Kävin eilen lääkäris ja mulla oli hiivatulehdus,joten mulle kirjoitettiin pevaryl 150mg emätinpuikkoja. Niin haluaisin vaan tietää jos jollain on näistä kokemusta et eihän näistä ole mitään haittaa alkuraskaudes? Ku mua kyl vähä pelottaa käyttää niitä jos sattuuki jotain. nyt on rv 10 3 ja pelkään muutenki päivittäin et jotai sattuu. Mut jos on tietoa niin jos viitsitte vastata. kiitos etukäteen vastauksista!
raskaus ja hiivatulehdus?!
7
1113
Vastaukset
- sadfsadfasd
Mikset kysynyt siltä lääkäriltä..Siltä oisit luultavasti saanu paremman vastauksen ku täältä..
- Ansku_
ei sais kuulemma käyttää emätinpuikkoja alkuraskaudsessa ainakaan. Ainakaan mä en saanu käyttää flagyl-puikkoja, asialle ei siis tehty mitään
- ei ymmärrä...
Voi tottakai hiiva pitää hoitaa pois!! Voi olla aikas kovaki kutina!! Ja se raapiminen ei tosiaankaa tee hyvää ja usein hiiva pahenee, jos sitä ei hoida. Ainut, mitä on sanottu hiivan hoidosta, on se, ettei ASETINTA saa käyttää!! Ja sekin siksi, ettei törki sillä arkoihin paikkoihin, jotka muutenki raskauden aikana herkät.. Mä käytin ihan kolmen päivän kuurin emätintableteita alkuraskaudessa ja nyt mennään yli puolen välin. Ne vaan asetetaan mahdollisimman syvälle sormilla. TODELLAKIN SAA KÄYTTÄÄ!!
- vähän infoo
eli flagylia ei käytetä alkuraskaudessa, sen jälkeen kyllä. flagyl tappaa kaikki "rottaa pienemmät pöpöt" ja on tosi tehokas moniin tulehduksiin. ite käytin sitä viikolla 19 10 päivän kuurin lääkärin ohjeen mukaan piilevään tulehdukseen (jota ei siis löydetty testeissä, vaan ilmeni ruskeena tiputteluvuotona). sen sijaan hiivan aiheuttamiin tulehduksiin riittää flagylia miedompikiin lääke, esim. canestenia oon ite käyttänyt aika alkuraskaudessakin.
- apteekista,jos
et saa lääkäriäsi puheliitse kiinni. Ja muista jatkossa aina informoida lääkäriä raskaudestasi.
Itselleni terveydenhoitaja suositteli nyt raskaana ollessa hiivan hoitoon Gyno Daktarin pakkausta,jossa 3 vagitoriota. - käyttänyt...
Hiivaa on ollu nyt kaksi kertaa, ensimmäisen kerran alkuraskaudesta. Tuota samaa olen käyttänyt... niin ja lääkärin määräyksestä.
Itsekkin sitä mietti että kuinka käy, mutta pakkohan se oli hoitaa pois. Oireet kun oli sen verran ikävät... Nyt menossa 29 4.- pevarylia...
Lisäys äskeiseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743