Onkons muilla ollut tänään ongelmia saunalahden netti.fi sähköpostin kanssa. Minulla on kaksi netti.fi tunnuksella olevaa sähköpostia. Toiseen olen päässyt koko päivän, mutta toiseen en. Tulee vain ilmoitus "tilapäinen virhe, yritä hetken kuluttua uudelleen". Kummallista että toiseen pääsee ja toiseen ei.
netti.fi sähköposti ongelmia
21
21545
Vastaukset
- tontsa84
joo mä en pääse ollenkaa kattomaan spostia..tulee vaan että yhteys aikakatkaistu...
- katariina60984740
tänään myös joku ongelma -ei aukea postit vaikka miten yrittäisi!
mikä vikana????
- piia
Joo meillä on kans sama ongelma, saunalahteen ei pääs vaikka yrittäis mitä kautta..kaikki muut sivut kyllä toimii ongelmitta. Tässähän kerkii postilaatikko täyttyä kun niitä ei lukemaankaan pääs..:o(
- matso
Mulla on ollut vaikeuksia päästä omaan postiin jo monta päivää.Itse-asiassa en ole päässytkään.Ilmoittaa vaan että "väärä tunnus".Voisiko joku selittää mistä johtuu?Kiitos.
- jaris27
minulla ilmoittaa ettei lupaa siirtyä serverille,joten ei pääse edes koko sivuille
- m
mulla lukee kans et käyttäjätunnus ja salasana e täsmää!!
- fsda
m kirjoitti:
mulla lukee kans et käyttäjätunnus ja salasana e täsmää!!
Onko selvinnyt miksi ei aukea?
- jukka
Ongelmia on ei pääse sähköpostiin ei sitten millään.Mikähän siellä mättää? Miehellä toisen lainen sähköposti eikä siinä ole ongelmia
- eihi
Saunalahden sähköposti on tökkinyt siitä saakka, kun lokakuussa siirryin Elisan sopimuksesta pois. Nyt ei pääse kaikkiin aikaisempiin kotimaan osoitteisiin, eikä muun muassa Saksaan ja Norjaan. Saunalahden laskutus kyllä pelaa?, eli onko tietotaito ja henkilöstö keskitetty vain rahastukseen? Tarkoitus ilmeisesti rahastaa myös kalliilla Asiakaspalvelun puheluilla.
- EIHI
eihi kirjoitti:
Saunalahden sähköposti on tökkinyt siitä saakka, kun lokakuussa siirryin Elisan sopimuksesta pois. Nyt ei pääse kaikkiin aikaisempiin kotimaan osoitteisiin, eikä muun muassa Saksaan ja Norjaan. Saunalahden laskutus kyllä pelaa?, eli onko tietotaito ja henkilöstö keskitetty vain rahastukseen? Tarkoitus ilmeisesti rahastaa myös kalliilla Asiakaspalvelun puheluilla.
Miksi Saunalahden sähköposti ei avaudu? Tunnuksia ja salasanaa vaihdettu, mutta postin lähettäminen ei onnistu. Tuleva posti tulee, mutta lähetystä varten ei sähköpostisivu edes avaudu? Mikä mättää? Voiko koko Saunalahden sopimuksen sanoa irti?
- äteritskinpuolilautaski
www.netti.fi on huijaussivu - oikea sivu on www.saunalahti.fi
jos kirjaudutte netti.fi sivulle niin teidän emailtunnus ja salasana päätyy roistoille !!!- SurfCityOulu
Tältä kalastelu voi näyttää (mutta ei välttämättä):
http://palsta.saunalahti.fi/index.php/topic,10173.0.html
Eipä ole vielä kohdalle osunut, mutta kuta tietää, milloin. - utii
pääse myös netti.fi tule saunalahti kylla mää pääsen hyvin
- Teme-84
Onko teillä tänään 4.11 ollut vielä ongelmia kirjautumisessa postiinne? Olen yrittänyt mailata yhdelle tuttavalle johon tutustuin vastikään lomamatkalla, ko. pääte mailissa miukumaukun jälkeen. En saa häntä millään kiinni, toisinsanoen viesti ei suostu menemään perille. Bumerangia lentelee vaan takaisin.
- Hatuttaen terveisin
joo, on ongelmia muillakin! mä en ole kolmeenpäivään päässy omaan sähköpostiini.Hatuttaa kun on työhönhaku mm.sitäkautta ja koulun tehtävät yms.perhevalokuvia yms..Luulin jo että mun osoite on kaapattu jonku nösö hakkerin toimestaonnex (?)muillakin on näköjään ongelmia!!mikähän siel on vinos? voisivat yrittää ilmottaa/varottaa käyttäjiä..monta vuotta olen jo käyttäny aktiivisena postilaatikkona sitä.
- nunnu000
Elikkäs oli galleriatunnus netti.fi-päätteisellä sähköpostilla. ja galleriasta ilmoittivat etteivät tunnukset täsmää ja uusi lähetettiin tuohon netti.fi-sähköpostiin. ongelmana on se, ettei tuota sähköpostia selvästikkään missään enää ole. joten onko jollain vinkkiä miten asian ratkaisen?
- suomi24 on p-postios
Eipä olla päästy suomi24 s-postiin sisään millään. Kaikki muut hömpänpömpät kyllä pelaa, mutta posti ei aukea. Vaihdamme osoitetta ja toivottavasti pääsemme joskus suomi24 sisälle, että saamme siirtää postimme sieltä pois.
- j
j
- mailmanager
wippies.fi sähköposti suljetaan myös pois käytöstä kohta. Kannattaa siirtyä käyttämään vaikka facebookin sähköpostia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155