Mikä mahtaa olla äidinkielessä L:n raja tänä keväänä? Maksimihan on 114 ja tekstitaidon epäonnistuminen niin monelta varmaankin alentaa pisterajoja.
Itse sain opettajan arvion mukaan 39 p. tekstitaidosta ja 60 p. esseestä eli yhteensä 99 pistettä ja mietin, olisiko se E vai L.
Äikän pisterajat?
8
2828
Vastaukset
- Mietin myös
Aika hyvä tuo 99 pistettä, joten voi hyvinkin olla L (E sen luulisi ainakin olevan). Itse sain vain 82 pistettä (42 40). Huomasin myös, että tekstitaito oli mennyt monelta hyvinkin heikosti, joten siinä valossa voisi elätellä toiveita alhaisista pisterajoista (ja paremmasta arvosanasta). ;)
- tsin
"vain 82 pistettä" just. toiset täällä puhuu et on saanu 40 p ja sit toiset vähättelee tommosia pisteitä.. voi miten kehtaat nyt elää ku sait "vain" 82 pistettä???
- vittu kusi
niin just vittu sain 31 pistettä ja itket jotain 80..!! homo
- -veikko5-
vittu kusi kirjoitti:
äikän takia varmaan menee lakki vasta syksylle... 32 pistettä tuli, ja kun ei kirjota kun vaan 4 ainetta niin vaikeeta saaha kompensaatiopisteitäkään...
- niinpänii
vittu kusi kirjoitti:
Eihän tässä ole muusta kyse kuin siitä, että jos oma taso on ollut lukiossa ysiä ja kymppiä kursseista, niin totta kai se harmittaa. Ei siinä toisten paskoja tuloksia tarvitse harmitella.
Itse sain 84 pistettä ja olen kyllä pettynyt, jos se on M. Tekstitaidon kokeen takia ei jaksaisi korotellakaan syksyllä. - annetaan noita
niinpänii kirjoitti:
Eihän tässä ole muusta kyse kuin siitä, että jos oma taso on ollut lukiossa ysiä ja kymppiä kursseista, niin totta kai se harmittaa. Ei siinä toisten paskoja tuloksia tarvitse harmitella.
Itse sain 84 pistettä ja olen kyllä pettynyt, jos se on M. Tekstitaidon kokeen takia ei jaksaisi korotellakaan syksyllä.arvosanoja kouluissa vähän miten sattuu. On sellaisia kouluja, joissa äidinkielestä ei kutosta heikompaa edes anneta. Ei ole sitten ihme jo pettyy yo-kokeisiin, kun arvostelu on ollut ihan miten hanurista tahansa.
- Sisäpiiri
Aan saa tänä vuonna 25-28 pisteellä.
- epäilevä3
onko tosi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073215GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531092Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24851