Miksi mieheni sperma haisee sisälläni mädälle kalalle???? Jos aamulla rakastelemme, käyn suihkussa normaalisti, niin illallla haisee mätä kala. En viitsi sisältä päin pestä, jotta kaikki siittiöt eivät samallla tulisi ulos. Onko muilla näin??? Onko tämä haju kuolleista siittiöistä vai mistä hemmetistä johtuu? Siitä olen varma, että minulla ei ole mitään tulehdusta, josta haju tulisi.
sperman ällöttävä haju
13
7672
Vastaukset
- Semmosta
ne sun eritteet sekottuu spekuun niin rupee haisemaan. Ei voi muuta sanoa, ku et hyi helvetti. Minä pesisin kyllä värkkini vaikka yrittäisinki lasta jos kerta tollanen ongelma on.
- muu............
Eihän tässä muu auta, kun pestä, mut silti sitä valuu...muiden miesten kanssa ei tätä ongelmaa...
- Töttörööröö
Hihii, tuskin sunkaan värkkisi kukkasille tuoksuu.
- marami
Sujautappa yhdynnän jälkeisellä wc-reissulla pikkuhousunsuoja pikkupöksyihisi. Se imee valuvan sperman ja emätineritteiden sekoituksen, joka muuttuu pahanhajuiseksi päästessään pikkuhousuihin asti.
Muuta keinoa sille ei juurikaan ole, mutta sen eritteen päätymistä pikkupöksyihin kannattaa välttää juuri tuon haisemisen takia.
Tsemppiä vauvahankkeeseen! :)- alkup..
kiitos...täytyy kokeilla. Ihmettelen jos muilla ei muka samaa ongelmaa... Kovasti asia tuntuu huvittavan..
- jonkkajonkka
alkup.. kirjoitti:
kiitos...täytyy kokeilla. Ihmettelen jos muilla ei muka samaa ongelmaa... Kovasti asia tuntuu huvittavan..
emättimen bakteeritulehdus eli bakteerivaginoosi ilmenee juuri kuvailemillasi oireilla eli mädäntynyt kalan haju on ensi oire. Käy varmuuden vuoksi terkkarilla fluor-näytteessä, siellähän se selviää.
- ongelma..
jonkkajonkka kirjoitti:
emättimen bakteeritulehdus eli bakteerivaginoosi ilmenee juuri kuvailemillasi oireilla eli mädäntynyt kalan haju on ensi oire. Käy varmuuden vuoksi terkkarilla fluor-näytteessä, siellähän se selviää.
täälläki... Haistan sen hajun aina ovulaation jälkeen ennen menkkoja... Tiedän se on aika kuvottaja haju ja mua alkaa melkein oksettaan.. Olen ihmetellyt samaa et mistä se johtuu.. Minulla ei ainakaan ole mitään tulehduksia, ettei se ainakaan siitä johdu..
- olen varma
jonkkajonkka kirjoitti:
Ei ole tulehdusta, siitä olen ihan täysin varma. Hajukin tulee vain silloin, kun olemme olleet yhdynnässä ja spermaa valuu ulos. Heti yhdynnän jälkeen se ei haise.
- ..............................
ongelma.. kirjoitti:
täälläki... Haistan sen hajun aina ovulaation jälkeen ennen menkkoja... Tiedän se on aika kuvottaja haju ja mua alkaa melkein oksettaan.. Olen ihmetellyt samaa et mistä se johtuu.. Minulla ei ainakaan ole mitään tulehduksia, ettei se ainakaan siitä johdu..
No niin! Löytyi sitten ainakin yksi jolla sama ongelma...:)
- Mimmuska
haisukki alapäässä on täälläkin aina yhdynnän jälkeen!
Yöks!- meppe
sperma tai mikä ikinä siinä nyt sitten haiseekaan niin jep niin se haisee täälläkin.
joku joskus sano että se johtuu siitä että mitä se ukko on syöny tai jos se ei oo juonu tarpeeksi... mene ja tiedä mutta kamala haju enivei.
- bbb
joo täällä kans välillä haisee ihan hirveelle vaikika onkin pulpahtanut samantien pois yhdynnän jälkeen eli mun tiätääkseni se on siinä vika mitä äijjä on syönyt voi olla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823596Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735