oinasnaiset ja nahka

urko

Olen huomannut, että oinasnaiset suosivat nahka-asusteita, esim. nahkahousuja. Onko kukaan muu kiinnittänyt asiaan huomiota?

7

1537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oricropuille

Oinas naisena voin sanoa,että pidän nahkaa koska olen biker-lady, eli toisinsanoen moottoripyörää ajaessa tarvitsen nahkahousuja yms. MUTTA; kyllä, rakastan muutenkin pitää nahkahousuja,en tietenkään kotioloissa mutta sivistyksen parissa..

Nahkan käyttäminen saattaa juuri johtua siitä,että oinas-naiset ovat sekä koviksia että pehmoja.

Niin ristiriitaista sakkia me ollaan. :D

• oikkunainen

kyllä löytyy, takkia pitkää ja lyhyttä, housut niin nahkaa kuin mokkaakin, on mulla kyllä turkkikin..
      Miksikö? Näyttää niin pirun hyvältä päällä..;)

• näin...

on,nahkavaatteissa viihdyn minäkin...saappaita myöten:) ja oinas olen ja naispuolinen...

• 12345

nahassa vaan on jotain eläimellisen alkukantaista...niinkuin oinasnaisessakin ;)

• yks oikku

Ei ole nahkaa kuin kengät ja yksi takki ja nehän nyt taitaa olla ihan enemmistön perusjuttuja... Jos nyt nahka-asusteista puhutaan, niin mieluiten olen siinä asussa, jossa synnyin, harmi vaan, että häveliäisyys rajoittaa tuon asun käytön kotioloihin...

• oooeenass

emmä ainakaa

• OinasTäti

On minullakin täti-ihmisenä nahkahousut, myös mokkaiset semmoiset. On niin pirun kiva olo, kun vetää nahkahousut jalkaan ja lähtee "tuulettelemaan" itseään, niin vapaa ja niin villi ja niin sidottu ja niin järkevä. Ota tuosta selvää, eli ota selvää oinaasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      10
      1681
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      131
      1670
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      253
      1198
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      955
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      939
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      887
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      868
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      865
    Aihe