UUSI KIERTUE

repullinen...

miksi ei saavu Järvenpäähän. Järvenpäässä konsertti on aina täyteen buukattu ja yleisö uskollista. Kantaako Siltsu nyt kaunaa, kun kaapista ulostulon jälkeen ensimmäinen konsertti osui Järvenpäähän ja yleisö oli hieman varautunutta ja hämmentynyttä eikä aivan mukana????

9

994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellen

      Repullinen Helmiä konsertti oli Järvenpäässä 20.10. 2006

    • Aleksandra

      Taitaa tuo käsitys varautuneesta yleisöstä Järvenpäässä kaapistatulon jälkeen perustua lehtijuttuun? Kyseinen toimittaja haastatteli yleisöä aulassa ENNEN konserttia (jolloin tunnelma on aina vähän odottava) eikä ollut itse salissa paikalla ollenkaan.

      Tunnelma oli vuosi sitten mitä railakkain ja konsertti oli hauska ja liikuttava, niin kuin Jarin konsertit aina.

      • aloittaja....

        Olin paikalla...ilmeisesti et itse ollut, koska todellakin tunnelma oli puoleenväliin hyvin hämmentynyt varautunut ja yleisö hieman kuiski keskenään. Jari oli itse poikkeuksellisen etten sanoisi teennäisen vitsikäs esim soittaessaan pianoa...Kyseinen toimittaja oli salissa mukana konsertin ajan....Ei kannata luuloa esittää faktana. Lähinnä siksi ihmettelin, että Jari on yleensä viihtynyt Järvenpäässä ja tehnyt saman kiertueen aikana kaksikin konserttia siellä. Eli esiintynyt aina lähes poikkeuksetta keväisin ja syksyisin. Nyt ei kuulu ohjelmaan....MIKSI? Esim Vantaalla sama konsertti oli ensimmäinen viime syksynä nyt taas keväällä siellä....eli X2..päättelepä siitä


      • Aleksandra
        aloittaja.... kirjoitti:

        Olin paikalla...ilmeisesti et itse ollut, koska todellakin tunnelma oli puoleenväliin hyvin hämmentynyt varautunut ja yleisö hieman kuiski keskenään. Jari oli itse poikkeuksellisen etten sanoisi teennäisen vitsikäs esim soittaessaan pianoa...Kyseinen toimittaja oli salissa mukana konsertin ajan....Ei kannata luuloa esittää faktana. Lähinnä siksi ihmettelin, että Jari on yleensä viihtynyt Järvenpäässä ja tehnyt saman kiertueen aikana kaksikin konserttia siellä. Eli esiintynyt aina lähes poikkeuksetta keväisin ja syksyisin. Nyt ei kuulu ohjelmaan....MIKSI? Esim Vantaalla sama konsertti oli ensimmäinen viime syksynä nyt taas keväällä siellä....eli X2..päättelepä siitä

        Tottakai olin paikalla, enhän muuten olisi epäillyt näkemyksiäsi. Salissa oli muistaakseni (mutta voin muistaa väärin) paikalla vain toisen iltapäivälehden toimittaja, toiseen tehtiin juttu ennakkotietojen perusteella. Jutut olivatkin sävyltään ihan erilaisia.

        Ehkä tunnelmaan vaikuttaa se, minkälaisessa seurassa istuu ja missäpäin salia. Siellä etupenkeillä, missä itse olin, oli ihan sama vanha tuttu "herätyskokousten" tunnelma, eikä Jari minusta ollut mitenkään teennäinen. Päinvastoin, hän oli epätavallisen vapautunut.

        Näin eri tavoilla sitä voi saman asian tulkita. Sovitaanko, että olemme kumpikin oikeassa, katselemme asiaa vain eri kanteilta.

        Sitä en lähde arvelemaan, miksei Jari nyt keväällä enää lähtenyt Järvenpäähän. Ehkä hän vähän vuorottelee näiden pk-seudun pienempien konserttipaikkojen kanssa, koska nyt aloitettiin Martinuksesta, jossa muistaakseni viime syksynä ei konserttia ollut.


      • martinuksessa
        Aleksandra kirjoitti:

        Tottakai olin paikalla, enhän muuten olisi epäillyt näkemyksiäsi. Salissa oli muistaakseni (mutta voin muistaa väärin) paikalla vain toisen iltapäivälehden toimittaja, toiseen tehtiin juttu ennakkotietojen perusteella. Jutut olivatkin sävyltään ihan erilaisia.

        Ehkä tunnelmaan vaikuttaa se, minkälaisessa seurassa istuu ja missäpäin salia. Siellä etupenkeillä, missä itse olin, oli ihan sama vanha tuttu "herätyskokousten" tunnelma, eikä Jari minusta ollut mitenkään teennäinen. Päinvastoin, hän oli epätavallisen vapautunut.

        Näin eri tavoilla sitä voi saman asian tulkita. Sovitaanko, että olemme kumpikin oikeassa, katselemme asiaa vain eri kanteilta.

        Sitä en lähde arvelemaan, miksei Jari nyt keväällä enää lähtenyt Järvenpäähän. Ehkä hän vähän vuorottelee näiden pk-seudun pienempien konserttipaikkojen kanssa, koska nyt aloitettiin Martinuksesta, jossa muistaakseni viime syksynä ei konserttia ollut.

