mulla on ollut hyviä päiviä, mutta nyt se muuttui helvetiksi kun kuulin että poikaystäväni joka asuu 300km päästä minua on pettänyt..sen kyllä arvasin että näin tulee käymään, koska hän asuu niin kaukana...
no joo..
rica
2
172
Vastaukset
- Kokenut
Keskustele mielummin asiastasi sellaisten kanssa jotka tietävät suhteen taustan tai kerro enemmän jos haluat keskustelun jatkuvan! Mutta toivottavasti palaatte vielä tulevaisuudessa yhteen!
- Siipiä vaille enkeli
Mun poikakaverini asuu kans kaukaan.Mä luotan siihen ja se munhun ja musta olis käsittämätöntä jos se pettäi muo.Musta se ei ole paha koska kukaan ei petä ihmistä jota rakastaa täydestä sydämestä.Sun pitää löytää se oikea joka rakastaa.Me ollaan nuoria ja meillä on aikaa etsiä jos niin on tarkoitettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639