C180 Kulutus

Autoilija82

Mikähän mahtaa olla kulutus tämmöisellä w202 mallisella mersulla? Elikkä tämä on vissiin sitten 93-99 vuosina tehty C180.

10

8956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaa-a

      mut sanotaan nyt että kymmenen litraa,muutama litran tarkkuudella...aivan sama jos kysyisin että paljonko vie vanha massey ferguson bensaa tunnissa??riippuu tietty kunnosta ja käyttäjästä.eiköhän tonkokonen auto vie sekalaisessa ajossa merkistä riippumatta sen kympin.tiedät sen kyl itekkin ja autolehdistä tai lähimmältä autoliikkeeltä voit varmistaa..

    • Autoilija82

      Tarkennetaan tosiaan sen verran, että 1.8 litrasen moottorin ihan valmistajan antamia tietoja esim. keskikulutuksesta olisi kiva tietää. Mutta jos se tosiaan kymmentä litraa sadalla alkaa olemaan, niin jää mersu ostamatta.

      • mb c 180 -95

        Mulla c 180 mb vm.95 kulutus kaupunkiajossa 8-9 litraa ja matka-ajossa noin 7 litraa.


      • tuc

      • Anonyymi

        Kyllä ohjekirjan mukaan menee 10 l


    • MB mies

      Mulla vuoden ollut C180(vm2000)niitä vikoja W202 mallia ja vähemmän vie kun farkku VW Golffi.Vähän yli7litran tietämissä sekalaisessa ajossa!!!ja mitattu ihan pistooli ja matkamittari hommana.Tietty aika paljon kiinni ajotavasta jne.Muutenki ollut kaikin puolin ihan kymppi ostos!

    • Kiesiläinen

      Ostin viikko sitten ekan Meseni. Tankkasin tois-
      sapäivänä,trippimittarissa 470km (olin nollannut
      sen eka kertaa tankatessani). Tankkiin meni Gasoa
      32litraa>> kulutus 6,80 L/100km
      Auto siis MB 180C vm95

    • Anonyymi

      Vie sen 9-10l sadalla päasiassa kaupunki rälläyksessä ei taloudellisella ajotavalla. yli kympin en ole päässyt vaikka tehdasilmoittaa kaupunki kulutukseksi 12.7l mikä kuulostaakin 1.8 koneelle aikas isolta. Sit ku ajaa pääasiassa maantie/motari ajoa taloudellisella ajo tyylillä nii pääsee alle 7 litraan aikas helposti. Suht paljon kuluttava auto tehoisekseen mutta rauhallisella ajotyylillä ei niinkään paljoa kuluta ja tollasessa c180 ei pahemmin korjauskuluja tule on meinaan sen verran luotettavia autoja,itselläni ollut 3 c180 w202 mersua.

    • Hei, harnassa on ostaa saksasta tuotu mersu kaytettynä ja on Mercedes-Benz c 180 4d A mersu automaatti. paljon mahtaa olla kulutus . ?

    • Anonyymi

      -95 w202 c180 kuluttaa itellä 10.5l/100km vittu mitä romuja vituttaa tuo kulutus suunnattomasti 340km 36l sAATANA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2745
    2. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      60
      2168
    3. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      154
      2131
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      155
      1969
    5. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      65
      1902
    6. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      116
      1748
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      86
      1469
    8. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      108
      1291
    9. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      65
      1135
    10. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      54
      1119
    Aihe