Onko kenelläkään "eestin bolonkaa"? Onko koira rungoltaan pitkulaisen mallinen??
Haluaisin nimenomaan tietoa eestin bolonkasta:)
Eestin bolonka
44
17456
Vastaukset
- ........
Netistä löytyy
http://von-den-lustigen-kobolden.de/ ja suomeksi selostusta että sekarotuisia hauvoja myydään myös tuolla nimellä. pitkiä juttuja tääläkin ollut aikaisemmin.- desmex
siis aloittaja kysyi "eestin bolonkaa", ei tätä paljon puhuttua "venäjän bolonkaa", joka on pörröinen ja pienempi. Minä olen ymmärtänyt, että eestin bolonka on hieman mäyrismäinen :) Eestin bolonka ei myöskään ole sama "rotu" josta täällä paljon kuhistaan sairaina tuontikoirina. Ymmärtääkseni näitä eestin bolonkoja saa suomesta vain keski-suomesta yhdestä paikasta ja näiden vanhemmat ovat virosta aikoinaan tuotuja. Pennut siis suomalaisia ja hyvästä kodista.
- minah
desmex kirjoitti:
siis aloittaja kysyi "eestin bolonkaa", ei tätä paljon puhuttua "venäjän bolonkaa", joka on pörröinen ja pienempi. Minä olen ymmärtänyt, että eestin bolonka on hieman mäyrismäinen :) Eestin bolonka ei myöskään ole sama "rotu" josta täällä paljon kuhistaan sairaina tuontikoirina. Ymmärtääkseni näitä eestin bolonkoja saa suomesta vain keski-suomesta yhdestä paikasta ja näiden vanhemmat ovat virosta aikoinaan tuotuja. Pennut siis suomalaisia ja hyvästä kodista.
Minä hain myös koirani keski-suomeasta ja on aivan erin näköinen kuin tuo venäjän bolonka. Sellanen pötkylä:). Tätä eestin bolonkaa ei taida paljoakaan suomessa olla, että ei ihan heti varmaan vastaan tule tuolla lenkkeillessä.
- mä:)
minah kirjoitti:
Minä hain myös koirani keski-suomeasta ja on aivan erin näköinen kuin tuo venäjän bolonka. Sellanen pötkylä:). Tätä eestin bolonkaa ei taida paljoakaan suomessa olla, että ei ihan heti varmaan vastaan tule tuolla lenkkeillessä.
Koska olet pentusi hakenut? Syntynyt 21.1.07? Mäntymäen..? Ajattelin onko samasta pentueesta kuin meidän koira :) sisaruksia kenties..?
Eestin Bolonka on kuulema virossa oikeasti rekisteröity rotu. - minah
mä:) kirjoitti:
Koska olet pentusi hakenut? Syntynyt 21.1.07? Mäntymäen..? Ajattelin onko samasta pentueesta kuin meidän koira :) sisaruksia kenties..?
Eestin Bolonka on kuulema virossa oikeasti rekisteröity rotu.koira on syntynyt juuri silloin 21.1.07:)
minah kirjoitti:
koira on syntynyt juuri silloin 21.1.07:)
:) eli sisaruksia ovat. Olisi kiva kuulla mitä pennullesi kuuluu yms :) Onko se poika vai tyttö?
- Minde-
:) eli sisaruksia ovat. Olisi kiva kuulla mitä pennullesi kuuluu yms :) Onko se poika vai tyttö?
Eestin Bolonka on pitkän mallinen. Oma koirani on nyt vuoden vanha ja painoa on noin 7-8 kg ja korkeus suurin pirtein 35 cm. Eli pieni koira on. Ulkonäöltään muistuttaa minusta eniten ehkä shelttiä, tosin ei ole kyllä kovin paljon senkään näköinen. Vaikea verrata mihinkään. Mutta on siis aivan erinäköinen kuin venäläistyylinen Tsvetnaya Bolonka, joka muistuttaa villakoiraa/bolognesea.
