Milloinka nuo harjoitussupistukset alkavat? Itellä nyt menossa rv20, enkä ole mitään huomannut...
milloin supistukset alkavat?
5
763
Vastaukset
- vielä=)
ei niitä kannata odotella tulevat kun on sen aika.Itse olen nyt rv 35 2 ja kertaakaan ei ole vielä harjoitus supistuksia tullut että se on niin yksilöllistä...Neuvolan täti sano et harva eka synnyttäjä menee ilman supistuksia loppuun saakka.
Mutta en kyl usko et viel nuil viikoil alkaa...et oottelehan ihan rauhassa ja ei paniikkia jos niitä ei kuulu.
Ja ei niitä kannata kuulostella liikaakaan kyllä ne sit merkin antavat kun on sen aika!!!=)- rv36+3
juu ei kannata hätäillä niitten supistuksien kanssa. mulla mennossa raskausviikko 36 eikä kertaakaan oo supistanu silleen että oisin itse ollut tietoinen asiasta. mulle kanssa neuvolatäti sano että monille tulee ensimmäiset supistukset vasta silloin kun ne on synnytys supistuksia...
- vaiheessa
Mulla harjoitus supistukset alkoivat viikolla 20. Nyt mennään viikossa 27 4 ja ne ovat hieman onneksi vähentynteet.
- Sikuriina 70
Täällä viikot 37 1, eikä ole vielä supistanut.
- rv 15
kun odotin esikoisamme aikoivat mulla nuo harjoitus supistukset jo rv 23 ja jouduin jäämään sairaslomalle kun tuli ihan päivittän ja olin tosi kipenä. lääkäri luulikin että vauva syntyy etuajassa mutta ei . rv 41 2. ja jouduttiin vielä laittaan käyntii. nyt tokaa odotan ja odoan vaan et millon ne taas alkaa. toivottavasti ei vielä aikoihin. se on niin yksilöllistä, niitä o naisia joilla tulee ne vasta ihan pari viikkoa ennen synytystä ja toisilla taas aikaisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774