joskus.Ei vaan rahat tahdo riittää.Asun Tampereen kskustassa.
Teiskoon olisi
4
543
Vastaukset
- asun siinä
Teiskonin lähellä mutta ei ole varaa eespä polkupyörää vuokrata ja kävellä en jaksa 1.5 km kun rahat menee paikallisbaarissa matkoista haaveiluun. Haaveilen myös että joskus pääsisin käymään Tampereen keskustassa. Saa nähdä toteutuuko. Kesällä siellä voisi ruskettuakin, jos sää sallii.
- Ylöjärven hanu
Joo, minäkin olen Teiskoon matkustamisesta jo kauan haaveillut, ei vaan ole rahat antaneet myöten.
Nyt kevät on jo pitkällä, yritän tuota fillarin takarengasta paikkailla perunaliimalla, kyllä tää tästä!- olisi toinen
vaihtoehto,mutta kun en omista passia.Kaunis kaupunki.
- Kohta lähtö
Meillä on juhannuksesta alkaen varattuna Teiskon matka, ihanaa päästä taas sinne!
Kyllä kannattaa säästää että tonne joskus pääsee. Ollaan jo monena kesänä käyty. Erityisesti Kämmenniemen alueen biletysmahdollisuudet on uskomattomat.
Jos haluu all-inclusiven kannattaa majoittua Maisansaloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1151542
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016