Oma koirani on myös tuolta Konnevedeltä Keski-Suomesta. - mä:)
Minde- kirjoitti:
Eestin Bolonka on pitkän mallinen. Oma koirani on nyt vuoden vanha ja painoa on noin 7-8 kg ja korkeus suurin pirtein 35 cm. Eli pieni koira on. Ulkonäöltään muistuttaa minusta eniten ehkä shelttiä, tosin ei ole kyllä kovin paljon senkään näköinen. Vaikea verrata mihinkään. Mutta on siis aivan erinäköinen kuin venäläistyylinen Tsvetnaya Bolonka, joka muistuttaa villakoiraa/bolognesea.
Oma koirani on myös tuolta Konnevedeltä Keski-Suomesta.Millainen koirasi on luonteeltaan? Olisi hauska tietää millainen veijari meidän pojasta on tulossa :) Mikä oli koirasi emon/isän nimi? Nämä pennut ovat sen mustan Luulan ja musta-valkean Pellen pentuja.
Haukkuuko koirasi? Oliko se pentuna kuinka arka vai onko vieläkin? Olisi kiva olla hieman yhteyksissä teidän muiden omistajien kanssa, jotta voisi hieman vaihtaa kokemuksia :) - tessukka
Millainen koirasi on luonteeltaan? Olisi hauska tietää millainen veijari meidän pojasta on tulossa :) Mikä oli koirasi emon/isän nimi? Nämä pennut ovat sen mustan Luulan ja musta-valkean Pellen pentuja.
Haukkuuko koirasi? Oliko se pentuna kuinka arka vai onko vieläkin? Olisi kiva olla hieman yhteyksissä teidän muiden omistajien kanssa, jotta voisi hieman vaihtaa kokemuksia :)Hei!
Meillä on tammikuussa -06 syntynyt Mäntymäen Tessu. Pellen ja Luulan jälkeläinen. Tessu on nyt reilun vuoden vanha tyttö. Tessu on musta, valkoisin ja harmain tehostein. Reipas, terve koira ja oikea ilopilleri. - ...
tessukka kirjoitti:
Hei!
Meillä on tammikuussa -06 syntynyt Mäntymäen Tessu. Pellen ja Luulan jälkeläinen. Tessu on nyt reilun vuoden vanha tyttö. Tessu on musta, valkoisin ja harmain tehostein. Reipas, terve koira ja oikea ilopilleri.tiedätkö onko tällä emolla ollut ennen teidän pentua aiempaa pentuetta? Aika tiheään on pentuja teetetty..
- minah
Millainen koirasi on luonteeltaan? Olisi hauska tietää millainen veijari meidän pojasta on tulossa :) Mikä oli koirasi emon/isän nimi? Nämä pennut ovat sen mustan Luulan ja musta-valkean Pellen pentuja.
Haukkuuko koirasi? Oliko se pentuna kuinka arka vai onko vieläkin? Olisi kiva olla hieman yhteyksissä teidän muiden omistajien kanssa, jotta voisi hieman vaihtaa kokemuksia :)Tää meijän Bolonka on narttu. Missä päin asustatte? Me ollaan tästä jyväskylästä. Doris on aika arka vielä ainakin ja vierastaa vastaantulijoita aika lailla tuolla ulkona. Kotona on niin villi kun olla ja voi:D
minah kirjoitti:
Tää meijän Bolonka on narttu. Missä päin asustatte? Me ollaan tästä jyväskylästä. Doris on aika arka vielä ainakin ja vierastaa vastaantulijoita aika lailla tuolla ulkona. Kotona on niin villi kun olla ja voi:D
Oisko sulla sähköpostia johon kirjotella enemmän? :)
- tessukka
minah kirjoitti:
Tää meijän Bolonka on narttu. Missä päin asustatte? Me ollaan tästä jyväskylästä. Doris on aika arka vielä ainakin ja vierastaa vastaantulijoita aika lailla tuolla ulkona. Kotona on niin villi kun olla ja voi:D
Tessu on myös narttu. Arka kaikkia uusia ihmisiä kohtaan ja arastelee myös muita koiria ensin. Kotona on villi ja energinen, mutta kiltti (ei tee pahaa eikä syö mitään tavaroita). Me asutaan Kymenlaaksossa. Omaa perhettä Tessu vartioi ja puolustaa terhakkaasti. Erittäin kova lenkkeilemään.
