Olen huomannut, että oinasnaiset suosivat nahka-asusteita, esim. nahkahousuja. Onko kukaan muu kiinnittänyt asiaan huomiota?
oinasnaiset ja nahka
7
1447
Vastaukset
- Oricropuille
Oinas naisena voin sanoa,että pidän nahkaa koska olen biker-lady, eli toisinsanoen moottoripyörää ajaessa tarvitsen nahkahousuja yms. MUTTA; kyllä, rakastan muutenkin pitää nahkahousuja,en tietenkään kotioloissa mutta sivistyksen parissa..
Nahkan käyttäminen saattaa juuri johtua siitä,että oinas-naiset ovat sekä koviksia että pehmoja.
Niin ristiriitaista sakkia me ollaan. :D - oikkunainen
kyllä löytyy, takkia pitkää ja lyhyttä, housut niin nahkaa kuin mokkaakin, on mulla kyllä turkkikin..
Miksikö? Näyttää niin pirun hyvältä päällä..;) - näin...
on,nahkavaatteissa viihdyn minäkin...saappaita myöten:) ja oinas olen ja naispuolinen...
- 12345
nahassa vaan on jotain eläimellisen alkukantaista...niinkuin oinasnaisessakin ;)
- yks oikku
Ei ole nahkaa kuin kengät ja yksi takki ja nehän nyt taitaa olla ihan enemmistön perusjuttuja... Jos nyt nahka-asusteista puhutaan, niin mieluiten olen siinä asussa, jossa synnyin, harmi vaan, että häveliäisyys rajoittaa tuon asun käytön kotioloihin...
- oooeenass
emmä ainakaa
- OinasTäti
On minullakin täti-ihmisenä nahkahousut, myös mokkaiset semmoiset. On niin pirun kiva olo, kun vetää nahkahousut jalkaan ja lähtee "tuulettelemaan" itseään, niin vapaa ja niin villi ja niin sidottu ja niin järkevä. Ota tuosta selvää, eli ota selvää oinaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984