Turun kevätmiittinki?1?1

rmoon

Jahas sitten alkaisi uutta miittiä pukkaamaan, jotenka tässä kyselen alustavasti miten ihmisille sopisi 20 tai 21.4? ja olisitteko mahdollisesti kiinnostuneita maksamaan saunatilojen yms vuokraaamisesta? pikaisia vastauksia odotellen.. ärrä

24

7970

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reppu75

reppuli on ainakin innokkana mukana!

• ärsyttävää

Tosi kivaa floodata Turkuhuonetta suht täyteen linkkii tänne. Kyl se vähemmälläkin menee perille.

• miittiin on vaikee tulla jos siit ei tiedä =)

• perjantai sopii paremmin ko lauantain joudun cruisaa ympäri maakuntii töitten merkeis.. menee puolille öin ko on sen verta pitkä reitti.. :P ja sillon kaikki on jo sammunu ni ..... :DDDDD

• leovince

Raision keilahallille aluksi keilaamaan ja samoissa tiloissa saunomismahdollisuus ja kun tarpeeksi osalllistujia niin ei kovin suuret kustannukset kenellekkään.

• rmoon

ehdotus saa minulta ainaki kannatust!

• mä haluan keilaamaan :o en tosin mihkään raisioon ku sieltä ei pääse edes pois (ja eksyy matkalla)... pieni ja köyhä opiskelija, ei o varaa maksaa taksii moneen suuntaan :D

• missä ja milloin

mukana olen.

• Spud

Sopii kansa paremmin ku La, ja keilaaminenkin saa kannatusta

• rmoon

22.5e per nuppi 20 hengeltä, halvalla lähtis ko on erittäin komeet puitteet, kunnon sauna ja allas. omat juomat tietty mukaan.. reivikatu1 eli ravattulan cittarin kupeessa. no ketä lähtee mukaan. omasta mielestä halavalla lähtee ottaen huomioon että tinkasimme hintaa alas päin.. hehee..

• jadelles

Ja tosissaan päivällä ei mulle väliä..
      Keilaaminen saa myös kannustusta ja ravattulan kupeessa kuulostaa erinomaiselta.
      Miitinkiä odotelles rakkaat sättääjät :)

• rmoon

jos tulee 20henkee keilaamaan ja saunomaan maksaa 8e per naama.. ketä on mukana????

• Esko777

Mä voin kyllä tulla ainakin katsomaan, sekä naisten keilaamista että saunomista :D

• Wonks
        Esko777 kirjoitti:

Mä voin kyllä tulla ainakin katsomaan, sekä naisten keilaamista että saunomista :D

Mä voin tulla kans kattoo peppui ja palloi. Mukana olen.

• Aikast jees idea toi keilaus hommeli.. :)
      Mäkin voisin maybee uskaltaa soluttautua joukkoon... :P

• rmoon

varaan sen meille ja maksetaan paikan päälä jos onnistuu. kiltit kullat laittakaa mulle mailia ketä ois oikeesti tulos [email protected]

• rmoon

Elikkä saataisiin vuokrattua halli vasta la 21.4 klo 18-01.00 ilmoittautukaa postiini ketä o oikeesti tulos!!!

• yks_outo_hujoppi
        rmoon kirjoitti:

Elikkä saataisiin vuokrattua halli vasta la 21.4 klo 18-01.00 ilmoittautukaa postiini ketä o oikeesti tulos!!!

Tulossa ollaan ;)

• Pilih Da Cepper
        rmoon kirjoitti:

Ei meillä sitten varsoja olekaan lauantaina, mutta seuraavana päivänä työt eli taitaapi jäädä riekkuminen väliin... :/

• Hiton työt ko nyt houkuttais enempi kyll uiskennella ja lillua.. Tällasina päivinä etenki.. Perskeleesh!

• jadelles

Kivaa oli :) uutta miitinkiä odotelles ...

• turkumiitti

Siellä ehdotuksia etc.

• Hitsi kun ei taaskaan päässyt kun ei tietänyt koko hommasta mitään...

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2378
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      152
      1603
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      131
      1588
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      64
      1287
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      1277
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1144
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      249
      1060
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      946
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      58
      869
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      859
    Aihe