- minah
Oisko sulla sähköpostia johon kirjotella enemmän? :)
kyllä löytyy sähköposti
[email protected] - Minde-
tessukka kirjoitti:
Tessu on myös narttu. Arka kaikkia uusia ihmisiä kohtaan ja arastelee myös muita koiria ensin. Kotona on villi ja energinen, mutta kiltti (ei tee pahaa eikä syö mitään tavaroita). Me asutaan Kymenlaaksossa. Omaa perhettä Tessu vartioi ja puolustaa terhakkaasti. Erittäin kova lenkkeilemään.
Minulle voi kirjoitella osoitteeseen [email protected]
minah taisikin jo laittaa viestiä, mutta en ole vielä ehtinyt vastaamaan. Tessun omistaja voisi kanssa kirjoitella, asun nimittäin itsekin Kymenlaaksossa.
Täytyy sanoa, että olen nyt kyllä hyvin järkyttynyt kun kuulin tuon tessun syntymäajan. Pentuja on näköjään teetetty ERITTÄIN reippaaseen tahtiin.
Tessu on siis syntynyt tammikuussa -06, emä Luula ja isä Pelle.
Oma koirani on syntynyt huhtikuussa -06, emä Nerissa(Luulan ja Pellen pentu) ja isä Pelle.
Elukuussa -06 on myös syntynyt pentue, emä Luula ja isä Pelle.
Ja nyt tammikuussa -07 taas pennut Luulalle ja Pellelle.
Että mitä ihmettä...!!! - Powaqa
Minde- kirjoitti:
Minulle voi kirjoitella osoitteeseen [email protected]
minah taisikin jo laittaa viestiä, mutta en ole vielä ehtinyt vastaamaan. Tessun omistaja voisi kanssa kirjoitella, asun nimittäin itsekin Kymenlaaksossa.
Täytyy sanoa, että olen nyt kyllä hyvin järkyttynyt kun kuulin tuon tessun syntymäajan. Pentuja on näköjään teetetty ERITTÄIN reippaaseen tahtiin.
Tessu on siis syntynyt tammikuussa -06, emä Luula ja isä Pelle.
Oma koirani on syntynyt huhtikuussa -06, emä Nerissa(Luulan ja Pellen pentu) ja isä Pelle.
Elukuussa -06 on myös syntynyt pentue, emä Luula ja isä Pelle.
Ja nyt tammikuussa -07 taas pennut Luulalle ja Pellelle.
Että mitä ihmettä...!!!Tämä voi mitenkään pitää paikaansa! Koiran kantoaika on n. 63 vrk 7 vk luovutukseen joten tämä yhtälöhän on täysin mahdoton...
Uskoisin että näillä ihmisillä on useampi koira tai sitten he sekoilevat syntymäaikojen kanssa.
Onko kellään kuvia näistä teidän hauvoistanne nähtävillä missään? - Powaqa
Powaqa kirjoitti:
Tämä voi mitenkään pitää paikaansa! Koiran kantoaika on n. 63 vrk 7 vk luovutukseen joten tämä yhtälöhän on täysin mahdoton...
Uskoisin että näillä ihmisillä on useampi koira tai sitten he sekoilevat syntymäaikojen kanssa.
Onko kellään kuvia näistä teidän hauvoistanne nähtävillä missään?siis huhtikuussahan oli isä/tytär yhdistelmä. Mutta tuossa talvella... Väliä olisi vain 5kk... En ole varma onko se mahdollista?
Ei ainakaan meidän koirille tule juoksuja aivan peräkkäin. No asia varmaan selviäisi jos niihin ihmisiin ottaisi yhteyttä! Onko kellään yhteystietoja? Olisi kiva nähdä kuvia heidänkin koiristaan... - muumit87
Powaqa kirjoitti:
siis huhtikuussahan oli isä/tytär yhdistelmä. Mutta tuossa talvella... Väliä olisi vain 5kk... En ole varma onko se mahdollista?
