Vaaka mies, Kalat nainen

Hento

Mielenkiintoisia ja aika osuviakin keskusteluja täällä... Kaikki eivät ole samanlasia Vaakoja, mutta tässä piirteitä omasta miehestäni. Mielelläni luen kommentteja muiden kokemuksista tai muilta vaaka-ihmisiltä.

Itse olen seurustellut vaakamiehen kanssa noin vuoden päivät. Hetkiin on kuulunut niin mahtavia kuin huonojakin hetkiä. Juttu alkoi seksisuhteesta, jonka jälkeen vaaka ei tuntunut ottavan minua enää kun sitten itse kiinnostuin enemmän. En missään vaiheessa ahistellut,ja kun häntä ei kiinnostanut niin annoin olla. Kuukauden päivien jälkeen tuli tunnustus miten kovasti hän on ihastunut minuun tämän kuukauden aikana, vain ollessamme kavereita. Kun tämä tunnustus tuli, sen jälkeen vaakamiehelläni ei ole ollut ketään muuta kuin minä ja hän keskittyi vain minuun.

Mitään en ole vaa´alta saanut vaatimalla. Perustelemalla miksi asiat ovat minulle tärkeitä ja ottamalla myös hänen halunsa huomioon jo kertoessani omista tarpeistani, olemme päässeet pitkälle. kaverit ja oma aika ovat hänelle hyvin tärkeitä, ja kun oppi luottamaan että minä annan hänelle sitä aikaa jos tarvitsee, niin oman ajan viettäminen väheni huomattavasti. Myös itse vietän paljon aikaa kaevreiden kanssa, jotan en ole aina se "odoteleva" osapuoli. Mieheni vaatii paljon huomiota ja hellyyttä, mutta joskus on hyvä olla taito lukea vaakaa,että milloin kannattaa olla hieman "salaperäinen" eikä koko ajan halimassa. Tällöin on pysynyt kipinäkin suhteessa. Olen joutunut muuttamaan hieman vaatimuksia ja tapojani omista käsityksistäni, mutta kaikki on tehty yhdessä ja myös vaaka on antanut omissaan periksi.

suunnitelmista en koskaan pääse perille, monesti kuulen tulevasta kaverireissusta viikon etukäteen vaikka se on ollut jo hänen tiedossaan kauan. Sama koskee hänen vapaa-aikaansa. Vietämme kyllä paljon aikaa yhdessä, tosin vaakaan iskee usein tekemättömyyden tunne jolloin mittari menee taas ylikierroksilla. Tavallaan rauhallinen olemukseni rauhoittaa ja joskus taas tuntuu että hänestä olen enemmän saamaton kuin hän. Hän tekee todella paljon töitä, joka vie suuren osan hänen ajastaan,joten joskus minun on vaikeaa tajuta että hänen vapaa-aikanaan hän ehkä haluaa nähdä muitakin kuin minua. Mutta vaa`an kanssa kannattaa usein miettiä asioita omassa mielessään usealta kantilta ennen kuin päättää ottaa asiat esille. Monesti pienen odotuksen jälkeen hän rientääkin minun luokseni, kunhan en soittele puhelimella jatkuvasti vaatien häntä tulemaan.

Mieheni tuntee paljon naisia ja hänellä on paljon kavereita, muutama harva ystävä tosin. Hän tykkää flirttailla ja keskustella naisten kanssa, mutta se on vain yksinkertaisesti hyvin harmitonta hauskanpitoa, josta toinen naispuolinen saattaa kuvitella enemmän, kun taas vaa`an puolelta se ei jatkuisi huulenheittoa pidemmälle. Vaaka hyväksyy kyseisen piirteen myös naiseltaan, ymmärtäähän hän että mistään vakavasta ei ole kyse. Jos joskus jotain pettämistä tapahtuisi, ei se johtuisi kyseisestä flirtistä, vaan jostain aivan muista ongelmista.

Eniten keskustelun aiheita on tullut toisen huomioon ottamisessa, esimerkiksi usein vaakani saattaa tehdä pieniä suunnitelmia jotka koskevat vain häntä. Kun sanon että se tuntuu minusta oudolta, hän on ihan ihmeissään eikä edes ajatellut asiaa. Mutta aina on asiat selvitetty, molempien pitää vain osata avata suunsa. Vaikka se on miehelleni joskus vaikeampaa, ihan kuin pelkäisi "valittaa" tai sanoa mikä hänen mielestään voisi olla toisin. Loppujen lopuksi mieheni ottaa minut huomioon, on rakastavainen ja kultainen. Hänen pitää vain antaa elää omaa elämäänsä ,niin hän ottaa minutkin mukaan. ja ainakin antaa hänen luulla olevansa se joka päättää kaikista asioistaan ;)

Vaikka kuulostaakin paljon että se olisin minä joka teen paljon uhrauksia, on mieheni myös muokannut elämäänsä, tapaamisiaan tai vaatimuksiaan minun takiani. Ja hän jaksaa keskustella vaikka 4 tuntia asioista ja suhteestamme,jotta kaikki olisi selvää ja tunne suhteesta hyvä.
Makuuhuoneen puolella menee aivan loistavasti, parhaita kumppaneita ikinä. Rakastan miestäni ja uskon suhteestamme kaikkea parasta.

2

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kahvikerma

      Toivottavasti heppu pysyykin tuollaisena! Tosin suhtaudun pienin epäilyksin. Anna väliaika tietoja joskus!

    • kommenttisi

      Tuo mitä sanot siitä, että vaakamiehen pitää luulla, että hän itse päättää kaikista asioistaan, on erittäin osuva luonnekuvaus - juuri tästä on kyse elämässä vaakamiehen (ja vaakojen ylipäänsä) kanssa:

      Vaakaa ei saa painostaa eikä hänelle saa myöskään suuttua; hänen täytyy tuntea, että hän on koko ajan itse tilanteen herra :) (kyllä onnistuu, nainen on aina joka tapauksessa se ovelampi osapuoli, kuten sinäkin varmasti olet tiedät :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe