moo, oon ite tietämätön ni kysyisin et auttaako turbo vain kiihdytykseeen vai tuoko se paljon heppoja lissää autoon? kiitos.
Turbosta!
5
1660
Vastaukset
- Joo o
Joooo o
- polkimet apukuskille
Apukuskille polkimet joilla imuilmaa ahtamaan. Ja kyllä kiihtyy!
- RTT
tosissasi kun tollaisia kyselet. jos olet niin
turbo käy koko kierrosalueen, eli kyllä sillä
vauhtiakin saa .saanko kysyä. mitä turbotat. - kopezzu
joo katsos turbo tuo vain lisää heppoja mutta se ei vaikuta mitenkään kiihtyvyyteen...päinvastoin, kiihtyvyys hidastuu kun on niin paljon hevosia. ymmärsitkö???mietitkö yhtään mitä kysyit??
Tosissani en nyt jaksa selventää yhtään enempää mutta mitä enemmän hevosia niin sitä paremmin auto kulkee ja kiihtyy...noin pääsääntöisesti.
Kyllä,turbo tuo lisää tehoa.KVN. - jopezzu
joo katsos turbo tuo vain lisää heppoja mutta se ei vaikuta mitenkään kiihtyvyyteen...päinvastoin, kiihtyvyys hidastuu kun on niin paljon hevosia. ymmärsitkö???mietitkö yhtään mitä kysyit??
Tosissani en nyt jaksa selventää yhtään enempää mutta mitä enemmän hevosia niin sitä paremmin auto kulkee ja kiihtyy...noin pääsääntöisesti.
Kyllä,turbo tuo lisää tehoa.KVN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753435Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051746Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2451452- 741356
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22927
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883