Ei ainakaan meidän koirille tule juoksuja aivan peräkkäin. No asia varmaan selviäisi jos niihin ihmisiin ottaisi yhteyttä! Onko kellään yhteystietoja? Olisi kiva nähdä kuvia heidänkin koiristaan...Heips oon nyt lueskellut noita teidän viestejänne ja ajattelin nyt ehdottaa että otatte itse yhteyttä tähän ns.kasvattajaan jonka itse tunnen erittäin hyvin.
muumit87 kirjoitti:
Heips oon nyt lueskellut noita teidän viestejänne ja ajattelin nyt ehdottaa että otatte itse yhteyttä tähän ns.kasvattajaan jonka itse tunnen erittäin hyvin.
kun tietäis minne!
- muumit87
******** kirjoitti:
kun tietäis minne!
mene googlen sivuille ja kirjoita mäntymäenkotieläinpiha siellä on heillä omat kotisivut ja numerokin löytyy...
- pikkuinen pallero
Ne Mäntymäen koirat ei ole todellakaan mitään Bolonkan tyyppisiä. Taitavat olla itse keksineet rodun millä markkinoida pentuja. Bolonka on karvapallo, joka ei todellakaan näytä sellaisilta mitä he kasvattavat.
Laita googleen hakusanaksi bolonka niin näet miltä ne näyttävät ja sitten vertaa Mäntymäen koiriin, näyttääkö samanlaisilta???
No ei todellakaan, joten mitään eestin bolonkaa ei ole.- vanis
Minä olen ainakin sitä mieltä että jotain ns. rotua ne ovat, sillä ovat kaikki niin saman näköisiä, kokoisia ja luonteisia. Karvan pituus ja väri vain vaihtelevat. Eikös rodulla tarkoiteta sitä että koirat ovat tietynlaisia? Oli sitten virallinen tai ei. Varmasti kaikki sieltä koiran ottaneet voivat todeta koiransa olevan sellainen kuin kasvattaja on heille kertonut koiriensa olevan. On aivan sama mitä ihmiset ajattelevat ja on aivan sama onko tämä eestin bolonka rotu oikeasti vai ei, risteytys kuin risteytys ja nämä koirat ovat ihania.
- bolonkan omistajat
vanis kirjoitti:
Minä olen ainakin sitä mieltä että jotain ns. rotua ne ovat, sillä ovat kaikki niin saman näköisiä, kokoisia ja luonteisia. Karvan pituus ja väri vain vaihtelevat. Eikös rodulla tarkoiteta sitä että koirat ovat tietynlaisia? Oli sitten virallinen tai ei. Varmasti kaikki sieltä koiran ottaneet voivat todeta koiransa olevan sellainen kuin kasvattaja on heille kertonut koiriensa olevan. On aivan sama mitä ihmiset ajattelevat ja on aivan sama onko tämä eestin bolonka rotu oikeasti vai ei, risteytys kuin risteytys ja nämä koirat ovat ihania.
Juu varmasti ovat jotakin rotua, tai niihin on sekoitettu jotakin missä ei ole Bolonkalle mm. tyypillistä erittäin karvaista vahvaa turkkia.
Usko ja katso googlesta millainen on bolonka. Sellaisen voi vaikka hakea euroopasta, jossa niitä on kasvatettu jo pidemmän aikaa.
Meillä on sellainen ja tympii että kutsutte omianne bolonkaksi jollaisia ne eivät ole.
Uskon myös että omanne on aivan ihania, niin on omammekin. Mutta mitään ulkonäöllistä yhtenäisyyttä koirilla ei ole, vaikkakin te olette ostaneet mukamas myös bolonkan. - saluki
bolonkan omistajat kirjoitti:
Juu varmasti ovat jotakin rotua, tai niihin on sekoitettu jotakin missä ei ole Bolonkalle mm. tyypillistä erittäin karvaista vahvaa turkkia.
Usko ja katso googlesta millainen on bolonka. Sellaisen voi vaikka hakea euroopasta, jossa niitä on kasvatettu jo pidemmän aikaa.
Meillä on sellainen ja tympii että kutsutte omianne bolonkaksi jollaisia ne eivät ole.
Uskon myös että omanne on aivan ihania, niin on omammekin. Mutta mitään ulkonäöllistä yhtenäisyyttä koirilla ei ole, vaikkakin te olette ostaneet mukamas myös bolonkan.Ootteko huomanneet, että esim. saksanpaimenkoira onkin erilainen turkiltaan ja rakenteeltaan kuin belgianpaimenkoira ?
- PÖH ET TIEDÄ MITÄÄN
ihan tiedoksi sinulle että bolonka ei ole se just yks ainut samanlainen koira jos satut tietämään.. otahan selvää ennenkuin alat kertomaan ei tietoisille millainen bolonka on...
ps.itselläni on muutama bolonka jota olen kasvattanut virossa... - Belgifani
saluki kirjoitti:
Ootteko huomanneet, että esim. saksanpaimenkoira onkin erilainen turkiltaan ja rakenteeltaan kuin belgianpaimenkoira ?
Belgian paimenkoiriakin on montaa erilaista, tervueren ( oikeinkirjoitus ? ) näyttää pitkäkarvaiselta saksanpaimenkoiralta, groenendal ihanan musta, sitten vielä ainakin lyhytkarvaiset lakenois ja malinois... ja kaikki ovat kuitenkin belgejä, ihanan ketteriä, hyvälonkkaisia, ja raameiltaa paljon enemmän neliöitä kuin nykyiset matalat sakemannit. Luonnekin paljon energisempi :) nimim. päiväkausia kyseisten kanssa aikaa nauttinut vaikken koskaan uskaltanut itselleni moista energiapakkausta ottaa
- bolonka
Juu, löysin tän jutun täältä ja minullakin on samasta paikasta Mäntymäen.. elokuussa 06 syntynyt pentu. Ja Minden kanssa vaihdettiin muutama sähköpostikin. Ovat nyt muutaneet jonnekin muualle kotieläinpihansa kanssa, mutta jonkunlaiselta tehtailulta kyllä vaikuttaa.. Mitä mieltä olette? Luulen että kuitenkin jonkunlainen rotu on olemassa. Luin lehtijutun jossa Mirja Pyyköllä oli ihan samanlainen tallinnasta tuotu koira kuin meidän koira. Bolonka zwetna ei ole ainakaan sama rotu.
- JA INHOTTAVIA SYYTÖKSIÄ
hei sinä joka puhut tehtailusta,tiedoksi he eivät ole tehtailijoita otahan selvää ennenkuin alat vääriä syytöksi täällä puhumaan tai mene iotse puhumaan heille. he ovat tuttujani ja jos pentu ei sinua mielytä niin vie takasin niin varmasti saat rahasi takas... uskomatonta mitä ihmiset kehtaavat täällä juoruta miks ei helvetti voi mennä asiaa puhumaan ihmiselle itse... ja toiseksi olisi kannattanut asiaa hiukan ajatella ennenkuin koitan otit heiltä... asiasta ilmoitan varmasti kasvattajalle...
- PARI ASIAA KERTOA
JA INHOTTAVIA SYYTÖKSIÄ kirjoitti:
hei sinä joka puhut tehtailusta,tiedoksi he eivät ole tehtailijoita otahan selvää ennenkuin alat vääriä syytöksi täällä puhumaan tai mene iotse puhumaan heille. he ovat tuttujani ja jos pentu ei sinua mielytä niin vie takasin niin varmasti saat rahasi takas... uskomatonta mitä ihmiset kehtaavat täällä juoruta miks ei helvetti voi mennä asiaa puhumaan ihmiselle itse... ja toiseksi olisi kannattanut asiaa hiukan ajatella ennenkuin koitan otit heiltä... asiasta ilmoitan varmasti kasvattajalle...
NIIN JA LISÄYS VIELLÄ TUOHON EDELLISEEN HE MUUTTIVAT ASUNNOSTAAN POIS TALON HOMEEN TAKIA ET IHAN TIEDOKSI VAAN JOS OOT KUULLUT ETTÄ HEILLÄ ON OMA KOTIELÄINPIHA JOSSA ON ELÄIMIÄ JOS TOISIAKIN JA LAPSIA JOTAKA NUKKUVAT HEILLÄ ET KOITAPPA VÄHÄN KATTOA MITÄ PUHUT TÄÄLLÄ JA OLISITKO YSTÄVÄLLINEN JA LAITTAISIT NIMESI KUKA NYT OLETKAAN NIIN VOIN KASVATTAJALLE ITSE ILMOITTAA NÄISTÄ TÖRKEISTÄ SYYTÖKSISTÄSI.
