Suski

disaing

"Susanna!Voisitko ystävällisesti kertoa minulle miksi tulit niin myöhään kotiin eilen illalla?"

KOhautan olkapäitäni ja alan lukea päivänlehteä.Tiesin että äiti ei päästäisi minua pälkähästä.Äiti on tarkka kotiintuloajoista.

"Susanna!Puhu minulle!Tulit yhdeltä yöllä vaikka sinun piti tulla yhdeksältä."

Olin ollut eilen leffassa poikaystäväni Mikaelin kanssa.

"No hyvä on.Kun leffa oli loppunut kahdeksalta Mikael halusi viedä minut jäätelölle kioskiin.Sitten haimme pizzat kebag pizzeriasta mutta jouduimme odottelemaan niitä tosi kauan.Kello oli vähän vaille yhdeksän kun Mikaelin skootterin rengas puhkesi.Menimme huoltoasemalle jossa hän vaihtoi sen.Sitten menimme discoon, emme katsoneet kelloa, ajattelimme että se ei ole vielä paljon.Vietimme koko loppuillan siellä.Annatko minulle puolikkaan buranan?Päätäni alkaa kohta särkeä."

Kaikki oli ollut melkein totta.Olimme menneet Mikaelin kanssa tupakalle discon jälkeen.Muistan vielä tupakan pahan majun ja se saa suuhuni iljettävän vireen.

"Ihan totta äiti.Sori.En huomannut että kello oli jo niin paljon.Meidän piti mennä leffan jälkeen discoon mutta meillä molemmilla oli kauhea nälkä."

Äiti pesee loput astiat."Et saa tänä viikkona ollenkaan viikkorahaa."

Meinaan melkein kiljua.Miten sitten voin mennä Emman kanssa leffaan?Emma oli bestikseni.Harrastimme molemmat salibandyä.Näkisin hänet taas sählyharjoituksissa jotka olivat tunnin päästä.

"Mun pitää nyt mennä harkkoihin!"Huudan huoneeni oven suusta.Huoneeni oli todella sotkuinen.Siivosin sen viimeksi 2 viikkoa sitten.jenkkisänkyni oli petaamaton, puhtaat ja likaiset vaatteet olivat lattialla sekaisin.Ikkuna likainen ja huoneessa lemusi koiran kakka.Taisi olla Leevi , 6 vuotias saksanpaimenkoiramme.

Nappaan lattialta kassin ja laitan siihen sortsit ja puhtaan t-paidan.Ja sisäkengät.Juoksen eteiseen ja otan mailani.Laitan lenkkarit jalkaani ja kipitän portaat alas kellariin.Avaan fillarini ja pyöräilen urheilukeskukseen.kesä oli poikkeuksellisen kuuma.Nyt oli varmaan jotain 25 *c.

Laitan fillarini lukkoon ja kävelen naistenpukuhuoneeseen.Emma odottaa siellä vaaleanpunainen toppi päällään.Topista näkyivät hänen mustat rintaliivinsä.Se sai alapääni kiihottumaan.Ensin ihmmettelen itseäni.Enkai ole lesbo?en voi olla sillä olen Mikaelin kanssa.

"Moi Suski!"Emma sanoo."Varaudu siihen että saat mailasta päähäsi!"

Nauran vähän.Emma ei pidä siitä että en tule ajoissa.

"odota.Minun pitää pukea ensin",sanon ja otan paidan pois päältäni.Emma katsoo minun rintaliivejäni ja punastumme molemmat.

"Haluaisitko sä tulla mun kanssa elokuviin tänä iltana?Mulla ei ole tänään mitään tekemistä."

"En mä voi", mä sanon."Mulla ei ole rahaa.Mä en saa viikkoon kun en noudattanut kotiintuloaikaa."

"Mitä!Ette kai sä ja MIkael vain..."
Emma melkein huutaa viimeiset sanansa.Luulisi että bestikset olisivat iloisia tuollaisista asioista.

"me ei!"Huudan."Me mentiin vaan tupakalle.Hyi että se oli pahaa!"

Emma piristyy taas ja halaa minua.Klikitorikseni kiihottuu.

"Katottaisiinko leffa meillä?"Emma ehdottaa."Lainataan vaikka kirjastosta."

Se oli sitten sillä sovittu.Illalla kun olemme kirjastossa valitsemassa kasettia minun klikitorikseni meinaa räjähtää kun katsonkin Emman takapuoleen.Minun tekisi mieli sormettaa.Mutta en julkisella paikalla.

"Sillä välin kun sä lainaat mun pitäisi käydä vessassa.Oota sit mua."

"Ei tartte pitää mitään kiirettä.Tässä on vielä aika paljon jonoa",Emma sanoo ja iskee silmää.

