rv 35-42

fiiliksiä?

Hei!

Miten teillä on loppuraskaus sujunut? Millaisia ongelmia teillä on ollut?

Olen rv 35 ja äärimmäisen väsynyt. Hädin tuskin jaksan päivän aikana muutaman kerran raahautua huoneesta toiseen...Vielä muutama viikko sitten riitti energiaa vaikka mihin kotitöihin, mutta nyt olen täysin uupunut ja voimaton. Ei edes kevätaurinko anna energiaa, jotta jaksaisin lähteä vähän ulos jaloittelemaan. Yöt nukun kyllä ihan hyvin ja uni on yhteinäistä. Onko teillä muilla ollut tällaista väsymystä ja vieläkö tämä tästä loppua kohti pahenee? Pelkään, että jos nyt joutuisin synnyttämään, minulla ei riittäisi voimat siihen...

6

2292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjgkjjbn

älä sitä pelkää että väsynyt olisit synnyttäessä :) kyllä sitä voimia riittää siihen vaikkei nyt olisikaan.

• rv 35+1

täällä on raskaus sujunut vähän liiankin helpolla...ei pahoinvointia tms..Nyt on sit alkanut selkää kolottaan ja jalkoja särkeen mut ollaanhan onneksi jo melko loppu suoralla..*huoh*
      Itselläni on päiviä et meinaapi väsyttää vaikka nukut yöt hyvin,mut kyllä täällä viel virtaa riittää...Tuosta tuli mieleeni että miten on siun hb:n laita??kun jos se laskee niin sehän aiheuttaa väsymystä tms...eli raudan puutetta voisiko olla??
      Jos kerta todellakin olet nuin väsynyt,niin voisi olla merkki siitä!!

• anemia tai

kilpirauhasen vajaatoimintaa?
      Mulla nyt rv 34 2, Hb on hyvä, koska olen syönyt rautaa, mutta kilppariarvot alhaiset ja väsyttää.
      Olen menossa uusille kokeille tällä viikolla, ja katsotaan sitten pitääkö alkaa syömään Thyroksiinia.

• rv 36+1

raskaus sujunu ihan hyvin. mitä nyt yöllä joutuu heräämään vessaan ja tos pariviikkoo sit oli suonen vetoja jaloissa ja uni oli katkonaisempaa. nyt kyl saan nukuttuu. päivisin olen kanssa tosi väsynyt että koti töitäkään ei millään jaksaisi tehdä. eikä mullakaan toi aurinko piristä yhtään... nyt vaan oottaa että se pikkuinen tulisi maailmaan, eikä malttais millään odottaa...=) synnytys pelottaa todella paljon. sit on huomannu sen että sillon alkuraskaudesta kun on todella herkällä päällä niin mulla on tullut se takaisin. itkee jostain ihan tyhmistä asioista. mutta kyllä tää loppua kohti menee hyvää vauhtia.

hyvää kevään odottelua!

• Pruut

Mulla on rv 36 ja tähän asti kaikki sujunut yllättävänkin helposti. Yöt nukun hyvin, mutta päivällä olen ehkä vähän liiankin energinen. Koko ajan pitää touhottaa ympäriinsä enkä jaksa olla yhtään aloillani. Tulee ainakin kotihommat kunnolla tehtyä...

• rv 39

Täällä menee ok, pahoinvointia vieläkin vähän mut pysyy kurissa kun syö nätisti!
      Viime keskiviikosta asti ollut jo jopa merkkejä siitä et synnytys on varmaan kohta, sitä ennen ei oikeestaan mitään ihmeempiä oireita muuta kun pati supparia ollut..
      Kuitenkin 5 km reippaita kävelylenkkejä pystyy vielä tekemään vaikka nyt jo tuntuu matkan varrella.. :) No, aattelin lenkkeillä niin kauan kun pystyn, auttaa pahoinvointiinkin!

Tuntuu et synnytys jännittää ja ennemmin sitä miettii ettei vaava nyt varmaan tällä viikolla vielä synny, etten oo viel valmis!!! :) No, sieltähän se tulee kun on tullakseen ja ehkä jos tässä saa vielä tukalamman olon kehiteltyä itelleen niin vaavan syntymistä oottaa jo enemmän (siis tarkotan ilman pelkoja ja jännityksiä!)..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      178
      6545
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      148
      1804
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1588
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1310
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      992
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      40
      973
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      933
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      859
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      241
      835
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      819
    Aihe