KAIKELLA ON SEURAUKSENSA HUOM JA KAIKKI EIVÄT OLE SINUN UNELMIESI PENTUTEHTAILIJOITA
- buglu
Lisään vielä että meidän koira näyttää kyllä aika paljon tältä koiralta minkä löysin näiltä sivuilta: http://www.kennelliit.ee/eng/estonian_hound?sess_admin=9cd2eb
Väri on vain musta valkoisella mahanalustalla. Valkoisessa on mustia "laikkuja". Kai tämä jonkunlainen rotu on, mutta ilmeisesti ajokoiran tyyppinen.- !"!"!"!"
Eestin ajokoira. Ihan selvä tapaus. Näille aiemmin täällä kirjoittaneille, se pitkulainen ei ole bolonka, joksi te sitä luulette, tod. näk. kyse on eestiksi nimeltään "taksikoer". Bolonkat ovat turkiltaan kiharanpörröisiä ja rotupiirteitä löytyy bichon- ja villakoiratyyppisistä koirista. Bolonka on eestissä/venäjällä arvostettu rotu. Tsvetnaja bolonkat ovat nimensä mukaisesti värillisiä, valkoinen on myös yleinen väri. Jos olette todellakin hoksanneet, että tämä em. kennel tekee pentutehtailua (olipa sitten taksikoer tai bolonka sitten kyseessä), toivottavasti ette ole jääneet sitä vain tälle palstalle ihmettelemään, vaan olette tehneet ilmoituksen eläinsuojeluun.
Ohessa pari linkkiä tsvetnaja bolonka-sivustolle.
http://www.tsvetnayabolonka.homestead.com/
http://www.bologneseofphoenix.com/BolonkaStd.htm - LUKEEKAAPAS TÄMÄKIN
!"!"!"!" kirjoitti:
Eestin ajokoira. Ihan selvä tapaus. Näille aiemmin täällä kirjoittaneille, se pitkulainen ei ole bolonka, joksi te sitä luulette, tod. näk. kyse on eestiksi nimeltään "taksikoer". Bolonkat ovat turkiltaan kiharanpörröisiä ja rotupiirteitä löytyy bichon- ja villakoiratyyppisistä koirista. Bolonka on eestissä/venäjällä arvostettu rotu. Tsvetnaja bolonkat ovat nimensä mukaisesti värillisiä, valkoinen on myös yleinen väri. Jos olette todellakin hoksanneet, että tämä em. kennel tekee pentutehtailua (olipa sitten taksikoer tai bolonka sitten kyseessä), toivottavasti ette ole jääneet sitä vain tälle palstalle ihmettelemään, vaan olette tehneet ilmoituksen eläinsuojeluun.
http://www.bologneseofphoenix.com/BolonkaStd.htmNIIN JA SITTEN SINULLE HERRA/NEITI KAIKKI TIETÄVÄ HE EIVÄT KASVATA TÄYS PÄISIÄ BOLONKIA VAAN NÄISSÄ HEIDÄN KOIRISSA ON BOLONKAA ETTÄ KOITAKAAPA NYT IHMISET HERÄTÄ JA VÄHÄN ASIAA KENTIES TIEDUSTELLA ITSE OMISTAJALTA?????? VAI OLETTEKO OIKEESTI NOIN TYHMII ETTÄ JUORUATTE TÄÄLLÄ KUINKA JA MINKÄLAISIA KOIRILLA HEILLÄ ON JA TÄÄ KANS YKS KANNATTAA ILMOITUS TEHÄ JUST OOKKO AATTELLUT YHTÄÄN ASIAA KYSÄSTÄ TÄÄLTÄ MÄNTYMÄEN..... ???? ET VARMASTI EI EI EI TE OOTTE VAAN NIIN TYHMII IHMISII ET TE LUULETTE KAIKKIEN OLEVAN TEHTAILIJOITA.... MUN EI TARVI MITENKÄÄN PUOLUSTELLA HEITÄ VAIKKA OVATKIN TUTTUJANI MUTTA HÖLMÖJÄ TE OOTTE ON IHAN PAKKO SANOO...
