KYSYMYS KAL0ILLE?

Nouseva Jousimies

Merkkini 0n kalat, mutta n0usevalta merkiltäni 0len J0usimies.

Eikös se 0ikea & t0dellinen merkki 0le se n0usevamerkki, j0ka lasketaan syntymäajan kell0najasta?

N0useva merkki alkaa vaikuttaa keskimäärin siinä 36-46 vu0den iässä, eli nyt minussa 0n v0imistunut J0usimiehen piirteitä.

Aina kuitenkin 0len 0llut tunteikas, mutta j0s 0len hu0mannut t0isen tunteett0muuden, 0n 0mat tunteeni jäätyneet & niitä 0n vaikea sulattaa. Kal0ja ei kannata narrata.

5

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mene

      Tässä kopioimani selitys:

      "Nouseva merkki on se eläinradan merkki eli viitteellinen tähtikuvio, joka on nousemassa horisontissa tarkalla syntymähetkellä. Nouseva merkki on täysin aurinkomerkistä riippumaton. Nouseva merkki heijastaa ihmisen ulkoista olemusta, tyyliä ja tapaa toimia ihmissuhteissa. Sitä voidaan pitää myös eräänlaisena filtterinä, joka tuo oman tapansa suodattaa kokemuksia. Nouseva merkki näkyy selvimmin sosiaalisissa tilanteissa ja uusia ihmisiä kohdattaessa."

      Ei se ala vaikuttaa jossain tietyssä iässä. sE on siis vain sellainen "kuva" sinusta, jonka ulkopuoliset saavat. Itse olen nousevalta neitsyt ja todella, en ole totisesti neitsyt-ihminen - paitsi ehkä niiden silmissä, jotka eivät minua tunne...moni voisi jopa luulla, että olen tarkka ja siisti kuten neitsyet...
      Siis - ei sinusta ole tulossa jousimies, turha toive...

      • nousevat

        merkit sun muut ovat mysteereitä. Eli kun olen syntynyt 28.4. klo 12.00 (muistaakseni) niin mikäs minä olen nousevalta merkiltäni? Mistä näitä juttuja voi etsiä?


      • G.Soiro
        nousevat kirjoitti:

        merkit sun muut ovat mysteereitä. Eli kun olen syntynyt 28.4. klo 12.00 (muistaakseni) niin mikäs minä olen nousevalta merkiltäni? Mistä näitä juttuja voi etsiä?

        Olet suurella todennäköisyydellä nouseva leijona, eli väriläiskätyyppi. Jengi odottaa sinulta showta ja
        yllykkeitä juhlimiseen, etenkin jos olet kundi. Kandee
        satsata kuteisiin, koruihin ja esiintymistaitoihin.

        Selvitä missä sairalassa synnyit ja mene jonnekin astro.comiin
        niin saat varmuuden nousevastasi.


      • nainen :)
        G.Soiro kirjoitti:

        Olet suurella todennäköisyydellä nouseva leijona, eli väriläiskätyyppi. Jengi odottaa sinulta showta ja
        yllykkeitä juhlimiseen, etenkin jos olet kundi. Kandee
        satsata kuteisiin, koruihin ja esiintymistaitoihin.

        Selvitä missä sairalassa synnyit ja mene jonnekin astro.comiin
        niin saat varmuuden nousevastasi.

        Kiitos sinulle. Nämä asiat ovat minulle hieman hepreaa. Vaatteisiin kylläkin satsaan. Kyllä päät kääntyy, kun kaduilla tepastelen seksikkäänä ;)


    • kalamies-68, nouseva jousimies

      Kaikkea sitä vuosien varrella oppii, niinkuin tämän nousevan merkin merkityksen. Oma nouseva merkkini alkoi vaikuttaa jokunen vuosi sitten, ja on tänä päivänä todellinen luonteenpiirre.

      Juuri kun alkoi tuntua tutulta ja turvalliselta, uudet piirteet pompsahtivat esille.

      - Etäisyyden tarve ihmisiin

      - Mielenkiinto salaperäisiin asioihin, kuten ristiretkiin ja keskiajan katoliseen kirkkoon, antiikin filosofiaan jne.

      - Tarve perehtyä vieraisiin kulttuureihin ja jos mahdollista, muuttaa asumaan vieraaseen maahan ja erilaiseen kulttuuriin, jopa vaikeisiinkin olosuhteisiin.

      - Keskustelujen vaikeus liiallisen suoruuden ja avoimuuden takia.

      Ja sitten vielä nuo kalojen peruspiirteet, huh huh ei ole helppoa. Mitä tulevaisuus tuo tullessaan, se jää nähtäväksi.

      Jonkinlainen mielikuva tulevaisuudesta on kuitenkin jossain sisimmissä;

      Asun kaukana, keskellä vaikeita olosuhteita, pienessä yhteisössä. Haluan osaksi tuota kulttuuria ja jonkinlaista heimohenkeä ja yhteisöä. Elämä paikassa on vaatimatonta ja primitiivistä, mutta ihmissuhteet läheisiä ja toisiaan tukevia. Vuoden pari paikassa asuttuani olen valmis palaamaan takaisin omaan elämääni täällä Suomessa. Saa nähdä minne kohtalo kuljettaa? Abojen Australiaan vai Andien pikku vuoristokylään? Ulan Batoriin? Afrikkaan? Intiaan gurujen luo? Jännää kuitenkin, suurta seikkailua ja kokemusta. Tai sitten ei.
      ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      252
      2635
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      377
      1752
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      64
      1662
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      85
      1438
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      111
      1213
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      271
      1040
    7. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      274
      943
    8. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      41
      925
    9. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      29
      785
    10. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      94
      746
    Aihe