mix just mä???

särkynyt sydän!

mun isä kuoli vähän aikaa sitte ja kaiken lisäx mun jätkä kaveri jätti mut mitä mun pitäis tehä?? rakkaudel:(hajonnut sydän)

11

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • misty

hanki uusi jätkäkaveri - miehiähän on kuin meressä mutaa - ja nauti hyvistä muistoista, joita sinulle isästäsi on jäänyt! Ikävään ei kannata jäädä liian pitkäksi aikaa makaamaan, elämän pitää jatkua, vaikkei sitä tällä hetkellä uskoisikaan. Aurinko paistaa, ja hyvin kauniisti :)

• mörkö

kellä muka on särkynyt sydä

• kärsiNYT
        mörkö kirjoitti:

kellä muka on särkynyt sydä

ei elämä ain oo täydellistä... mäki oon joutunu kärsii paljo: koulukiusaus,isän juominen, vanhempien ero,jätkäkaveri on jättäny,kaverit hylänny...mut hei mä ELÄN viäläki! ja nyt mul menee hyvin! oota vaan kyllä aurinko sullekki paistaa!

• valkopanda

jos sä oot tosi surullinen ja haluat jollekin puhuu tai kertoo. niin voit mailii mulle! ehkä mä voin auttaa, ehkä!
      e- mail:[email protected]

• Surusilmä

Mun ystävän äiti kuoli kesällä..Ja sen mitä voin toisen surusta tulkita, voin sanoa että sun ei oo hyvä olla tällä hetkellä...!!!Mä en jaksa jankuttaa mitään kuluneita fraaseja, ei ne sun oloas tee paremmaksi..!!Koita pärjätä!

• nainen

Munkin isä kuoli!Onnex mulla on hyvä ja ihana vakituinen poikaystävä! Voimia sulle

• paksubambi

mä en tosiaankaan oo mikää laiha,mut silti mä haluisin poikaystävän !! mut se ei onnistu tällä vartalolla ! mä oon tykänny yhest pojast ekast luokast lähtien,mut se vaa haukkuu mua !!! mä itken joka ilta "kun vaan olis joku" onnex mulla on mun paras ystävä mä lähen sen kaa huomenna turkkiin lomailemaan (tietysti se bongaa jonku sika söden äijeliinin sielt mut toivotaa et meille tulee kiva loma !!!! ) hyvää lomaa !!!!

• surullinen

Voi suo. ajatella, mä en sittenkään ole maailman ikävystynein tyttö. Mä suren puolestas tosi paljon. Nyyh..... Muo oikein itkettää itsekkin. No yritä iloita vanhoista muistoista isästäs ja miehiä on monta muuta. Piristystä.

• Amy

Mun kaverille sattu saman tapanen tilanne, tai no ehkä vielä pahemppikin...Se kummatkin vanhemmat kuoli yhtä aikaa.. Se on sulkeutunu asiasta eikä puhu siitä. Sun kannattas puhua tunteistas ystävilles ja antaa niitten auttaa. Ja voithan sä mennä juttelee vaikka terkkarille. Mut ekaks kannattaa keroo ystäville, uskon et ne kyl yrittää auttaa mahd. hyvin... Yritä pärjätä!

• paistinpannu69

sä varmaan oot aika surullinen sun faijan kuolemasta otan osaa. sitä ei voi kuvitella kuinka pahalta se tuntuu ku oma isä tai äiti kuolee. mutta siitä pitää päästä yli tavalla tai toisella T:Ari Mäki p.s. jos sä haluat jätkä kaverin niin ilmoittele soita tai mailaa mun numero on 040-8149414 ja maili on [email protected]

• kuutamolla

ryhdistäydy hyvä nainen..sun isäs tai se jätkä ei
      varmaan haluis, et sä sorrut itsesääliin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      54
      5967
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      57
      5442
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3792
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3735
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      111
      3713
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3166
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2904
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59