Juoksen vessaan niin nopeasti kuin kerkiän.Ohikulkijat vai katsoivat.Luulivat ilmeisesti että minulla oli vessahätä.

Ávaan hameeni ja tunken käteni pikkuhousuihin.Työnnän kaksi sormea emättimeeni ja sormeilen oikein kunnolla.Mielihyvän tunne iskee minulle.Kuvittelen että Emma tyydyttäisi minua.Orgarismiä ei tarvitse kauan odottaa sillä kun ajattelinkin Emman takapuolta se kiihotti minua paljon.

Tulen pois vessasta.Emma odottaa oven takana.

"Sä viivyit aika kauan.Mutta nyt meidän pitää mennä."

Menemme fillareillemme ja poljemme Emman kotiin.Emmalla on sisko joka käy sisäoppilaitosta Tampereelle.Hän opiskelee pieneläinhoitajaksi.Emman vanhemmat ovat eronneet.Emman äiti on aika usein ylitöissä.

menemme keittiöön.Emma laittaa popcornikoneella popcorneja minä teen kahta isoa mansikkapirtelöä.

"Onko sulla hiki?"Emma kysyy yht'äkkiä multa."Tekisi mieli mennä suihkuun ja saunaan.Mähän voisin tehdä valkean niin päästäisiin sitten."

Ajatus Emmasta alastomana houkutti minua.Kun Popcornit ovat valmiita Emma menee tekemään valkeaa.

Juoksen vessaan ja sormetan.Haluaisin niin kovasti tuntea Emman paljaan vartalon omani päällä.Mutta se on mahdotonta.Emma ei ole lesbo.Vaikka Emma ei kuitenkaan seurustele kenenkään kanssa.Emma seurusteli Aleksin kanssa viime keväänä mutta he erosivat.

Kun olen sormettanut tarpeeksi kauan Emma huutaa että sauna on valmis.Menen kylpyhuoneeseen.Emma seisoo siellä täysin alastomana.

"Mä menen jo saunaan",Emma sanoo ja avaa lasioven.

Riisun itteni nopeasti ja istun Emman viereen saunan lauteilla.

"Mitä eilen tapahtui?"Emma kysyy."Mikaelin kanssa siis.Mitä te teitte?"

Kerron Emmalle että discossa Mikael ehdotti että menisimme tupakille.En pasnnut vastaan sillä halusin tietää miltä tupakka maistuu.

"Suski!Mä olen rakastunut!"Emma huutaa.

"Mitä!"Kysyn.

"Yksi tyyppi salibandyssä.Sydän pamppailee aina kun nään sen.Se on niin ihana!Tänäänkin punastuin sen edessä."

Olen sanaton.Kateus nousee pinnalleni.

"Tunteeko se sut?"Mä kysyn.

"Tuntee",Emma sanoo."Se rakastaa mua myös.Sekin punastu mun edessä."

Heitän löylyä kiukaalle.Emma ja joku toinen.Kyyneleet virtaavat poskiani pitkin.Oikeastaan olen aina tykännyt Emmasta.Mikael on vain ollut joku kakkonen.Vasta tänään pystyin myöntämään itselleni.Kyllä olen lesbo ja olen ylpeä siitä!

Käännän päätäni ettei Emma näe kyyneleitäni.

"Mistä sä tiedät että se rakastaa sua?"

Emma laittaa kätensä häpyhuulteni väliin.

"Koska se menee aina sormettaan kun näkee mun takapuoleni."

Sitten suutelemme kiihkeästi toisiamme.Saunaseksiä!Makaan lauteilla ja Emma on päälläni.Hän hieroo häpyhuuliani omiini ja saan heti orgarsmin.

"Mä tykkään tytöistä",Emma sanoo."Sen takia Aleksin kanssa ei sujunut."

Menen Emman päälle ja tyydytän häntä käsilläni.Häen sormensa ovat minun emättimessäni.Kiljumme molemmat kun orgarsmi lähestyy.Sitten menemme suihkuun ja kikatamme molemmat lesboudellemme.

NO, Aika hyvin kuusitoistavuotiaalle.Nyt siitä on viisi vuotta.Olemme naimisissa ja olemme adobtoineet tyttövauvan.

2

14913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      Voi miten surkeaa, ei päätä eikä häntää, tarina hyppii liikaa ja etenee liian nopeasti ja tyhmästi, ei mitään selkoa..

      Opettelehan poika vielä kirjoittamaan ja tuu sitten tänne jakamaan tarinoitasi meille, ehkä 5 vuoden päästä oot parempi jo..hope so.

      Säälittävä yritys.

    • minävaaan-----

      No huhhuh! Tosi surkea juttu. Aivan mauton.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe