sopiiko oinas-n ja härkä-m?

oikkulikoikkuli

onko kokemuksia?

härkämies kysyi monta kertaa ulos, mutta ei ota kuitenkaan aktiivisesti yhteyttä. kun lähetän hänelle viestin, vastaa heti ja on mukava ja huomioiva.

härän hitausko tämän suhteen kompastuskivi?
vai oinaan hitaus? -tuskin, minussahan ei ole vikaa ikinä!!!1 :DD

8

1128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikkulikoikkuli

      koliseeko sarvet niin pahasti ettei kukaan ole kokeillut tätä yhdistelmää? :(

      • kokemus..huh huh

        EI SOVI!Kaksi sarvipäätä...ei pitemmän päälle tule mitään.Härkä "rauhallinen" koti tyyppi,ja Oinas kaikkea muuta,juuri tuossa itse sanoitkin sen...Oinas ei myönnä omia vikojaan koskaan,aina "oikeassa"oikea pomottaja!ei mitään vikaa koskaan!


      • oinas nainen
        kokemus..huh huh kirjoitti:

        EI SOVI!Kaksi sarvipäätä...ei pitemmän päälle tule mitään.Härkä "rauhallinen" koti tyyppi,ja Oinas kaikkea muuta,juuri tuossa itse sanoitkin sen...Oinas ei myönnä omia vikojaan koskaan,aina "oikeassa"oikea pomottaja!ei mitään vikaa koskaan!

        kyllä sopii...seurustelin vähän yli 3vuotta härän kanssa..kunnes mieheni menehtyi...


    • meillä ainakin

      Hyvin on passattu yhteen 16 vuotta. Härkämies taipuu meillä siihen että minä oinaana pidän langat käsissäni ja määrään tahdin. Jos nyt oikein punnitsen plussat ja miinukset niin mun härkämieheni on kyllä melkoinen joo joo - mies.. siinähän on hyvät ja huonot puolensa ;)

    • Hhäräkä

      Härkämies ja Oinasnainen on lähestulkoon täydellinen pari, jos vaan kestää sen ensimmäisen vuoden jolloin molemmat nokittavat ja yrittävät olla pomoja. Tämän jälkeen yhteiselämä on sopuisaa ja makuuhuoneessakin homma toimii. Härkä osaa antaa oinaalle hänen tarvitsemaansa vapautta, kunhan oinas ymmärtää että härän kanssa ei saa olla salaisuuksia. Suhteen vahvimmat kasassa pitävät voimat ovat ystävyys, toistensa tukeminen ja loistava seksi. Suosittelen ja onnittelen jo etukäteen

      • yks julkkis-

        pariskunta jossa nainen oinas ja mies härkä.


    • oikkulikoikkuli

      vaikuttaa siltä, että härkä-m on meistä se temperamenttisempi?
      hän on meistä se päättäväisempi mutta toisaalta myös ailahtelevampi.

      onko muilla samanlaisia kokemuksia?

      • aikuinen oinasnainen

        Minulla lyhyt uusi kokemus härkämiehestä. Hämilläni olen, niin on ailahtelevainen. Seksi kyllä loistavaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe