Sakkolihaa, hups..

Arttu

Olen asunut yksinäni uudella opiskelupaikallani jo jonkin aikaa. Samassa kerroksessa asustaa perheensä kanssa noin 15-vuotias Katariina. Kata ja paras kaverinsa Jenna käyvät läheistä yläastetta ja he viettävät paljon aikaa Katariinalla ja pihalla, varsinkin eräällä kulmalla jonka lähelle pysäköin prätkäni. Polttelevat siellä salaa röökiä, tai Kata ainakin, Jennasta en tiedä. Jenna on aina hieman hiljaisempi ja hillitympi. Olemme pari sanaa vaihdelleet silloin tällöinkun hississä ja kun olen prätkälläni pihaan tullut, useimmiten tytöt kommentoivat ja hihittelevät nahkaista ajoasuani. Sekä kata että Jenna ovat blondeja, tiukkoja mutta tiedättehän. Kohteliaan hymyni alla olen usein hyvinmuodostuneita teinityttöjä, ja pukeutuvat kuten sen ikäiset tytöt nykyään aina, tarkastellut heidän tiukkoja takapuoliaan, kun he ovat heitelleet flirttailevia katseita ja kommentteja. Itse en ole ikinä todella kireää teinipersettä päässyt jyskyttämään, ollessani yläasteella jo pieni kähmiminen oli kova juttu. Poikuudesta pääsin vasta lukion toisella. Nykyään jaan rakkautta aika lailla ahkerammin ;)

Eräs perjantai tulin puolenyön aikaan lähellä asuvan kaverini pippaloista kotiin vaihtamaan vaatteita: eräs urpo kaatoi tuopin bisseä paidalleni. Rappukäytävässä kuului meteliä - Katalla oli siis jälleen kerran menossa bileet. kiipesin portaita ylös ja huomasin kaksi gangsterikloppia hakkaamassa Katan ovea ja huutavan jotain "Päästäkää nyt vittu sisään ämmät!" Ajattelin että nuo tuskin olivat toivottua seuraa ja kysyin että mistä on kyse. vastaus kuului "Mitä vittua se sulle kuuluu!" Muistan olleeni itsekin hankala paskiainen saman ikäisenä, mutta nyt otti päähän ja heitin kundit hissiin ja käskin painua helvettiin. hetken päästä Kata avasi oven ja tuli käytävään. Kata oli vähintäänkin yhtä kännissä kuin minä ja juttelimme vähän aikaa. Kun kerroin aikovani vielä jatkaa juhlimista, pyysi Kata tulla käväsemään moikkaamassa heitä.

Istuskelimme kolmistaan, siis minä, Kata ja Jenna heidän olohuoneessaan. Kata oli lyönyt minulle bissen käteen isänsä varastoista. Kännisen jutustelun kuluessa minun ja Jennan katseet kohtasivat hymyilin itsevarmasti ja rennosti ja tutkiskelin hänen outoa, innokasta mutta haikeaa katsettaan. Juuri kun oli avaamassa suutani Kata jysäytti stereot lujemalle ja huusi "hyvä biisi, nyt biletetään!" huppelissa kun olin, nousin ja ryhdyin tanssahtelemaan lattialla, Jenna jäi sohvalle. Kata tuli aivan lähelle ja kietoi kätensä ympärilleni. Ajatella, tällainen parikybänen jätkä pelleilemässä teinibileissä!

Rytmin kiihtyessä Kata sopersi kuiskaten korvaani "Toi Jenna on ihan kusessa suhun" Naurahdin, käännyin ja katsoin sohvalla istuvaa Jennaa. Aloin kohteliaasti selittää jotain että onhan se imartelevaa, mutta... kesken lauseen Kata keskeytti ja sanoi "Turpa kiinni, älä selitä. Se haluu et sä nussit sitä" Suuni lämähti auki, että anteeks mitä mutta Kata jatkoi "Mieles tekee kumminkin." Samalla hän puristi kaluani housujen läpi ja olihan se jo hieman paisunut.

olin vieläkin ihan pihalla tapahtumista kun Jenna käveli viereeni ja kysyi "No haluutsä?" Sopersin hämilläni takaisin että toki. Jenna riisui mustat housunsa -alta paljastuivat herkulliset valkoiset stringit- ja nojasi pöytään pyllistäen minua kohti. Otin bissentahriman paitani pois samalla kun Kata jo avasi vetoketjuani.. Kun riisuin bokserinikin pois Kata hieroi jo Jennan stringejä. hän laski ne pois ja snoi kiimainen kiilto silmissään "Nussi sitä lujaa! Mä haluun kattoo ku sä nussit sitä lujaa" En siinä tilassa miettinyt kummemmin että mitä peliä tämä on, vaan aloin upottaa kyrpääni kireään teinipilluun. Se oli kuuma ja niin tiukka että ensimmäiset työnnöt upposivat vain puoliksi. Mieleeni juolahti ehkäisy ja kysyin Jennalta tilöanteesta. Kata vastasi sivusta että "Kyl se syö pillereitä" Selvin päin en ikinä -enkä oikeastaan kännisäkään- harrasta seksiä tuntemattoman kanssa ilman kumia, mutta nyt olin niin äimän käkenä etten ajatellut asiaa pidemälle.
Jennan pillu oli kuuma ja kostea. Kovensin tahtia ison kaluni upotessa syvemmälle pieneen pimppiin. Sohvalla istuva Kata oli riisunut housunsa ja runkkasi nyt itseään. Katselin vaaleaa, nuorta lihaa edessäni.. pakarat olivat tiukat mutta muodokkaat.. ahh.. karjaisin nautinnosta ja otin tiukan otteen Jennan lantiosta. Jenna ähki ja Kata kannusti vieressä "Nussi siltä aivot pihalle!" Outo ja pervo tilanne kiihotti minua entisestään.. Jennan peräreikä oli niin tiukan ja kiihottavan näköinen etten voinut olla hieromattansitä peukalollani. Upotin sormen kärjen perseeseen ja Jenna inahti ja katsoi anovasti silmiini. Kata runkkasi vieressä ja kkiljui "AAH! Sormeta sen persettä!" Paisunut kullini painui Jennan sisään yhä kovemmin ja likui jo kuin vahattu. Näin tiukkaa pillua en ollut ikinä saanut. vedin sormeni hitaasti anuksesta, ja vein käteni Jennan pillulle. Hieroin klitorista kiivaasti ja pian Jenna värisi orgasmista. Aloin itsekin tuntea kuinka kivekseni pumppasivat spermaa kohti kullinpäätä. Tiesin etten voisi enää pidätellä kauaa ja hillitsemisen sijasta nussin yhä raivoisammin. Jennan kiljuessa tuskan ja nautinnon välillä vetäisin kyrpäni ulos. Puristin sen pakaroiden väliin ja runkkasin valtavan orgasmin. AAGH! Spermaa lensi pitkin Jennan paidanselkää ja hiuksillekin asti. Mälliä tuli aivan helvetisti, koko Jennan jalkoväli oli aivan spermassa. Päästäessäni irti Jenna jäi makaamaan pöydälle puuskuttaen. Kata nousi sohvalta ja painoi naamansa Jennan haaroihin. Runkkasin viimeiset tippani kun katsoin kuinka Kata nuoli spermani Jennan anukselta. Kata työnsi upotteli vielä sormiaan Jennan perseeseen ja Jenna ähki vaiemasti.

Sairas ilottelu alkoi olla ohi. "Et oo ikinä varmaan saanu noin tiukkaa vittua" kysäisi Kata. se oli kyllä totta. Sanoin että nyt minun pitää jo mennä ja aloin pukea päälle. Kata poimi latialta Jennan stringit ja ojensi ne minulle. "Saat nämä muistoks" Nuuhkaisin niitä ja ajattelin että säästöön menee. Märät stringit kädessä lähdin kohti omaa kämppääni. Illemalla siiten kaverini ihmettelivät mikä oli kestänyt ja mistä autuas ilmeeni johtui. Kun pääsin kotiin runkkasin vielä kerran jennan pikkuhousuja nuuhkien.

Aamulla morkkis iski päälle. Se nyt vielä menettelee, että tytöt olivat silkkaa sakkolihaa, mutta Jennan kummallinen olemus jäi vaivaamaan. seuraavan kerran näin Jennan yksinään hississä pari päivää myöhemmin. Kun hissi surisi ylöspäin, Jenna vei kätensä kalulleni.. työnsin sen varovasti pois, jolloin Jenna äkisti kysyi "olinksmä niin huono?" Vastasin hämilläni että häntä ihanmpaa panoa en ole saanut aikoihin, mutta ei nyt sovi. Jenna vaikutti pettyneeltä, joten irvistin ja käskin hänen tulla joskus hakemaan stringinsä. Sen jälkeen asiaan ei ole palattu, mitä nyt Kata "kiristää" aina välillä ostamaan siideriä asiasta vihjaillen... alkukesästä minua odottaa ainakin väliaikainen muutto pois, ja ennen sitä haluan vielä ainakin kerran maistaa nuorta lihaa ... olenko paha ihminen? ;)

2

11042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neito

ei jokusen vuoden ikä ero mitään...mulla oli seksisuhde naapurin miehen kanssa..ja olin silloin ku se alko 16 ja naapuri 39..ja minä olin vailla..se oli ihanan kiihoittavaa...ja sitä jatkui kolmisen vuotta...sitten muutin pois..mutta numero on tallessa..mitä sen parempaa kuin naapuri..yöllä hiipiä,yläkertaan..mmh...

• Rinsessa

Et oo paha iminen ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3240
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1640
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1482
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1399
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      159
      1265
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1198
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1029
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      51
      838
    Aihe