        Syksyllä aloitettiin myös martinuksesta. Se saatiin kiertueohjelmaan aivan viime tipassa. Mekin istuimme Järvenpäässä toisella penkkirivillä (isohko seurue) olimme myöskin vähän hämmentyneitä vaisuun yleisöön. Ensimmäisellä rivillä istuivat kiertuekonkarit ja he nyt elävät mukana vaikka Jari istuisi lavalla ja nukkuisi.
        23:lla rivillä istunut työkaverini sanoi reaktioiden olleen vaisuja ja monet keskustelivat vierustoverinsa kanssa supisten.


      • mmm
        martinuksessa kirjoitti:

        Syksyllä aloitettiin myös martinuksesta. Se saatiin kiertueohjelmaan aivan viime tipassa. Mekin istuimme Järvenpäässä toisella penkkirivillä (isohko seurue) olimme myöskin vähän hämmentyneitä vaisuun yleisöön. Ensimmäisellä rivillä istuivat kiertuekonkarit ja he nyt elävät mukana vaikka Jari istuisi lavalla ja nukkuisi.
        23:lla rivillä istunut työkaverini sanoi reaktioiden olleen vaisuja ja monet keskustelivat vierustoverinsa kanssa supisten.

        Minäkin olin läsnä Järvenpään viime kevään konsertissa.Istuin rivillä neljä tai viisi,en nyt muista,mutta sen muistan että konsertti oli aivan ihana.Käyn silloin tällöin Jari Sillanpään konserteissa ja aina lähden hyvillä mielin kotiin.
        On paljon hyviä esiintyjiä Suomessa ja Sillanpää kuuluu mielestäni aivan huippuihin.
        Nautinnollisia konsertteja vaan kaikille


      • Lisbet
        mmm kirjoitti:

        Minäkin olin läsnä Järvenpään viime kevään konsertissa.Istuin rivillä neljä tai viisi,en nyt muista,mutta sen muistan että konsertti oli aivan ihana.Käyn silloin tällöin Jari Sillanpään konserteissa ja aina lähden hyvillä mielin kotiin.
        On paljon hyviä esiintyjiä Suomessa ja Sillanpää kuuluu mielestäni aivan huippuihin.
        Nautinnollisia konsertteja vaan kaikille

        ...ehkä alkuperäisestä aiheesta poiketen.

        Istuin kerran Lahdessa-Sibelius talolla Sillanpään konsertissa, ylhäällä ekaparvella keskellä.(Parvi oli todella kaukana estraadista, tuskin Jari edes näki sinne kovin hyvin). En tiedä mitä tapahui.. Jarin karismaattinen hyvän tuulinen olemus välittyi herkästi kuin käsin kosketellen sinne yläparvelle asti ja konserrti nautinto oli täsmälleen samaa luokkaa kuin istuisi eturivillä.

        Fiilis oli sanoin kuvaamaton, monta päivää vielä konsertin jälkeenkin.

        (muuten hyvä kommentti edellä, tuo eturiviläisten "Jari ylistys" vaikka laulaja "nukkuisi" estraadilla) hah..

        ...kertoo vain upeasta Artistista, täällä Suomen maassa. Toivottavasti jaksaisi vielä pitkään kansalaisia viihdyttää.


      • mediatutkija
        Lisbet kirjoitti:

        ...ehkä alkuperäisestä aiheesta poiketen.

        Istuin kerran Lahdessa-Sibelius talolla Sillanpään konsertissa, ylhäällä ekaparvella keskellä.(Parvi oli todella kaukana estraadista, tuskin Jari edes näki sinne kovin hyvin). En tiedä mitä tapahui.. Jarin karismaattinen hyvän tuulinen olemus välittyi herkästi kuin käsin kosketellen sinne yläparvelle asti ja konserrti nautinto oli täsmälleen samaa luokkaa kuin istuisi eturivillä.

        Fiilis oli sanoin kuvaamaton, monta päivää vielä konsertin jälkeenkin.

        (muuten hyvä kommentti edellä, tuo eturiviläisten "Jari ylistys" vaikka laulaja "nukkuisi" estraadilla) hah..

        ...kertoo vain upeasta Artistista, täällä Suomen maassa. Toivottavasti jaksaisi vielä pitkään kansalaisia viihdyttää.

        fanius, idoli voi vaikka seistä päällään tai nukkua, niin fanit rakastavat. Pieni prosentti kuulijoista ovat näitä. Sitten on se suurin ryhmä eli esim. ko tapauksessa ihmiset, jotka pitävät musiikista, mutta ovat kriittisiä ja käyvät paljon myös muissa konserteissa yms. ovat kulttuuria aktiivisesti harrastavia. Heidän mielipiteensä on usein kriittisempi. Enää ei riitäkään pelkkä läsnäolo. Vaaditaan myös "hyvää esitystä". He ehkä kirjoittavat näitä negatiiviskriittisiä mielipiteitä. Fanit eivät usein kuule tai edes halua kuulla esiintyjän epävireisyyttä suoranaista falsettiin mennyttä ääntä. Heille riittää läpiviety esitys, olihan idoli paikalla.
        Kunnon artisti/esiintyjä taas ottaa kritiikistä oppia. Taitelijan elämäkin on yhtä oppimista, "koulua".


    • tyttö7

      Kyllähän Jari tulee ainakaan myös Järvenpäähän nyt on Lapissa kiertueella, todella hienoja konsetterja tervetuloa Jari toistekkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1786
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1397
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1346
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1273
    5. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1250
    6. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1229
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1186
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      632
      1162
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      9
      1044
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      984
    Aihe