisaalta ehkä vähän mielikuvituksetonta, mutta myös valaisevaa ja ehkä houkuttelevaa (lapsille)... Tai Watson, ei ole niin ilmiselvä mutta viittaa kuitenkin aiheeseen...
Toivottavasti keksit (tai olet jo keksinyt) jonkin ytimekkään nimen leirillenne. Olis kiva kuulla mihin päädyt. - Leiriagentti
Ohjaan ensi kesänä Seikkailu OO7 -nimistä leiriä ja nimestäkin päätellen mukaan pitäisi saada hieman agenttimeininkiä. Kiinnostaisi tietää minkälaista ohjelmaa salapoliisileirillänne on? Ja muiltakin otan mielihyvin vastaan ideoita... ;)
- Näin, että
Kukaan ei tiedä, kuka on salapoliisi. Se antaa heti oman sävynsä hommaan, toisten mielissä, eikä salapoliisillakaan oo liian heleppoo, kun kaikki epäilevät toisiaan salapolliisiksi.
Jaa, se agentti. Paras juttu taitaa syntyä extempora. Kunhan esittäjät vain eläytyvät oikein.
- melkein johtaja
Nimeä en keksi mutta voihan leiriin liityä että joku ilta "varastetaan" esimerkiksi jäätelöt ja sitten selvitetään että kuka on syylinen. (ite jouduin esitämään jäätelö varasta jolloin jouduin huutamaan autosta että mä vein ne jätskit.)
- Partopaska
Homopanot69
- Avasit_sitten
kymmenen vuotta vanhan ketjun aivan asiallisella ehdotuksella.
Miten meni noin niinkuin omasta mielestä??
- Anonyymi
"Perälinko"on luova ja yksinkertainen leirinimi.
t. nachokikit - Anonyymi
Mikä on se leirin nimi on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733941- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026