TÄSSÄ VERTAUS KUVA OOKKOTE KOSKAAN IHMISET TEETTÄNYT NARTULLENNE PENTUJA???? IHAN ROHKEESTI VASTAAMAAN.....
NO KERTOKAA SI MULLEKKIN JA MONILLE MUILLE ET VOIDAAN LEIMATA TEIÄN TEHTAILIJOIKSI EIKS JOO NIINHÄN SE KÄY HELPOINTEN.. SIIS OOTTE IHAN USKOMATONTA SAKKIA JOKA IKINEN TÄÄLLÄ MOLLAATTE TOISTEN ELÄMÄÄ JOSTA ETTE TIEDÄ HÖNKÄSEN PÖLÄYSTÄKÄÄN...
ENSINNÄKIN NÄMÄ KOIRAT EIVÄT OLE TÄYDEN BOLONKAN ROTU EDUSTAJIA ILMOITUKSESSA ON AIKA USEIN LUKENNUT SEKAROTUINEN JA KASVATTAJA ITSE KERTOO ETTÄ ON BOLONKAA MUTTA EI ENSINNÄKIN JOS TE NOIN UUNOJA OOTTE NIIN MITÄ HELVETTIÄ TE ENSINNÄKIN HOMMAATTE KOIRAN JA SELLAISEN RODUN MISTÄ ETTE TIEDÄ HELVETTIÄKÄÄN???? OLISITTE KUULE HAKENUT VENÄJÄLTÄ/VIROSTA BOLONKANNE NIIN EI TARVITSE TOISIA LEIMATA TEHTAILIJOIKSI TIEDÄTTEKÖ MILLAISET SYYTÖKSET ESITÄÄTTE TÄÄLLÄ???? ASIASTA VOI ITSE PUHUA JOKO ITSE KASVATTAJALLE TAI ELÄINSUOJELUUN NIIN ITSE TARKISTAVAT TILANTEEN MUT EI TE KERJÄÄTTE TÄÄLLÄ VAAN HUOLIA ITSELLENNE KOSKA VARMASTI ILMOITAN NÄIST ASIATTOMISTA PUHEISTANNE ITSE KASVATTAJALLE JA TE SAATTE ITSE LUVAN OTTAA YHTEYTTÄ JA KERTOA ASIANNE ITSE KASVATTAJALLE... - : )
!"!"!"!" kirjoitti:
http://www.bologneseofphoenix.com/BolonkaStd.htmTaksikoer on mäyräkoiran eestinkielinen nimi, joten ei voi olla se.
- 100
LUKEEKAAPAS TÄMÄKIN kirjoitti:
NIIN JA SITTEN SINULLE HERRA/NEITI KAIKKI TIETÄVÄ HE EIVÄT KASVATA TÄYS PÄISIÄ BOLONKIA VAAN NÄISSÄ HEIDÄN KOIRISSA ON BOLONKAA ETTÄ KOITAKAAPA NYT IHMISET HERÄTÄ JA VÄHÄN ASIAA KENTIES TIEDUSTELLA ITSE OMISTAJALTA?????? VAI OLETTEKO OIKEESTI NOIN TYHMII ETTÄ JUORUATTE TÄÄLLÄ KUINKA JA MINKÄLAISIA KOIRILLA HEILLÄ ON JA TÄÄ KANS YKS KANNATTAA ILMOITUS TEHÄ JUST OOKKO AATTELLUT YHTÄÄN ASIAA KYSÄSTÄ TÄÄLTÄ MÄNTYMÄEN..... ???? ET VARMASTI EI EI EI TE OOTTE VAAN NIIN TYHMII IHMISII ET TE LUULETTE KAIKKIEN OLEVAN TEHTAILIJOITA.... MUN EI TARVI MITENKÄÄN PUOLUSTELLA HEITÄ VAIKKA OVATKIN TUTTUJANI MUTTA HÖLMÖJÄ TE OOTTE ON IHAN PAKKO SANOO...
TÄSSÄ VERTAUS KUVA OOKKOTE KOSKAAN IHMISET TEETTÄNYT NARTULLENNE PENTUJA???? IHAN ROHKEESTI VASTAAMAAN.....
NO KERTOKAA SI MULLEKKIN JA MONILLE MUILLE ET VOIDAAN LEIMATA TEIÄN TEHTAILIJOIKSI EIKS JOO NIINHÄN SE KÄY HELPOINTEN.. SIIS OOTTE IHAN USKOMATONTA SAKKIA JOKA IKINEN TÄÄLLÄ MOLLAATTE TOISTEN ELÄMÄÄ JOSTA ETTE TIEDÄ HÖNKÄSEN PÖLÄYSTÄKÄÄN...
ENSINNÄKIN NÄMÄ KOIRAT EIVÄT OLE TÄYDEN BOLONKAN ROTU EDUSTAJIA ILMOITUKSESSA ON AIKA USEIN LUKENNUT SEKAROTUINEN JA KASVATTAJA ITSE KERTOO ETTÄ ON BOLONKAA MUTTA EI ENSINNÄKIN JOS TE NOIN UUNOJA OOTTE NIIN MITÄ HELVETTIÄ TE ENSINNÄKIN HOMMAATTE KOIRAN JA SELLAISEN RODUN MISTÄ ETTE TIEDÄ HELVETTIÄKÄÄN???? OLISITTE KUULE HAKENUT VENÄJÄLTÄ/VIROSTA BOLONKANNE NIIN EI TARVITSE TOISIA LEIMATA TEHTAILIJOIKSI TIEDÄTTEKÖ MILLAISET SYYTÖKSET ESITÄÄTTE TÄÄLLÄ???? ASIASTA VOI ITSE PUHUA JOKO ITSE KASVATTAJALLE TAI ELÄINSUOJELUUN NIIN ITSE TARKISTAVAT TILANTEEN MUT EI TE KERJÄÄTTE TÄÄLLÄ VAAN HUOLIA ITSELLENNE KOSKA VARMASTI ILMOITAN NÄIST ASIATTOMISTA PUHEISTANNE ITSE KASVATTAJALLE JA TE SAATTE ITSE LUVAN OTTAA YHTEYTTÄ JA KERTOA ASIANNE ITSE KASVATTAJALLE...vaikka kuinka olet kasvattajien tuttu, niin tuo vuodatus oli aika typerä. tunsin myötähäpeää mäntymäkeläisten puolesta. luultavasti kirjoitit ennenkuin ajattelit - oli meinaan niin sekoa koko juttu. ja meidän bolonka on ainakin ihan täyspäinen - roduista en tiedä !
että kukahan nyt on hölmö, katsoisitko peiliin.
- theniinah__
hei!
voisitteko kertoa mitä rotuja bolonkassa loppujen lopuksi on? ku haluaisin tietää ku veljellä on sellainen, ainaki epäilisin mäyristä ja bolognesea? ja millaisia teidän bolonkat on luonteeltaan? pistäkää mailia [email protected] - piskis
Hei! Hakusanalla piskis avautuvilla, kuopion löytöeläinsuojan ja kuopion ympäristön kodittomien lemmikkien hyväksi ylläpitämillämme sivuilla kohdassa Annetaan/Halutaan joku etsii uutta kotia kahdelle koiralle, joiden roduksi on merkinnyt eesti bolonka. Kyselepä häneltä koirarodusta ja pyydä vaikka kuvia. "ipe" / piskis ry
- Sergio Mikko
Moii.. niin totta mulla on eestin bolonka myytävänä.. se on ihan hyvässä, niin kuka voi auta minua ett mä saan sen myyty ?
- Bolonkaaaa
Ja miksiköhän on myytävänä? Ettei vaan ois seropi josta saa hyvät rahat kun se myydään "bolonkana".
- Cheryl C.
meillä on eestin bolonka. koira on rungoltaan pitkulaisen mallinen. todella suloinen koira muutenkin.
- lisäystä ylempään
jatkan vielä että maksoimme meidän eestin bolonkasta 200 euroa!
- pentutehtaaasta
lisäystä ylempään kirjoitti:
jatkan vielä että maksoimme meidän eestin bolonkasta 200 euroa!
Kauankos se eli ?
- fgh
Heippa. Meillä 7,5v bolonka mäntymäeneläinpihalta. Valloittava tapaus, todella fiksu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802