Mistä kummasta voi johtua uusi ominaishajuni, kun rinnan alustat haisee pahalle? En ole mitään uusia lääkkeitäkään alkanut käyttää.
Haju tarttuu liiveihin ja vaikka ne pesee, tuntuu, että se jää. Liiveihin en käytä huuhteluainetta, joskus kyllä etikkaa huuhteluaineena.
rinnan alustat haisee pahalle
14
10077
Vastaukset
- Aika outoa
nännit on polvissa. Osuu meinaan juuri se pahanhajuinen kohta alle jos sitä ei esimerkiksi pese...nooo...vitsivitsi...en todellakaan tiedä. : D
- Sisu-haukku
että oletko dieetillä? KUn kuona-aineet alkaa poistua elimistöstä, niin iho saattaa alkaa haista kummalliselle? Muuta en keksi.
- olla
sieni iskenyt rinnanalusiin? Muita oireita kuin haju?
- Isot ja raskaat rinnat
Itselläni on tuota ongelmaa ollut niin kauan kuin on nämä jättimelonitkin ollut, tosin vain kesäisin. Eli rinnan aluset hikoilee, ja niitä on aika hankala "ilmastoida" niin että eivät hautoisi. Olen ratkaissut ongelman käyttämällä voidemaista antiperspiranttia (varmaan stikki kävis myös). Eli samalla kun kainaloihin sipaisen, niin laitan ohuen kerroksen myös siihen tissin ja "taitteeseen". Toimii ainakin minulla.
- vkkjo
mä oon atoopikko ja joudun rasvaamaan ihoa, ja etenkin kesällä ja muutenkin hikoillessa tms. alkaa ilmeisesti rasvat hautumaan siellä aiheuttaen pahaa hajua.
- kaiketi
Sieni kai siellä virallisesti kasvaa ja haisee. Taivepaikka, joka hikoilee ja on aina kostea. Ei auta kuin ilmastoida, se auttaa. Kunnon rintsikat, jotka tukee rintoja.
Mulla auttoi talkki, sitoo kosteuden joka taas pitää sientä yllä. Eli pesun jälkeen talkitse rinnan aluset. Jos käyt pesulla illalla, toista talkkaus myös aamulla.
Minä aloitin ihan vauvantalkilla (mm. kaupoista ja apteekeista), sitten löysin Oriflamelta ihan tuoksutalkkia, tykkäsin.
Eivät haise enää.- hoida pois
Hoida ensin sieni pois esim. DAKTACORT voiteella, sitten teet, niinkuin aiemmpi kirjoittaja mainitsi eli laitat esim. talkkia ja hyvät liivit, ettei haudo.
- mape
onkohan käynyt niin että rinnat on alkaneet hieman jo suunnata maata kohti? Tissin alle saat pysymään kynän jos laitat sen sinne? Se on ihan vaan hikeä ja hautunutta ihoa jossa on oma hajunsa. Asiaan on helppo ratkaisu jos näin on, hanki tukevammat liivit tai sopivammat.
Itse olen isorintainen ja jos liivi on vähänkään lerppu niin tissinaluset haisee ja hikoaa, näppylöitäkin tulee ja iho voi mennä ihan rikkikin. Käytän siis tukevia (rintaa siis tukevia) liivejä joissa povi nousee ylös kunnolla eikä roiku vatsan päällä yhtään. Liivi on myös aika hintava ostos sillä jotta se tukee isompa apovea sen on oltava kunnon aineista tehty eikä mikään halpisprässimalli..
Asia voi kyllä hoitua olkaimia säätämälläkin kuntoon..- ei kiva
En ole laihdutuskuurilla.
Mistä sen tietää että onko se sienitulehdus, jollain testilläkö?
Tukevia liivejä käytän, yleensä urheiluliivejä.
Perunajauhoja olen kokeillut laittaa pesun jälkeen.
- minulla ei haise
minusta on uskomatonta, jos jollakulla rinnan alukset haisevat pahalle. Minulla ei ole koskaan haisseet eivätkä hikoilleet.
Minusta kannattaa miettiä painonhallintaa ja kunnollisia rintaliivejä. Suosittelen alan erikoisliikettä.
Minulla rinnat eivät roiku. Siitä olen pitänyt huolta säännöllisillä jumppaliikkeillä.- olla
merkityksettömät AA??
meinaan taivaan tosi on, että kun kuppikoko on kuten minullakin E, niin väistämättä ne rinnat "roikkuu" jonkin verran. ja kun ne kerran ovat isot ja vaikka on tukevat liivit niin silti tuoksahtaa illalla jos päivällä on vähänkin hikoillut. eikä vaakalukemilla ole tässä asiassa mitään tekemistä.
tee vaan jatkossakin niitä jumppaliikkeitä, ehkä säkin saat joskus vielä kuppeihin jotain täytettä niiden avulla? - mape
on todella ihanaa että aina löytyy joku avarakatseinen ihminen joka ei näe nenäänsä tai tissejään pidemmälle!
Kyllä jo c-kuppi on sellainen koko että ei ne ihan taivasta kohti törötä vaikka mitä jumppaa tekee isommista puhumattakaan.
Kannattaa edelleen jumpata ja oll avaikka kommentoimatta asioita joihin ei ole omakohtaisempaa kokemusta kuin se ettei tajua koko ongelman ydintä!
Itseasiassa sekin on vielä lisättävä, että ei läheskään kaikilla edes ylipaino tarkoit asitä, että rinnoissa olisi yhtään ylimääräistä rasvakudosta tai ainakin moni on sillä motivaaatiolla laihduttanut ja sitten todennut asian siitä vinkkelistä turhaksi. Toisaalta taas eipä ne tissit isone lihotessakaan kovin monella.. Eli hieman hakoteillä on ajatus sikälikin. - Anonyymi
Isot rinnat myös, ei niitä jumppaamalla pystyyn saa. Painavat. Kuppikoko F ja välillä H. Riippuu liiveistä.
Välillä tuoksu on 😱 rintojen alla ja iho menee rikki. On pidetty hygieniasta kiinni ko paikoissa. Talkkia laitettu. Se johtunee hormooneista 🤔 ärsyttävää lyllä - Anonyymi
olla kirjoitti:
merkityksettömät AA??
meinaan taivaan tosi on, että kun kuppikoko on kuten minullakin E, niin väistämättä ne rinnat "roikkuu" jonkin verran. ja kun ne kerran ovat isot ja vaikka on tukevat liivit niin silti tuoksahtaa illalla jos päivällä on vähänkin hikoillut. eikä vaakalukemilla ole tässä asiassa mitään tekemistä.
tee vaan jatkossakin niitä jumppaliikkeitä, ehkä säkin saat joskus vielä kuppeihin jotain täytettä niiden avulla?Minulla nuorena A-kuppi, nyt E tai F. Synnytykset ja imetykset hormoonitoiminnan lisäksi kasvattanut tissejä. Ja en ole ylipainoinen. Yhtenään saa olla pesemässä, tai ainakin pyyhkimässä rinnan alusia kuivaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860