Ihastunut "julkkikseen"

mitä tehdä?

Tästä on jo kuukauden päivät kun kävin yhden suomalaisen bändin keikalla ja jatkoilla ja taisin hieman ihastua yhteen soittajista, koska ajattelen häntä melkein päivittäin.

Itte olen vakavassa suhteessa ja kihloissa ja muuta, ja se ihastus on tosiaan pelkkä ihastus, enkä mitään muuta hänen kans tehny kuin jutellu ja halannu, tän tyypin aloitteesta.

Sanokaa nyt mulle että lopeta haaveilu, et tule näkemään häntä enää koskaan ja sillä sipuli.
Tiiän tosiaan ettei tässä ole mitään järkeä mutta en vaan saa tyyppiä pois mielestä!

Voi Juho..

10

3432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kellokala

      Lopeta se älytön haahuilu jonkun bändityypin perään ja keskity oikeaan elämään. Tuo nyt on naurettavaa.

    • niin vaikeeta

      Eihän sitä koskaan tiedä, missä vielä törmäätte :) Mäkin oon ihquna yhteen suloseen soittajaan ja nähdään aina silloin tällöin. Juteltu ja halattu on mekin, mut älä pelkää..ei oo sama tyyppi kyseessä :)

    • MiaLambert ♥ ♥

      OIKEEEI:DD mä oon ihan HULLUNA Adam Lambertiin ja Tommy joe ratliffiin joka on samas bändis kitaristina;D aaawww ♥ ♥ ♥ ♥ oon iha taivaas kun nään ne;) seuraan mitä ne tekee joka pv ♥ ♥ ♥ ♥

    • Tanjuli

      Voi sua Mia! Sun vaistot on ohjannut sua kyllä ihan harhaan. Sun on turha odottaa homopojilta vastarakkautta. Sitäpaitsi Adamilla on jo suomalainen POIKAystävä.

    • kokenut samaa

      Hei älä huolehdi, näin on käynyt minullekin! :D Ja kokemus on minulle opettanut että kyllä se ohi menee, ja sitten sitä nauraa koko asialle (kokemusta on). Niinkuin muutkin ihastukset. Julkkiksen kohdalla asiaa vaikeuttaa se, että esimerkiksi netistä löytää kuvia ja videoita jne. Luulen, että kyseessä (niinkuin ihastuksissa usein) on enemmänkin kyse jännityksen etsimisestä, ja tuo kutkuttava tunnekin on jännitystä ja sellaista romanssinnälkää. Älä nyt ainakaan mitään tyhmää tee ihastuksissasi, varsinkin kun näitä bändäreitä bändeillä riittää. ;)

    • macaroni and cheese

      Joo sama kävi mulle 20 vuotta sitten. Sitten hankin oikean elämän :-)

    • odjk

      Ymmärtäisin jos olisit noin 14-16 vuotias! jonka hormoonit vasta herää mutta muuten en...

      • nyt naurattaa

        Tää kosahti ja pahasti...


    • Anonyymi

      Olen Ihastunut JONAS BLOQUETIIN ❤️😍😊🙏 TEIN HÄNESTÄ UPEITA KUVIA JA LAITOIN HÄNELLE FACEBOOKIIN , TOIVON ETTÄ HÄN NÄKEE NE . JA YANNICK BISSONILLE ( WILLIAM MURDOCH ❤️) MURDOCH MYSTERIES ) INSTAGRAMISSA LAITOIN YKSITYISVIESTINÄ SYNTYMÄPÄIVÄ KUVAN MINKÄ TEIN , JOSKUS KUN OLEN IHASTUNUT JOHONKIN JULKKIKSEEN NIIN TEEN RAKKAUSTAIKOJA YMS ❤️😂🙏😊 HASSUA , TIEDÄN ...JONAS ON SINKKU ...❤️😊🙏 JA NIIN OLEN MINÄKIN .PAINATUTAN HÄNEN KUVANSA PEITTOON JA VOIN NUKKUA HÄNEN KANSSAAN ., 😊🙏 , KERRAN OLIN IHASTUNUT CHARLIE SHEENIIN , YSTÄVÄNI MICK PRIESTLEY ON TAVANNUT CHARLIE SHEENIN , MICK ON TOUR GUIDE JA JACK THE RIPPER EXPERTTI .MICK KIRJOITTI KIRJAN ONE AUTUMN IN WHITECHAPEL.MINULLA ON SE KIRJA NIMMARILLA . MINULLA ON KUNNIA TUNTEA HÄNET . OLIN IHASTUNUT HÄNEENKIN ,MUTTA OLEMME YSTÄVIÄ HÄNELLÄ ON TYTTÖYSTÄVÄ , EN TIENNYT ETTÄ HÄNELLÄ ON SELLAINEN , KUN SANOIN HÄNELLE ETTÄ I LOVE YOU MICK . HÄN PITI SIITÄ VAIKKA HÄN ON VARATTU 🤔 MIKSI IHASTUN AINA SELLAISIIN JOITA EN VOI SAADA 🤔😥 💔 SE SATTUU ....OON KAI EPÄONNINEN ..ALAN HYVÄKSYÄ SEN ...SISKOPUOLENI ON YLIPAINOINEN JA HÄNELLÄ ON OLLUT ENEMMÄN MIEHIÄ KUIN ITSELLÄNI , JA OLEN HOIKKA JA NÄTTI ..MURTA HURMAAN MIEHIÄ KOKO AJAN..SE ON TOISINAAN INHOTTAVAA ,JA SAMALLA KIVAA , JOS OLEN KIINNOSTAVA .. 😊❤️🙏 SEURAAJIA ON JOKA PAIKASSA , ETENKIN NETISSÄ ,,EN PUHU MIEHILLE NETISSÄ KUN OLEN FIKSU , KAIKENLAISIA HUIJAREITA TÄÄLLÄ .. TRUST NO ONE ON MUN MOTTONI .. PAITSI TUTTUIHINI JA MICKIIN .. JA MUIHIN KAMUIHINI . RAKKAUS SATUTTAA ..💔😥 OON KAI SINKKU IKUISESTI ..

    • Anonyymi

      En tiedä onko nyt niin julkkis mutta aivan ihana ilmestys on tuo Sohvi joka myös IS jumppajuttuja tekee. Ottaisin vaimoksi ihan koska vaan ja hellittelisin sekä suuteloisin kovasti joka ikinen päivä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe