Merikievarissa lauantaina 24.3 kun Tapsa esiintyi siellä. Haluaisin vain tietää oliko yhtä hyvä kuin aina ennenkin.Ikäväkseni en päässyt itse katsomaa ja kokemaaan.jäi sunnuntainen tv ohjelmakin näkemättä, mutta onneksi tulee huomenna uusintana
kuka oli
4
379
Vastaukset
- Tellekki
Tapsa oli mulle pettymys. Esiintyminen oli jäykkää ja oli kuin olis ollut lääketokkurassa. Unohteli sanoja ja puhui outoja. Kai näitäkin keikkoja tulee muillekin välillä. Aina ei voi onnistua.
- Yipee_
En ollut Merikievarissa, mutta yksi tuttuni oli ollut Espoossa ravintola Gardenissa Tapsan keikalla toissaviikolla ja se keikkalla oli kuulemma tosihyvä tunnelma . Tapsa oli hyväntuulinen, hassuttelikin ja lauloi komeasti tuttuja hittejään. Ainoan miinuksen tuttavani antoi siitä, että Tapsa ei laulanut, kuin yhden encore-biisin.
- tonttu ja tolianteri
Yipee_ kirjoitti:
En ollut Merikievarissa, mutta yksi tuttuni oli ollut Espoossa ravintola Gardenissa Tapsan keikalla toissaviikolla ja se keikkalla oli kuulemma tosihyvä tunnelma . Tapsa oli hyväntuulinen, hassuttelikin ja lauloi komeasti tuttuja hittejään. Ainoan miinuksen tuttavani antoi siitä, että Tapsa ei laulanut, kuin yhden encore-biisin.
Kun kommentoitte Tapanin esiintymisiä, niin mieluimmin omakohtaisia,kuin siskon ,kummin ,kaiman ynnä muiden.Olisko liikaa pyydetty.
Näyttäis siltä ,että mulla olis tilaisuus päästä Tapsan keikalle vasta keskikesällä, joten aika pitkään tässä joutuu vielä odottamaan. Toki hyväähän kannattaa aina odottaa :)
Ja onneks Tapsaa on näkynyt nyt telkkarissa, niin sekin antaa vähän helpotusta ikävään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97944- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa278840Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19721- 48715
- 52699
- 28647
- 49609