Kaaso ei järjestä polttareita?

Maamerkki

Hei!

Jos on sellainen tilanne, ettei kaaso tunne morsiamen ystäviä ja morsian & kaaso ovat autottomia ja heidän välissä on 400km, olisiko mahdollista, että polttareiden sijaan morsian saisi jonkin rakkaan lahjan ennen häitä? Jos vaikka tietäisi että ko. morsian tykkää vaikka intialaisesta päähieronnasta, ostaisi lahjakortin sellaiseen?

5

2044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on....

Kaaso kysyy morsiamen mielipidettä; oletettavasti hän tahtoo polttarit ja sellaiset hän tullenee saamaan.
      Kaaso pyytää morsiamelta listan nimistä, ketä hän toivoo polttareihin kutsuttavan - ja hoitaa homman kotiin. Eihän kaaso muutenkaan polttareita yksin järjestä vaan se tehdään porukalla, nyt vain vastuuta täytyy siirtää sille paikkakunnalle, missä ikinä polttarit päätetäänkin järjestää.
      400 km ei ole pitkä matka eikä mikään este olla järjestämättä polttareita, ei ole ikinä ollut, tuskin sellaiseksi muodostuu nytkään.

• pettymyksiä

Suurin osa morsiamista odottaa saavansa polttarit, joten voi kyllä tulla pahoja pettymyksiä, jos et sellaisia järjestäkään. Mun mielestä tähänkin pätee vanha kunnon asioiden halki puhumisen resepti: morsiamen ja kaason hyvä jutella ihan heti alkuun mitä he toisiltaan odottavat.

Itse järjestän tällä hetkellä polttareita ystävälleni, joka asuu 200 kilometrin päässä, paikkakunnalle, joka sijaitsee 300 kilometrin päässä kummankin nykyisestä asuinpaikasta. Kyseessä on morsiamen opiskelupaikkakunta. Netin ja kyseisellä paikkakunnalla asuvien ystävien kautta homma toimii oikein loistavasti! Tietysti olisi helpompaa, jos olisi voinut järjestää itselle tutuissa ympyröissä (aluksi suunnittelinkin kutsuvani kaikki omaan kotiini), mutta päädyin vaihtoehtoon, koska kutsutuista kaikki joilla on jo omia lapsia asuvat kyseisellä paikkakunnalla ja heidän olisi vaikeaa irtautua koko viikonlopuksi toiselle paikkakunnalle, koska lapset ovat niin pieniä.

• Kesäkaaso

Minä asun myös kaukana morsiusparista ja olen autoton ja järkkään polttarit! Olen neuvotellut morsiamen kanssa että ketä hän haluaa kutsuttavan ja minkä tyyppiset polttarit haluaa - täytyy muistaa että kaasona tässä ollaan, ei ajatustenlukijana ;-)

• omin päin

Ole kiltti, älä tee tuota päätöstä yksinäsi. Puhun morsiamen kanssa! Autottomuus tai etäisyys ei ole ylitsepääsemätön ongelma. Kuten joku jo kommentoikin, et ole yksin niitä kekkereitä järjestämässä - se onnistuu kyllä, oikein hyvinkin.
      Puhu morsiosi kanssa ja järjestä hänelle ikimuistoiset kekkerit, se on sen väärtti!

• gkkhffdc

Mikä idis noissa iänikuisissa pakkopolttareissa on? Jos kaaso ei ole halukas järjestämään polttareita, homman voi hyvin hoitaa joku morsiamen ystävistä, jos haluaa. Ja onko morsiamen elämä ja avioliitto pilalla, jos jää peräti kokonaan ilman polttareita..? Ei kaikkien tarvitse tässäkään suhteessa mennä kaavan mukaan. Ihmiset ja tilanteet ovat erilaisia.

Minulla oli ihan kivat polttarit, mutta en olisi ollut pahoillani vaikka ei olisi ollutkaan ollenkaan. Häiden lähestyessä on muutenkin niin paljon hommaa, että sen ajan olisi voinut käyttää vaikka lepäämiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe