Palkkalaskuri/vertailu

saikku

Todella hyva linkki, jossa voit verrata omaa palkkasi tai antaa vertailun kayttoon omasi:
http://www.palkkalaskuri.fi/index.php?pid=1

Ja huom!!
Sairaanhoitaja tienaa 5v kokemuksella 23000e vuodessa, eika mitaan 3500e/KK. KATINKONTIT!!!
Oikein arsyttaa tuollaisten mistaan tietamattomien ihmisten perattoman tiedon levitys!

Tervetuloa toihin hyvin palkattuun "apinan hommaan". Miksi meista on pulaa vaikka tyo on s****lin helppoa ja palkka LOISTAVA? Onneksi ala saa nyt julkisuutta ja kun suuret huonosti palkatut ihmisjoukot tajuavat mika kultakaivos tama tyo on (lisaksi etta helppoa ja koulutus viela helpompi!) niin sijaispula on taytetty! Ja tuota 3500e kuukausipalkkaa voidaan vahan laskeakkin kun kerran tyontekijoita on tarpeeksi!

Hauskaa tyopaivaa kaikille
-askeista odotellessa!

5

565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon enemmän

20,25€/h antoi minulle 10-v kokemuksella !? Et taitaa paukkuu yli 3500€/kk. Sairaanhoitaja ja siitä eteenpäin ...

• lkjhb

2300€/kk ja pitää lähelle paikkansa ilman loma ym. korvauksia yli 30000€/vuosi mennää ja kirkkaasti

• sh myös

Hienoa, mutta minä paskat piittaan palkkalaskureista, mulle riittää mun oma liksa ja se on kuukausittain n. 3300 euroa. Olen yövuorossa keskussairaalassa ja työssä alalla kuudetta vuotta.

• Mitä siis halusit sanoa?

On tosi kiva, että olet tyytyväinen palkkaasi, mutta suurin osa kollegoistasi ei voi tehdä säännöllistä yövuoroa. On niitä perhe- ja työelämän yhteensovittamisen ongelmia, eikä millään suurin osa hoitajista voi työskennellä yövuorossa. Siksipä väitän ettei palkkasi edusta kovin suuren sairaanhoitajaryhmän palkkausta.

Tälläkin pastalla on useasti puhuttu siitä mitä sairaanhoitajat tuntuvat haluavan. Haluaisivat keskimääräisellä koulutuksella keskimääräisen vastuullisessa työssä keskimääräistä palkkaa. Tämä keskimääräinen palkka tulisi ansaita jo keskimääräisellä kokemuksella ja tekemällä vain keksimääräinen määrä työtä epätyypillisinä aikoina. Eli toivoisin kohtuullista PERUSpalkan tarkistusta. Sinullekin.

• :D ..
        Mitä siis halusit sanoa? kirjoitti:

On tosi kiva, että olet tyytyväinen palkkaasi, mutta suurin osa kollegoistasi ei voi tehdä säännöllistä yövuoroa. On niitä perhe- ja työelämän yhteensovittamisen ongelmia, eikä millään suurin osa hoitajista voi työskennellä yövuorossa. Siksipä väitän ettei palkkasi edusta kovin suuren sairaanhoitajaryhmän palkkausta.

Tälläkin pastalla on useasti puhuttu siitä mitä sairaanhoitajat tuntuvat haluavan. Haluaisivat keskimääräisellä koulutuksella keskimääräisen vastuullisessa työssä keskimääräistä palkkaa. Tämä keskimääräinen palkka tulisi ansaita jo keskimääräisellä kokemuksella ja tekemällä vain keksimääräinen määrä työtä epätyypillisinä aikoina. Eli toivoisin kohtuullista PERUSpalkan tarkistusta. Sinullekin.

Käteen jääpi 1330euroa, olen erikoissairaanhoitaja... Tuohon kuuluu yksi ikälisä ja työnvaativuudesta korkein korvaus! Huima palkka! Kyllä sillä Itsensä, lapsensa ja koiransa elättää etenkin kun saa lisäksi vielä lapsilisän ja elatustuen, yhteensä n.250euroa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2912
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      28
      2723
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      47
      2383
    4. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      20
      1951
    5. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      41
      1926
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      57
      1709
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      39
      1597
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      36
      1486
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1403
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26